30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
35918501
DWC Slovakia a.s.
Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK
Aplikačný modul na automatizované spracovanie žiadostí o finančnú podporu z dôvodu COVID-19
SW, softvér, krabicový SW, modul, aplikácia
Tovar, Služba
1. Aplikačný modul na automatizované spracovanie žiadostí o finančnú podporu z dôvodu COVID-19
|
|
---|---|
Funkcia |
Aplikačný modul slúži na automatizované spracovanie žiadostí o finančnú podporu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Softvérové riešenie zabezpečujúce automatizáciu vstupných procesov, kontrolu žiadostí a tiež vydávanie kladných a záporných rozhodnutí o udelení podpory. | licencia | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Automatizácia vstupu príjmu žiadosti o finančnú podporu z Ústredného portálu verejnej správy (ÚPVS) | Zabezpečuje automatický príjem žiadosti z ÚPVS eFormuláru‚ Žiadosti o poskytnutie finančného príspevku pre podniky v ľubovoľnom odvetví a eFormuláru „Doplnenie podania“ |
Automatizácia vstupu príjmu žiadosti o finančnú podporu z ÚPVS | Zabezpečuje automatické vloženie do spisu a priradenie spracovateľa spisu a záznamu |
Automatizácia vstupu príjmu žiadosti o finančnú podporu z ÚPVS | Zabezpečuje automatické vyťaženie údajov z formulára |
Kontrola údajov žiadostí | Zabezpečuje automatické kontroly vyplnených údajov na formulári, ktoré sú možné vzhľadom na dostupné možnosti overenia a dostupnosť údajov pre dané overenie |
Kontrola údajov žiadostí | Kontrola žiadateľa voči registru právnických osôb, kontrola podpisov na žiadosti, prípadne kontroly voči manuálnym importovaným datasetom vo formáte XML alebo CSV |
Kontrola údajov žiadostí | Zabezpečuje vyhodnotenie údajov žiadosti |
Kontrola údajov žiadostí | Integrácia pre vyhľadávanie údajov cez GUI alebo webové služby na nasledovných portáloch: |
Kontrola údajov žiadostí | a) Zoznam fyzických osôb a právnických osôb, ktoré porušili zákaz nelegálneho zamestnávania https://www.ip.gov.sk/app/registerNZ/ |
Kontrola údajov žiadostí | b) Register úpadcov https://ru.justice.sk/ru-verejnostweb/pages/vypis/vypisZRegistra.xhtml |
Kontrola údajov žiadostí | c) Nedoplatky na SP, ZP, FSSR (z portálu oversi) https://oversi.gov.sk/api/v1/iam/login |
Kontrola údajov žiadostí | d) Register partnerov verejného sektora https://rpvs.gov.sk/rpvs |
Kontrola údajov žiadostí | e) Výška čerpania de minimis https://semp.kti2dc.sk/ |
Kontrola údajov žiadostí | f) Zoznam právoplatne odsúdených právnických osôb https://esluzby.genpro.gov.sk/zoznam-odsudenychpravnickych- osob |
Manuálne posúdenie žiadosti | Zabezpečuje používateľské rozhranie pre zobrazenie žiadostí, metadát, pripojených dokumentov, informácií o odosielateľovi a informácie o podpise |
Manuálne posúdenie žiadosti | Zabezpečuje prehľad spisov žiadostí |
Manuálne posúdenie žiadosti | Tvorba a prehľad spracovania dávok pre schválenie, podpísanie a odoslanie rozhodnutí o poskytnutí pomoci |
Manuálne posúdenie žiadosti | Možnosť manuálnej zmeny stavu posúdenia žiadostí |
Manuálne posúdenie žiadosti | Pre potreby vyhodnotenia zabezpečuje hromadný export vyťažených a uložených dát zo žiadostí do XLS |
Schvaľovanie žiadostí | Zabezpečuje vytváranie schvaľovacích dávok na základe príznakov z automatického alebo ručného vyhodnotenia žiadostí |
Schvaľovanie žiadostí | Umožňuje zmeny a doplnenia jednotlivých schvaľovacích dávok |
Schvaľovanie žiadostí | Umožňuje schvaľovanie jednotlivých dávok v rámci organizačnej štruktúry |
Odoslanie rozhodnutia vyhodnotenej žiadosti | Zabezpečuje automatické generovanie záznamov a dokumentov pre odoslanie rozhodnutí k vyhodnoteným žiadostiam |
Odoslanie rozhodnutia vyhodnotenej žiadosti | Zabezpečuje automatické hromadné podpísanie negatívnych odpovedí kvalifikovanou elektronickou pečaťou organizácie |
Odoslanie rozhodnutia vyhodnotenej žiadosti | Zabezpečuje jednotlivé podpísanie rozhodnutí o udelení pomoci kvalifikovaným mandátnym certifikátom |
Odoslanie rozhodnutia vyhodnotenej žiadosti | Zabezpečuje automatické odoslanie podpísaného rozhodnutia o udelení pomoci alebo úradného listu s negatívnym oznámením cez ÚPVS |
Odoslanie rozhodnutia vyhodnotenej žiadosti | Eviduje rozhodnutia a úradné listy v spise prepojením na systém automatizovanej správy registratúry |
Zaslanie dávky na vyplatenie | Zabezpečuje generovanie výstupu pre účtovný systém SAP pre potreby vyplatenia vo forme štruktúrovaného XLS súboru: (i) export žiadateľov, (ii) export pre účtovný systém pre vyplatenie dotácií |
Zaslanie dávky na vyplatenie | Umožňuje zapísanie informácií o úhrade k schvaľovacej dávke |
Podporované dátové konektory | Podporuje systém Fabasoft od verzie 2013 |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
I.1 Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží: |
I.1.1 zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) pre realizáciu predmetu zmluvy. |
I.1.2 podrobný rozpočet podľa predloženej špecifikácie, v ktorom pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV. Zmluvná cena. |
I.1.3 plánovaný harmonogramom plnenia. |
I.1.4 informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN |
I.2 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zmluvy. |
I.3 Dodávateľ je povinný informovať Objednávateľa bez zbytočného odkladu o skutočnosti, že bude v omeškaní s poskytnutím Plnenia. |
I.4 Dodávateľ je povinný v lehote dodania nainštalovať modul na HW identifikovaný počas plnenia Zmluvy Objednávateľom. |
I.5 Dodávateľ je povinný v lehote dodania zabezpečiť úvodné školenie a používateľskú príručku, ohľadom fungovania a funkcionalít aplikačného modulu pre približne 5 zamestnancov Objednávateľa v trvaní približne 3 hod. |
I.6 Objednávateľ do 3 pracovných dní od predloženia zoznamu kontaktných osôb Dodávateľa, v zmysle bodu I.1.1, predloží identifikačné údaje zodpovedných zamestnancov za Objednávateľa. |
II. CENA |
II.1 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytnutie služby o hodnotu DPH. |
II.2 Zmluvná cena je úplná a konečná a zahŕňa všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy. |
II.3 Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne dodatočné nároky a zároveň vyhlasuje, že na predmet zmluvy vo vzťahu k Objednávateľovi sa neviažu žiadne prípadné dodatočné finančné nároky tretích strán. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
II. 4 Cena sa bude fakturovať jednorazovo po podpísaní akceptačného protokolu Objednávateľom. |
III. FAKTURÁCIA |
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia alebo jeho časť bude preberací protokol o prevzatí tovaru v požadovanom množstve a kvalite potvrdený objednávateľom a faktúra vystavená dodávateľom. |
III.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
III.3 Splatnosť faktúry za riadne poskytnutú službu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe skutočne dodaného tovaru za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie a v požadovanej kvalite. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
III.4 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, objednávateľ oznámi dodávateľovi do troch pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
III.5 Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
III.6 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
IV. PORUŠENIE ZMLUVY |
IV.1 V prípade, že dodávateľ neposkytne tovar alebo službu tak, ako bola požadovaná, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2 % z hodnoty zmluvy za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
IV.2 V prípade neodstrániteľnej vady Plnenia je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do 72 hodín odo dňa oznámenia vád nové Plnenie bez vád, v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou a osobitnými požiadavkami na plnenie tejto Zmluvy. Nesplnenie tejto povinnosti je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
IV.3 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu IV.1 Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania predmetu zmluvy vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné predmet zmluvy dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
IV.4 Zmluvná pokuta podľa bodu IV.1 Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, príp. ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ. |
IV.5 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% hodnoty zmluvy, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
IV.6 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom, objednávateľ vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom. |
IV.7 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“) oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
IV.8 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä, ak dodávateľ nepredloží doklady a potvrdenia špecifikované v Osobitných požiadavkách na plnenie v stanovenej lehote. |
IV.9 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak dodávateľ poskytuje tovar alebo službu v rozpore s požadovanou Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, alebo tovar alebo službu neposkytne vôbec. |
IV.10 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak je dodávateľ v omeškaní, tzn. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu z tejto zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Objednávateľ je oprávnený používať toto autorské dielo k účelu definovanému touto Zmluvou a v rozsahu, v akom uzná za potrebné, vhodné či primerané, v súlade s § 19 ods. 4 Autorského zákona, pričom za použitie diela neprináleží Dodávateľovi osobitná odmena. Pre vylúčenie pochybností to znamená, že Objednávateľ je oprávnený používať autorské dielo v neobmedzenom kvantitatívnom rozsahu a územnom rozsahu obmedzenom na Slovenskú republiku, a to všetkými do úvahy prichádzajúcimi spôsobmi a s časovým rozsahom obmedzeným iba dobou trvania majetkových autorských práv k takémuto autorskému dielu |
Súčasťou licencie je neobmedzené oprávnenie Objednávateľa vykonávať akékoľvek modifikácie, úpravy, zmeny autorského diela tvoriaceho výsledok Služieb, podľa svojho uváženia doň zasahovať, zapracovávať ho do ďalších autorských diel, zaraďovať ho do diel súborných či do databáz a pod., a to aj prostredníctvom tretích osôb. Objednávateľ je bez potreby akéhokoľvek ďalšieho povolenia Dodávateľa oprávnený udeliť tretej osobe sublicenciu na použitie autorského diela alebo svoje oprávnenie k použitiu autorského diela tretej osobe postúpiť. |
Licencia k autorskému dielu je poskytovaná ako neobmedzená a nevýhradná. Objednávateľ nie je povinný licenciu využiť. |
V.2 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní“) alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska platných ku dňu uzavretia zmluvy. |
V.3 Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. |
V.4 Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade dodania/poskytnutia iného tovaru alebo služby podľa tejto zmluvy, neprevziať tovar alebo službu. |
V.5 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Námestie slobody 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
28.06.2021 12:00 — 28.09.2021 12:00
1,00 licencia
99 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.06.2021 13:23
24.06.2021 10:00
24.06.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2021 12:16 - Vstupná ponuka | 99 000,00 | € | Cena s DPH |
24.06.2021 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 80 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: