• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2021 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 13:55

Detail zákazky Z202112385

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2021 12:06
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 13:55

Základné údaje

Z202112385

OF-236853

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5807376

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pamäťové média

CD, DVD, pamäťové média

  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 30234400-2 - Digitálne univerzálne disky (DVD)
  • 30234300-1 - Kompaktné disky (CD)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pamäťové média
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných pamäťových médií vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Pamäťové média určené na prenos a dlhodobé ukladanie dát.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. DVD-R, kapacita 4,7 GB, rýchlosť zápisu 16x, obal plastový napr. SLIM (1 balenie = 20 ks) balenie 1
2. DVD-R, kapacita 4,7 GB, rýchlosť zápisu 16x, potláčateľné (printable), balenie: cake box  (1 balenie = 25 ks) balenie 17
3. DVD+R, kapacita 4,7 GB, rýchlosť zápisu 16x, obal plastový napr. SLIM,  (1 balenie = 10 ks) balenie 7
4. DVD+R, kapacita 4,7 GB, rýchlosť zápisu 16x, potláčateľné (printable), obal plastový napr. SLIM, (1 balenie = 10 ks) balenie 5
5. CD-R, kapacita 700 MB, rýchlosť zápisu 52x, obal plastový napr. SLIM, (1 balenie = 10 ks) balenie 9
6. CD-R, kapacita 700 MB/80 min., rýchlosť zápisu 52 x, potláčateľné (printable), balenie: cake box, (1 balenie = 50 ks) balenie 13
7. Plastový obal na 1 DVD, 7mm, čierny,  (1 balenie = 100 ks) balenie 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa uvedeným v popise zákazky, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa.
9. Dodávateľ predloží dodací list, v ktorom bude uvedené sériové číslo tovaru.
10. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
11. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
12. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 15.7.2021.
13. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 67, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

22.06.2021 08:00 — 15.07.2021 15:00

1,00 súbor

373,25

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.06.2021 12:06

16.06.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.06.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 380
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2021 10:16 - Vstupná ponuka 373,25 € Cena s DPH
15.06.2021 19:05 - Najvýhodnejšia ponuka 373,24 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS