• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2021 16:36
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2021 16:29
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2021 17:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2021 17:35

Detail zákazky Z202112207

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2021 16:36
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2021 16:29
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2021 17:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2021 17:35

Základné údaje

Z202112207

OF-234781

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5803368

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

06021255

BYTOVÝ TEXTIL Škodák a.s.

Kvítkovická 1528, Napajedla, 763 61, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lôžkoviny pre Materské Škôlky

Posteľná bielizeň

  • 39512000-4 - Posteľná bielizeň
  • 39512100-5 - Plachty
  • 39511100-8 - Prikrývky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prikrývka
Funkcia
Antialergická prikývka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer v cm 90x130 ks 400
rozmer v cm 90x135 ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
100% bavlna výplň duté vlákno
 2. Návliečka
Funkcia
posteľná bielizeň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer v cm 80x120 ks 300
rozmer v cm 80x130 ks 100
rozmer v cm 85x130 ks 100
rozmer v cm 85x135 ks 100
rozmer v cm 90x120 ks 100
rozmer v cm 90x130 ks 890
rozmer v cm 90x132 ks 48
rozmer v cm 90x135 ks 295
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
100% bavlna Detský motív
 3. Plachta s gumičkou
Funkcia
prekrytie postele- matracu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer v cm 60x130 ks 1018
rozmer v cm 60x140 ks 300
rozmer v cm 60x150 ks 150
rozmer v cm 70x140 ks 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
100% bavlna s gumičkou
 4. Plachta klasická
Funkcia
prekrytie postele, matracu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer v cm 120x170 ks 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
100% bavlna klasická
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa uzatvorenie rámcovej dohody na 12 mesiacov od momentu jej uzavretia alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ bude zasielať objednávky elektronicky na e-mail, ktorý dodávateľ uviedie.
Dodávateľ potvrdí príjem objednávky písomne a to zaslaním spätného potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi na rovnakú e-mailovú adresu, z ktorej bola zaslaná objednávka.
Dodávateľ je povinný oprávnenej osobe objednávateľa vopred telefonicky a to najneskôr 1 pracovný deň pred predpokladaným dňom doručenia predmetu zákazky, oznámiť deň a predpokladaný čas dodania tovaru na miesto plnenia. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo zmeny termínu uvedeného dodávateľom po odsúhlasení dodávateľom.
Lehota dodania, v rámci ktorej je dodávateľ povinný dodať tovar, je do 7 pracovných dní odo dňa prijatia záväznej objednávky.
Dohodnutým miestom dodania predmetu zákazky sú  jednotlivé zariadenia Materských škôl objednávateľa podľa zoznamu . Objednávateľ za týmto účelom sprístupní pre dodávateľa na čas nevyhnutný na vyloženie tovaru miestnosť slúžiacu ako sklad všeobecného materiálu v konkrétnom zariadení.
Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka a údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený).
Dodanie tovaru objednávateľ potvrdí podpísaním dodacieho listu. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za vady dodaného tovaru.
Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru zabaleného v originálnom balení od výrobcu na prepravnú paletu a zabezpečiť proti poškodeniu pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. Dodávateľ je povinný na prepravnom obale uviesť označenie dodávateľa tovaru a dátum balenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve, roztriedený a zabalený podľa požiadaviek objednávateľa. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.
V prípade, ak dodávateľ preukázateľne neodôvodní (preukázateľným dôvodom je dôvod písomne schválený objednávateľom) dodanie tovaru v inom akom požadovanom stave a/alebo v inom ako požadovanom množstve a/alebo nezabalený podľa požiadaviek objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ pre účel objednávateľom vykonávanej kontroly odovzdaného tovaru zabezpečil osobu, za účasti ktorej poverená osoba objednávateľa vykoná kontrolu dodaného tovaru (t.j. kontrolu či dodaný tovar je v požadovanom stave, v požadovanom množstve, zabalený podľa požiadaviek objednávateľa). V prípade, ak dodávateľ takúto osobu nezabezpečí, správnosť dodaného tovaru posúdi poverená osoba objednávateľa.
Objednávateľ zaplatí zmluvnú cenu za objednaný a dodaný tovar na základe faktúry vystavenej dodávateľom po dodaní tovaru.
Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru najmä: náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady za vzorky, dovozné clá, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku tovaru v mieste dodania objednávateľa, náklady na služby súvisiace s rozdelením a zabalením objednaného tovaru v počte podľa objednávok tvoriacich celkovú objednávku objednávateľa,ako aj označovaním balíkov čiarovým kódom EAN a primeraný zisk.
Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky.
Splatnosť faktúr je tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom.
Dodávateľ zabezpečí kompletné služby súvisiace s dodaním tovaru ( t.j. najmä jeho vyloženie na miesto určenia výlučne vlastnými technickými a personálnymi kapacitami). Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

18.06.2021 00:00 — 03.08.2021 16:33

4 001,00 ks

30 216,41

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.06.2021 16:36

16.06.2021 16:29

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.06.2021 16:44

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 115
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.06.2021 09:35 - Vstupná ponuka 30 201,60 € Cena s DPH
16.06.2021 16:22 - Najvýhodnejšia ponuka 28 439,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS