• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2021 16:19
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2021 12:50

Detail zákazky Z202112314

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2021 16:19
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2021 12:50

Základné údaje

Z202112314

OF-236902

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5821455

Objednávateľ

00328693

Mesto Revúca

Námestie slobody 13/17, Revúca, 05080, SVK

Dodávateľ

31712312

Tempus-Car, s.r.o.

Rastislavova 110, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup nového osobného motorového vozidla

motorové vozidlo, osobné motorové vozidlo

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 34115200-8 - Motorové vozidlá na prepravu menej než 10 osôb

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup osobného automobilu pre poskytovanie terénnych služieb v Revúcej
Funkcia
1. Nákup nového, doposiaľ nepoužívaného osobného motorového vozidla vrátane záruky, bezplatného servisu a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nové osobné motorové vozidlo ks 1
2. Výkon kW 55 103
3. Zdvihový objem valcov cm3 1000 2000
4. Palivová nádrž l 35 55
5. Počet dverí ks 3 5
6. Počet miest na sedenie ks 2 5
7. Vonkajšie rozmery vozidla - dĺžka mm 4000 5000
8. Vonkajšie rozmery vozidla - šírka bez spätných zrkadiel mm 1700 2100
9. Vonkajšie rozmery vozidla - výška so strešnými lištami mm 1700 2100
10. Rázvor mm 2500 3000
11. Prevodovka počet stupňov 5 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Prevodovka: manuálna
2. Palivo: nerozhoduje
3. Farba: nerozhoduje
4. Interiér: prevedenie látka
Výbava vozidla:
5.1. Airbag vodiča, spolujazdca áno
5.2. Elektronický stabilizačný systém áno
5.3. Hmlové svetlomety áno
5.4. Denné svietenie áno
5.5. Elektrické ovládanie predných okien áno
5.6. Palubný počítač áno
5.7. Hydraulický posilňovač riadenia áno
5.8. Výškovo nastaviteľné bezpečnostné pásy áno
5.9. Trojbodové bezpečnostné pásy na všetkých sedadlách áno
5.10. Výškovo nastaviteľné predné sedadlá áno
5.11. Sada oceľových diskov so zimnými pneumatikami áno
5.12 Sada oceľových diskov s letnými pneumatikami (na vozidle) áno
5.13. Autorádio MP3 s USB vstupom áno
5.14.  Manuálna klimatizácia áno
5.15. Rezerva na oceľovom disku áno
5.16. Povinná výbava: lekárnička, trojuholník, bezpečnostná vesta.
5.17 Vkladané gumené rohože vpredu a vzadu áno
5.18 Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním áno
6. V prípade, že dodávateľ ponúka vozidlo, ktoré je ekvivalentom uvedeného produktu, tento ekvivalent musí mať rovnaké, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 24 hodín, resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodnú značku, typ a technickú špecifikáciu ponúkaných vozidiel,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH, s DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
1.3. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien.
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 1 pracovného dňa odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
2.2. v prípade, že ponúkané vozidlá sú ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Súčasťou dodania obstarávaných vozidiel v požadovanom termíne v zmysle zmluvy je kompletná dokumentácia potrebná na prihlásenie a prevádzku vozidla v zmysle platnej legislatívy vrátane technického preukazu, COC dokumentu, návodu na údržbu v slovenskom jazyku.
5. V prípade dodania ekvivalentných produktov  objednávateľ z dôvodu unifikácie opráv a servisu požaduje zhodnú značku produktov.
6. Objednávateľ požaduje od dodávateľa vyrozumenie o termíne dodania tovaru najmenej jeden pracovný deň vopred.
7. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
8. Odkladacia podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy: Objednávateľ (Mesto Revúca, ďalej len objednávateľ) sa uchádza o finančné prostriedky z Európskeho fondu regionálneho rozvoja na financovanie predmetu tejto zákazky. Schváleniu finančných prostriedkov zo strany poskytovateľa finančného príspevku predchádza kontrola VO prijímateľa. Na základe doručenia správy z kontroly VO si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou poskytovateľ neschváli predmetné VO na predmet tejto kúpnej zmluvy.
9. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 13/17, Revúca, Revúca, Banskobystrický, Slovenská republika

01.07.2021 08:10 — 31.12.2022 08:00

1,00 ks

15 000,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.06.2021 16:19

28.06.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.06.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 311
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2021 12:23 - Vstupná ponuka 15 000,00 € Cena s DPH
28.06.2021 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 14 995,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS