• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2021 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2021 14:50

Detail zákazky Z202112414

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2021 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2021 14:50

Základné údaje

Z202112414

OF-236929

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5805396

Objednávateľ

17335655

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Komárne

Mederčská 39, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické potreby alebo ekvivalent

čistiace potreby, hygienické potreby, dezinfekčné potreby

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831210-1 - Saponáty na umývanie riadu
  • 33741300-9 - Dezinfekčné prostriedky na ruky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické potreby alebo ekvivalent
Funkcia
Čistiace a hygienické potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FIXINELA - kvetinová vôňa, 500 ml ks 5
Toaletný papier 2 vrstvový 19 mm JUMBO 190 vrstvený ks 100
CIF,lemon, tekutý prášok, 500 ml ks 12
Vrecká do koša na odpad 30l - hrubšie 25ks na kotúči kotúč 50
Domestos, 750 ml - FRESH PINE ks 11
Švédska utierka 5 ks v balení 40x40 ks 3
Ajax, prostriedok na umývanie podlahy, náhradná náplň 5 L ks 2
ATTIS OSviežovač vzduchu v spreji , 300 ml ks 10
Pronto classik spray ks 5
Lilien tekuté mydlo (kanister) 5L - Honey and jojoba ks 3
Cle - špongia na riad tvarované 5 ks v bal.3,5x7 cm ks 8
PULIRAPID na hrdzu a vodný kameň 750 ml ks 2
JAr - 5 L ks 3
Pena na čalúnený nábytok - 600 ml ks 1
WC BREF power aktive guličky ks 10
CLIN na sklo 500 ml ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Tovar bude vyložený a skontrolovaný v súlade s dodacím listom, v prípade nezrovnalostí tovar nebude prebratý.
Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o konkrétnych dodaných typoch tovaru do 48 hodín od zverejnenia zmluvy.
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mederčská 39 (areál nemocnice), Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

23.06.2021 15:00 — 02.07.2021 14:00

226,00 ks

230,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.06.2021 14:49

17.06.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 535
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2021 08:39 - Vstupná ponuka 229,99 € Cena s DPH
16.06.2021 20:44 - Najvýhodnejšia ponuka 229,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS