Z202112269
OF-236849
zrušená
00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
Pitný režim
pramenitá voda, plastový pohár, stojan na vratné obaly, náplne CO2
Tovar, Služba
1. Pramenitá voda v barelových fľašiach
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pitného režimu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pramenitá voda v barelových fľašiach | ks | 2000 | ||
objem jedného balenia | l | 18,9 | 19 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pramenitá voda | nesýtená |
prevedenie | fľaša s rúčkou (resp. ekvivalent na jednoduché prenášanie - dodať aj držiak na fľaše na jednoduché prenášanie) |
uzávery | fľaše musia byť hygienicky uzatvorené s neporušeným systémom napojenia |
2. Prenájom dávkovača vody s pravidelnou sanitáciou
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pitného režimu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
prenájom dávkovača vody s pravidelnou sanitáciou - predpokladané množstvo na 1 rok | ks | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dávkovač | s garantovanou každodennou automatickou sanitáciou, bežný servis vrátane zabezpečenia náhrady, |
dávkovač | súčasťou zariadenia musí byť dezinfekčné zariadenie fungujúce cyklicky na báze ozónu, alebo aj s CO2 náplňou |
dávkovač musí mať systém chladenia vody | |
dávkovač musí mať systém ohrevu vody | |
dávkovač musí byť pre poháre s objemom | 200 ml |
dávkovač s držiakom na poháre |
3. Jednorázové plastové poháriky 200 ml
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pitného režimu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet pohárov | bal | 100 | ||
počet pohárov v jednom balení | ks | 100 | ||
objem pohárov | ml | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
použitie | pre chladené aj teplé nápoje |
4. Náplne CO2 do dávkovacieho stroja
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pitného režimu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet náplní | ks | 60 | ||
objem jednej náplne | kg | 0,5 | 1 |
5. Prenájom stojana na vratné obaly pre 4 barely s vodou
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pitného režimu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom stojana na vratné obaly pre 4 barely s vodou na 1 rok | ks | 8 | ||
počet barelov v stojane | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stojan pre barely v objeme 18,9 - 19 l |
6. Prenájom stojana na vratné obaly pre 8 barelov s vodou
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pitného režimu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenájom stojana na vratné obaly pre 8 barelov s vodou na 1 rok | ks | 5 | ||
počet barelov v stojane | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stojan pre barely v objeme 18,9 - 19 l |
Názov |
1. Zmluvná cena: |
1.1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu. |
1.2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z.z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
1.3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody: |
2.1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody: |
2.1.1. podrobný aktualizovaný rozpočet, rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta pre každú položku (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
2.1.2. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny. |
2.1.3. kontaktnú osobu - meno, priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej osoby, telefónne číslo, e-mail pre účely plnenia rámcovej dohody. |
2.2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 2.1 tejto rámcovej dohody, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie. |
2.3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2.2 tejto rámcovej dohody najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 2.1 tejto rámcovej dohody nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa |
a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
2.4. Kontaktná osoba Objednávateľa posúdi Dodávateľom predložené dokumenty a najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.4.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo |
2.4.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky Objednávateľa. |
2.5. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 2.2 tejto rámcovej dohody na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a je oprávnený od nej odstúpiť. |
2.6. Rozsah a množstvo objednaného tovaru uvedeného v zozname položiek je len orientačné a skutočne odobraté množstvo sa bude odvíjať od potrieb Objednávateľa počas doby trvania tejto rámcovej dohody. |
2.7. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nazáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká Dodávateľovi nárok na celý rozsah plnenia uvedený v predmete rámcovej dohody. |
2.8. Táto rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania stanoveného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v rámcovej dohode, podľa toho, čo nastane skôr. |
3. Termín a miesto realizácie dodávok: |
3.1. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok jednotlivých pracovísk Objednávateľa podľa aktuálnych prevádzkových potrieb Objednávateľa, pričom periodicita objednávok počas platnosti rámcovej dohody bude maximálne 5-krát týždenne. Lehota dodania objednaného tovaru je najneskôr do 3 pracovných dní od odoslania samostatnej objednávky, alebo ak sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak. |
3.2. Dodávateľ dohodne termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru vždy najneskôr 24 hodín pred termínom dodania vopred telefonicky, prípadne e-mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou Objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak Dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je Objednávateľ povinný tovar prevziať. |
3.3. Objednávateľ požaduje dodanie a vyloženie tovaru na viacerých miestach plnenia, ktoré budú bližšie špecifikované v samostatnej čiastkovej výzve, resp. objednávke. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
4. Povinnosti dodávateľa pri plnení rámcovej dohody: |
4.1. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, vrátane balenia, dopravy a vyloženia na miesto určenia uvedené v objednávkach Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
4.2. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
4.3. Objednávateľ požaduje v rámci prenájmu dávkovača pramenitej vody od Dodávateľa poskytnutie bezplatných servisných služieb počas celého trvania rámcovej dohody, vrátane bezodkladného nástupu a odstránenia poruchy, alebo vady do 2 pracovných dní od nahlásenia poruchy, alebo vady Dodávateľovi. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Objednávateľovi nájomné odo dňa nahlásenia poruchy, alebo vady dodávateľovi do dňa, kedy došlo k odstráneniu poruchy, alebo vady, prípadne dodania náhradného predmetu prenájmu. |
4.4. Dodané dávkovače pramenitých vôd musia byť: označené názvom dodávateľa (napr. logo, nálepka a pod.) za účelom ich rýchlej a jednoduchej identifikácie, bezplatne vymenené v prípade opotrebenia, každé 4 mesiace vymenené výpusty a odpadové nádoby, v prípade požiadavky objednávateľa dávkovač pramenitej vody bezplatne premiestniť a uviesť do prevádzky do 3 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. |
4.5. Výmenu prázdnych barelov za plné v jednotlivých dávkovačoch, manipuláciu s barelmi v rámci objektu a presun barelov zo stojanov k dávkovačom bude zabezpečovať objednávateľ vlastnými pracovníkmi. |
4.6. Objednávateľ bude nahlasovať poruchy telefonicky, alebo elektronicky na dohodnutú mailovú adresu. |
4.7. Za poruchu dodávky sa považuje aj nedodanie minerálnej vody na základe jednotlivých objednávok počas platnosti rámcovej dohody. |
4.8. Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informuje Objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny), ktorá môže mať vplyv na kvalitu dodávanej vody (dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá nesplnením uvedenej povinnosti objednávateľovi vznikne). |
4.9. Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ dávkovačov vody na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania dávkovače vody, stojany na barely a všetko príslušenstvo v lehote do 5 pracovných dní od ukončenia rámcovej dohody. |
5. Objednávky a fakturácia: |
5.1. Predmet zákazky s upresnením množstva a termínov bude realizovaný formou čiastkových písomných objednávok Objednávateľa počas celej doby trvania rámcovej dohody. |
5.2. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúr 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytne preddavok. |
5.3. Dodávateľ a Objednávateľ si môžu dohodnúť možnosť zberných faktúr raz mesačne, rozdelené na časti podľa pracovísk. |
6. Reklamácie: |
6.1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
6.2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu. |
7. Ekvivalentné produkty: |
7.4. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej doody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť. |
7.5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode. |
8. Odstúpenie od rámcovej dohody: |
8.1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od rámcovej dohody a udelenie neuspokojivej referencie. |
8.2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
8.3. Neodstránenie poruchy do 2 pracovných dní bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
9. Platnosť rámcovej dohody: |
9.1. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
15 168,96
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2021 10:05
16.06.2021 09:00
16.06.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: