• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2021 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2021 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2021 11:35

Detail zákazky Z202112213

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.06.2021 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2021 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2021 11:35

Základné údaje

Z202112213

OF-236893

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5803406

Objednávateľ

37984756

Základná škola s materskou školou

Dubovany 177, Dubovany, 92208, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Urbánkova 2853/6A, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

zemný plyn

dodávka zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. dodávka zemného plynu
Funkcia
vykurovanie, ohrev
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu do odberných miest objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenia služiebprepravy a distribúcie zemného plynu prostredníctvom prevádzkovateľa distribučnej siete do odberných miest odberateľa. Odberné miesto/a (“ďalej aj OM‟).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OM:predpokladaná ročná spotreba m3 6503
1. OM:predpokladaná ročná spotreba kWh 70096
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov pre 1. OM m3 6503
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov pre 1. OM kWh 70096
Predpokladaná spotreba za 36 mesiacov pre 1. OM m3 19509
Predpokladaná spotreba za 36 mesiacov pre 1. OM kWh 210288
Celková predpoklad. spotreba za 30 mesiacov za 1.OM, minimum (70%), maximum (130%) m3 13654,2 25357,8
Celková predpoklad. spotreba za 30 mesiacov za 1. OM, minimum (70%), maximum (130%) kWh 147201,6 273374,4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Označenie druhu tarify pre 1. OM M6
Zmluvné obdobie (viazanosť 30 mesiacov) pre 1. OM Od 01.09.2021 do 31.08.2024
Charakter odberu pre 1. OM TÚV a kúrenie
1. OM: POD, identifikácia SKSPPDIS000410409214
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku plynu pre odberné miesta objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie služieb súvisiacich s prepravou a distribúciou do odberných miest v kvalite plynu zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete
Množstvá odoberaného plynu sú predpokladané.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou plynu .
Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa: - cenu za dodávku predpokladaného množstva plynu za príslušné obdobie, cenu za služby prepravy, cenu za služby skladovania, - cenu za služby distribúcie, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty – v zmysle čl. V OUEP (príloha č. 1 k VZP).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou plynu a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného množstva spotreby plynu dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, doplatky atď.), v súlade s prílohou č.1 OUEP (OSOBITNÉ USTANOVENIA O ZÁKAZKÁCH NA DODÁVKU ELEKTRINY A PLYNU) Čl.VI, bod 6.11.
Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu konca zmluvy.
Dodávateľ vyhodnotí skutočné množstvo energie v plyne odobraté odberateľom a predpokladané množstvo energie v plyne uvedené v zmluve po skončení zmluvného obdobia alebo pri skončení zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr.
Zasielanie korešpondencie na adresu objednávateľa do jeho sídla, pokiaľ objednávateľ dodávateľovi neoznámi neskôr inú adresu zasielania, aj pre každé OM. Faktúry a preddavkové platby budú dodávateľom vystavované samostatne pre každé OM a doručované objednávateľovi poštou alebo v elektronickej forme, pričom spôsob doručovania môže neskôr určiť objednávateľ, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú neskôr inak.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej zmluvnej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
a) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, e-mail);
Odberateľ je počas trvania zmluvy oprávnený vyžiadať si od dodávateľa predloženie nasledovných dokladov, pričom dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi vyžiadané doklady do 10 dní od doručenia požiadavky na ich predloženie:
a) rozpis jednotlivých zložiek ceny – cenu za jednotku tarify v EUR bez DPH/MWh a v EUR s DPH/MWh.
Nepredloženie ktoréhokoľvek z požadovaných dokladov sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie povinností dodávateľa, pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl. XVIII. bod 18.2 VZP 2. Časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu. Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodávkou plynu.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
V prípade neschopnosti plnenia záväzkov niektorej strany bude výpovedná lehota 2 mesiace a začne plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska účinné ku dňu uzatvorenia tejto zmluvy, ktoré tvoria jej neoddeliteľnú prílohu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní v znení neskorších predpisov. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že dodanie zmluvných prác alebo poskytnutie služieb bude vykonávané výlučne legálne zamestnanými zamestnancami.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky pre 1. OM: 01.09.2021, 00:00 hod. SEČ
Deň skončenia dodávky pre 1. OM: 31.08.2024, 23:59 hod. SEČ
Platobné podmienky: Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne:
Preddavkové platby: mesačne vo výške predpokladanej spotreby priemerom na mesiac, pokiaľ neskôr odberateľ neurčí inú periodicitu úhrady a tejzodpovedajúci priemer, štvrťročne, polročne, ročne, pre OM
Vystavenie faktúr: najneskôr do 15. dňa zdaniteľného plnenia
Splatnosť vyúčtovacej faktúry: 14 dní odo dňa vystavenia dodávateľom

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Označenie druhu tarify pre 1. OM M6
Navrhnutá hodnota Označenie druhu tarify pre 1. OM M5

Uvedená spotreba zodpovedá tarife M5. Žiadame upraviť, vzhľadom na inú výšku distribučných poplatkov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dubovany 177, Dubovany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

01.09.2021 00:00 — 31.08.2024 23:59

210 288,00 kWh

12 315,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.06.2021 08:20

16.06.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.06.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 90
 105
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2021 06:02 - Vstupná ponuka 12 315,00 € Cena s DPH
16.06.2021 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka 12 254,23 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS