30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Zabezpečenie notebookov, monitorov a príslušenstva
notebook, dokovacia stanica, monitor, klávesnica, myš, taška na notebook
Tovar, Služba
1. Notebook
|
|
---|---|
Funkcia |
Notebook je prenosný počítač s integrovanou základnou jednotkou, monitorom a klávesnicou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook | ks | 70 | ||
Obrazovka | palce | 14 | 15,6 | |
Obrazovka - rozlíšenie (FHD) | px | 1920x1080 | ||
Pevný disk - M.2 SSD PCIe NVMe | GB | 512 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nainštalovaný operačný systém | Windows 10 Pro 64-bit |
Procesor | CPU s minimálnym skóre 10 000 bodov podľa benchmarku Passmark, 4 jadrá, min. 12MB cache |
Pamäť | 16 GB DDR4 2666 MHz SDRAM, s možnosťou navýšenia až na 64GB (s jedným voľným pamäťovým slotom) |
Grafická karta | s podporu 3 zobrazovaných displejov |
Obrazovka | Matný IPS displej, LED podsvietenie, AntiGlare alebo ekvivalent, min. 250 nits (cd/m2), 45% NTSC |
Zvuk | 2 reproduktory, integrovaný mikrofón |
Webová kamera | min. HD 720p, s fyzickým krytom |
Technológie bezdrôtového pripojenia | - AX201 WiFi 6 (2x2) - Bluetooth 5.0 |
Čítačka kariet | áno, Smart Card |
Porty a konektory | - 2x USB-C 3.1 Gen 1 (s podporou rozhrania Thunderbolt) - 2x USB 3.1 Gen 1 - 1x kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón - 1x HDMI 1.4b |
Vstupné zariadenia | - Podsvietená klávesnica odolná voči poliatiu s numerickou časťou (SK lokalizácia) - Multi-dotykový Touchpad - Polohovacie zariadenie - Snímač okolitého svetla |
Typ napájania | Sieťový adaptér 65 W (súčasťou balenia) |
Batéria | 53 Wh |
Hmotnosť výrobku | maximálne 1,7 kg |
Rozmery výrobku (š x h x v) | maximálne 36,0 x 23,5 x 2,00 cm |
Prevedenie | Celokovové šasi |
Správa zabezpečenia | -Snímač odtlačkov prstov -TPM 2.0 -Otvor na bezpečnostný zámok |
Certifikácie | Áno, Certifikácia ENERGY STAR®; Registrácia EPEAT®; TCO 8.0 |
Záruka a servis | min. 3 roky v mieste dodania s odozvou maximálne nasledujúci pracovný deň |
2. Dokovacia stanica
|
|
---|---|
Funkcia |
Dokovacia stanica kompatibilná s ponúkaným notebookom – položkou č. 1 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dokovacia stanica | ks | 70 | ||
Zdroj pre dokovaciu stanicu | W | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompatibilita | Dokovacia stanica musí byť kompatibilná s dodávanými zariadeniami |
Porty | - 3x USB-C (1x Thunderbolt) - 3x USB 3.0 - 2x DisplayPort - 1x VGA - 1x HDMI - 1x kombinovaný port slúchadlá/mikrofón alebo 1x port pre mikrofón + 1x port pre slúchadlá - 1x RJ-45 (Gigabit LAN) |
Ďalšie požiadavky | - Sieťový adaptér, prípadne iné káble potrebné k prepojeniu s notebookom súčasťou - Pripojenie notebooku k dokovacej stanici nie cez USB dock |
Záruka a servis | min. 3 roky v mieste dodania s odozvou maximálne nasledujúci pracovný deň |
3. Monitor
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitor slúžiaci na zobrazovanie textových a grafických informácií z počítača. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Monitor | ks | 70 | ||
Rozlíšenie | px | 2560x1440 | ||
Uhlopriečka | palce | 27 | ||
Spotreba (typická) | W | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Displej | IPS |
Odozva | 5 ms a menej |
Kontrast (typický) | 1000:1 |
Jas | 200 cd/m2 |
Povrch displeja | antireflexný |
Pomer strán | 16:9 |
Pripojenie | 1x HDMI, 1x DisplayPort, 1x VGA |
USB | 2x USB 3.0 |
Dodávané káble | HDMI, DisplayPort |
Nastaviteľná výška | áno |
Konštrukcia displeja | rovná |
Pivot | áno |
Natáčanie | +/- 45° |
Náklon | -5° / +23° |
Pozorovacie uhly | 178º (H) / 178º (V) |
Záruka a servis | min. 3 roky v mieste dodania s odozvou maximálne nasledujúci pracovný deň |
4. Set: Klávesnica a myš
|
|
---|---|
Funkcia |
Klávesnica je základné vstupné zariadenie osobných počítačov. Je určená na vkladanie znakov a ovládanie počítača. Myš alebo počítačová myš je vstupné zariadenie počítača, periféria počítača slúžiaca zvyčajne v grafickom používateľskom rozhraní na ovládanie polohy kurzora na obrazovke a vykonávanie operácií stlačením tlačidla. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Set: Klávesnica a myš | ks | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Klávesnica | USB, lokalizácia SK, káblová |
Myš | USB, Optická, citlivosť 1 000 DPI, káblová |
Záruka | 2 roky |
5. Taška na notebook
|
|
---|---|
Funkcia |
Taška na notebook slúži na prenášanie notebooku a jeho príslušenstva. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Taška na notebook | ks | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis | Pre dodávané zariadenie 14“, respektíve 15,6“, s popruhom na plece |
Záruka | min. 2 roky |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1.1 Dodanie tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla Objednávateľa, priamo kontaktnej osobe Objednávateľa, ktorá je v mene Objednávateľa oprávnená riadne dodaný tovar prevziať. |
1.2 Dodávateľ do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží: |
1.2.1 zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu predmetu zmluvy. |
1.2.2 položkový rozpočet podľa predloženej špecifikácie, v ktorom pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvná cena. |
1.2.3 potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (v detaile pre každú ponúkanú položku), že ponúkaný tovar alebo služba sú poskytované v rámci štandardných obchodných kanálov výrobcu a vzťahujú sa na ne štandardné záručné podmienky výrobcu. |
1.2.4 potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (pre každú ponúkanú obchodnú značku tovarov), že má status obchodného partnera alebo servisného partnera. |
1.3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zmluvy. |
1.4 Dodávateľ je povinný predložiť potvrdenie výrobcu, že Dodávateľ je certifikovaný predajca predmetu zmluvy do 4 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a oprávňuje Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
1.5 Dodávateľ je povinný predložiť potvrdenie výrobcu, že Dodávateľ je certifikovaným servisným strediskom do 4 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a oprávňuje Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
1.6 Dodanie tovaru do 5 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodanie tovaru sa uskutoční v pracovný deň od 09:00 hod. do14:00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa deň a čas dodania tovaru 5 dní vopred. |
1.7 Súčasťou dodania objednaného tovaru bude všetka, s dodaním tovaru súvisiaca technická dokumentácia a tiež ďalšia dokumentácia umožňujúca jeho riadne užívanie. Dokumentácia musí byť dodaná aj v slovenskom jazyku. |
1.8 Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení, s rokom výroby nie starším ako 2020. |
1.9 Objednávateľ požaduje dodať tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
1.10 Objednávateľ požaduje poskytovanie služieb spojených s priebežným zabezpečovaním bezplatného autorizovaného záručného servisu po dobu minimálne 3 rokov (ďalej aj ako „záručná doba“) odo dňa protokolárneho prevzatia tovaru, a to v sídle Objednávateľa. V prípade dohody s Objednávateľom môže Dodávateľ zabezpečiť servis aj mimo sídla Objednávateľa. |
1.11 Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: |
1.11.1 vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, |
1.11.2 nástup servisného technika na opravu v mieste sídla Objednávateľa najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy Dodávateľovi, |
1.11.3 odstránenie vád najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika, alebo podľa dohody, |
1.11.4 Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s riadnym odstránením reklamovanej vady počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
II. CENA |
2.1 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytnutie služby o hodnotu DPH. |
2.2 Zmluvná cena zohľadňuje všetky náklady spojené s plnením zmluvy. |
2.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do zmluvnej ceny. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. FAKTURÁCIA |
3.1 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť okrem identifikačných údajov o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, aj číslo účtu dodávateľa, na ktorý bude poukázaná suma za plnenie tejto zmluvy. |
3.2 Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto zmluvy. |
3.3 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia alebo jeho časť bude preberací protokol o prevzatí tovaru v požadovanom množstve a kvalite potvrdený objednávateľom a faktúra vystavená dodávateľom. |
3.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
3.5 Splatnosť faktúry za riadne poskytnutú službu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne dodaného tovaru za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie a v požadovanej kvalite. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
3.6 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, objednávateľ oznámi dodávateľovi do troch pracovných dní odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody. |
3.7 Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
IV. PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
4.1 Za nedodržanie požiadaviek Objednávateľa, t. j. za porušenie zmluvných povinností Dodávateľa špecifikovaných v bodoch 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9., 1.10, 1.11 a 3.1. môže objednávateľ požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu až do výšky 1 000 EUR (slovom tisíc EUR), a to za každé porušenie zmluvnej povinnosti jednotlivo a v závislosti od výšky škody, ktorá porušením povinností Dodávateľa Objednávateľovi vznikne. |
4.1.1 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa uvedený vo výzve. |
4.2 V prípade neodstrániteľnej vady Plnenia je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do 30 dní odo dňa oznámenia vád nové Plnenie bez vád, v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou a osobitnými požiadavkami na plnenie tejto Zmluvy. |
4.3 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 4.1 Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania predmetu zmluvy vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné predmet zmluvy dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
4.4 Zmluvná pokuta podľa bodu 4.1 Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, príp. ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ. |
4.5 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% hodnoty zmluvy, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
4.6 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom, objednávateľ vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
5.1 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska platných ku dňu uzavretia zmluvy. |
5.2 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä, ak dodávateľ nepredloží doklady a potvrdenia špecifikované v Osobitných požiadavkách na plnenie do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
5.3 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak dodávateľ poskytuje tovar alebo službu v rozpore s požadovanou Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, alebo tovar alebo službu neposkytne vôbec. |
5.4 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak je dodávateľ v omeškaní, tzn. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu z tejto zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa. |
5.5 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
5.6 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
5.7 Ak sa pri jednotlivých položkách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného riešenia spĺňajúce technické vlastnosti predmetu zákazky. |
5.8 Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade dodania/poskytnutia iného tovaru alebo služby podľa tejto zmluvy, neprevziať tovar alebo službu. |
5.9 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
18.06.2021 13:00 — 18.11.2021 13:00
1,00 projekt
163 945,74
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2021 15:37
17.06.2021 12:00
17.06.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2021 10:08 - Vstupná ponuka | 163 920,00 | € | Cena s DPH |
15.06.2021 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 163 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: