30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36054852
MRK CONTRACT, k. s.
Matuškova 293/48, Vlkanová, 97631, SVK
Podlahové krytiny
koberec
Tovar
1. Koberec
|
|
---|---|
Funkcia |
Podlahová krytina v kancelári |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
celková dĺžka | m | 420 | ||
šírka | m | 4 | ||
váha vlasu | gram/m2 | 600 | ||
celková váha | gram/m2 | 2500 | ||
výška vlasu | mm | 3 | 5 | |
celková výška | mm | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
hustota vpichov | min. 170 000/m2 : 1 |
typ | uzlík |
trieda záťaže | min. 32 |
zvuková izolácia | ISO 140-8: ca 22 dB delta L |
farba | Sivá |
druh vlákna | 100% Polypropylén alebo 100% polyamid |
2. Stenová lišta ku kobercu
|
|
---|---|
Funkcia |
Okrajová lišta ku kobercu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dĺžka | m | 2,5 | ||
Výška | cm | 5 | 10 | |
Počet | ks | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | plast |
Farba | biela |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane všetkých vedľajších nákladov a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa. |
Miesto plnenia predmetu zákazky - Banská Bystrica. |
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Objednávateľ požaduje poslať do troch pracovných dní kópie technickej dokumentácie výrobku, ktorý bude predmetom dodávky na e-mail objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom jazyku. |
Doručenie faktúry spolu s dodávkou. |
Požaduje sa dodanie 3x originálu faktúry a 3x originálu dodacieho listu spolu s dodaním tovaru. |
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Tovar doručiť a odovzdať v pracovných dňoch v čase od 08,00-14,00 hod. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Termín na dodanie tovaru bude do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára. |
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky. |
Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne. |
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Objednávateľ požaduje záruku minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávané tovary musia byť zabalené v krabiciach z recyklovaného materiálu. |
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
ČSA 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
20.07.2021 10:00 — 20.08.2021 10:00
1,00 súhrn požadovaného množstva
20 078,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2021 09:00
16.06.2021 13:00
16.06.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.06.2021 09:32 - Vstupná ponuka | 20 076,00 | € | Cena s DPH |
16.06.2021 12:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: