• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2021 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2021 10:57
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2021 11:10

Detail zákazky Z202112347

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2021 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2021 10:57
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2021 11:10

Základné údaje

Z202112347

OF-236960

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5805428

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

36569194

MASO J+L, s.r.o.

Herlianska 20, Košice, 04014, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäsové výrobky

mäsové výrobky, klobása, párky, jaternice, slanina, saláma, šunka, tlačenka, údené

  • 15131130-5 - Klobásy/párky/saláma/jaternice
  • 15131220-3 - Slanina
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 15131230-6 - Saláma
  • 15131120-2 - Klobásové výrobky
  • 15131210-0 - Údená šunka/slanina
  • 15131410-2 - Šunka
  • 15131200-7 - Sušené, nasolené, údené alebo korenené mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäsové výrobky
Funkcia
Mäsové výrobky určené osobám na priamu konzumáciu a prípravu pokrmov v súlade s požiadavkami na ich výrobu podľa vyhlášky č. 83/2016 Z.z. Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky o mäsových výrobkoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Masť bravčová škvarená, bravčový tuk 100%, balenie črevo kg 1600
2. Šunka hydinová, obsahuje kuracie prsia min. 52% kg 900
3. Šunka pražská, obsahuje bravčové stehno min. 84% kg 900
4. Klobása bravčová, obsahuje bravčové mäso min. 88% a hovädzie mäso min. 6 % kg 250
5. Párky Debrecínske, obsahuje bravčové a hovädzie mäso spolu min. 42% kg 750
6. Párky obyčajné, obsahuje hydinové mechanicky separované mäso min. 50% kg 900
7. Saláma Nitran, obsahuje bravčové a hovädzie mäso spolu min. 95% kg 800
8. Saláma jemná/mäkká/šalátová, obsahuje hydinové mechanicky separované mäso min. 41% kg 600
9. Slanina oravská, obsahuje bravčový bok min. 85% kg 200
10. Domáca sekaná, bravčové mäso min. 27%, bravčová slanina min. 16%, hovädzie mäso min. 11% kg 900
11. Koleno údené bravčové zadné bez kosti, obsahuje bravčové koleno s kožou min. 90% kg 750
12. Krkovička údená bravčová bez kosti, obsahuje krkovičku bravčovú bez kosti min. 63 %, kg 450
13. Saláma šunková, obsahuje bravčové a hovädzie mäso spolu min. 55% kg 900
14. Saláma Inovecká/strážovská/čingovská, obsahuje bravčové a hovädzie mäso spolu min. 84% kg 900
15. Jaternica sedliacka, obsahuje bravčové mäso min. 25% kg 50
16. Moravské údené mäso, bravčové stehno min. 70% kg 250
17. Bravčové oškvarky, zloženie bravčová slanina 100% kg 250
18. Špekáčiky, obsah bravčového a hovädzieho mäsa spolu min. 40%, obsah tuku max. 45 % kg 1200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kvalita predmetu zákazky/uvedených mäsových výrobkov čerstvé, chladené
Akosť a kvalita I. trieda
Trvanlivosť - doba minimálnej spotreby V čase dodania sa požaduje minimálne 2/3 trvanlivosť z celkovej trvanlivosti v čase výroby.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že táto rámcová dohoda s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie od 1.7.2021 do 31.12.2021. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Vozidlo, ktorým bude predmet zákazky dodávaný je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia dodávok je spravidla 2 krát za týždeň. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v Košiciach.
Objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako maximálne možné.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy ako aj názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa. V prípade, že subdodávateľa neoznačí, má sa za to, že subdodávateľov nemá.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť práslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa bude považovať aj:
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval,
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,
- úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil),

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

6

1,00 celok v zmysle špecifikácie

44 505,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.06.2021 09:34

17.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 140
 72
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2021 11:48 - Vstupná ponuka 44 436,00 € Cena s DPH
17.06.2021 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 43 776,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS