• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2021 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2021 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 13:35

Detail zákazky Z202112185

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2021 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2021 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 13:35

Základné údaje

Z202112185

OF-214876

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5807402

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

46268995

AMG Security s.r.o.

Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovanie priestorov budovy v Prievidzi

upratovanie, čistenie, dezinfekcia, umývanie

  • 90910000-9 - Upratovacie služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovanie priestorov budovy v Prievidzi - Časť budovy „D“
Funkcia
Zabezpečenie upratovacích prác pre časť budovy „D“
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Upratanie a umytie toaliet (3 poschodia), schodišťa (4 poschodia) + výťahu m2 223
Počet toaliet ks 12
Počet umývadiel ks 6
Počet zrkadiel ks 5
Počet pisoárov ks 8
2. Upratanie a umytie chodieb (suterén, prízemie, 3 poschodia), kuchyniek (3 poschodia), výlevky (1. poschodie), vrátnice + toalety (prízemie) m2 529
Počet kuchynských drezov ks 3
Počet výleviek ks 1
Počet toaliet ks 1
Plocha sklenených výplní vchodových dverí do budovy a na vrátnicu m2 15
3.  Umytie a upratanie šatne, umyvárne, toalety, miestnosti údržbára (suterén), kancelárií PD014, PD015 a chodbičky pred nimi + kuchynský drez (prízemie) m2 73
Počet toaliet ks 1
Počet umývadiel ks 2
Počet zrkadiel ks 2
Počet kuchynských drezov ks 1
4. Umytie a upratanie chodby (prízemie), chodby a toaliet (suterén) m2 268
Počet toaliet ks 8
Počet umývadiel ks 4
Počet zrkadiel ks 2
Počet pisoárov ks 5
5. Upratanie miestnosti PD205 (2. poschodie) m2 76
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Upratanie a umytie toaliet (3 poschodia), schodišťa (4 poschodia) + výťahu požadujeme denne počas celého roka
2. Upratanie a umytie chodieb (suterén, prízemie, 3 poschodia), kuchyniek (3 poschodia), výlevky (1. poschodie), vrátnice + toalety (prízemie) požadujeme 2x týždenne počas celého roka
3. Umytie a upratanie šatne, umyvárne, toalety, miestnosti údržbára (suterén), kancelárií PD014, PD015 a chodbičky pred nimi + kuchynský drez (prízemie) požadujeme 1x týždenne počas celého roka
4. Umytie a upratanie chodby (prízemie), chodby a toaliet (suterén) požadujeme 1x mesačne počas celého roka
5. Upratanie miestnosti PD205 (2. poschodie) požadujeme 1x štvrťročne počas celého roka
 2. Upratovanie priestorov budovy v Prievidzi - Časť budovy „F“
Funkcia
Zabezpečenie upratovacích prác pre časť budovy “F“
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Upratanie a umytie toaliet (prízemie, 1. poschodie), schodišťa a chodby (1. poschodie) m2 148
Počet toaliet ks 8
Počet umývadiel ks 8
Počet zrkadiel ks 7
Počet pisoárov ks 7
2. Upratanie a umytie chodby (prízemie), výleviek (suterén, prízemie, 1. poschodie), chodby (suterén), toaliet (suterén) m2 269
Počet toaliet ks 2
Počet umývadiel ks 1
Počet výleviek ks 3
3. Upratanie kancelárií PF012, PF013, PF016 (prízemie) m2 57
4. Upratanie a umytie  miestností PF006, PF005, PF007, PF010, PF011 (prízemie) m2 209
Počet umývadiel ks 3
5. Umytie časti chodby (suterén) m2 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Upratanie a umytie toaliet (prízemie, 1. poschodie), schodišťa a chodby (1. poschodie) požadujeme denne počas celého roka
2. Upratanie a umytie chodby (prízemie), výleviek (suterén, prízemie, 1. poschodie), chodby (suterén), toaliet (suterén) požadujeme 2x týždenne počas celého roka
3. Upratanie kancelárií PF012, PF013, PF016 (prízemie) požadujeme 1x do týždňa počas celého roka
4. Upratanie a umytie  miestností PF006, PF005, PF007, PF010, PF011 (prízemie) požadujeme 1x štvrťročne počas celého roka
5. Umytie časti chodby (suterén) požadujeme 1x mesačne počas celého roka
 3. Upratovanie priestorov budovy v Prievidzi - Časť budovy „Z“
Funkcia
Zabezpečenie upratovacích prác pre časť budovy „Z“
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratanie 2 veľkých miestností a vestibulu medzi miestnosťami m2 1204
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Upratanie 2 veľkých miestností a vestibulu medzi miestnosťami požadujeme 1x štvrťročne počas celého roka
 4. Práce v letnom období
Funkcia
Zabezpečenie upratovacích prác pre daný objekt
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Umytie okien a sklenených výplní m2 552
2. Umytie dverí m2 81
3. Upratanie 2 veľkých miestností m2 990
4. Umytie sklenených výplní (nutné práce vo výškach) m2 68
5. Strojové čistenie kobercov m2 172
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Umytie okien a sklenených výplní požadujeme 1x ročne jednorázovo
2. Umytie dverí požadujeme 1x ročne jednorázovo
3. Upratanie 2 veľkých miestností požadujeme 1x ročne jednorázovo
4. Umytie sklenených výplní (nutné práce vo výškach) požadujeme 1x ročne jednorázovo
5. Strojové čistenie kobercov požadujeme 1x ročne jednorázovo
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje upratovacie práce poskytovať len v pracovných dňoch v čase od 08.00 hod. do 12.00 hod. a od 14.00 hod. do 18.00 hod.
Upratovanie miestností, chodieb a kancelárií obsahuje nasledovné činnosti: utretie prachu, umytie tabule, vysypanie smetných košov a vysypanie smetí, umytie podlahy resp. vysávanie.
Upratanie kuchynky zahŕňa nasledovné činnosti: umytie kuchynského drezu, vysypanie smetí a umytie podlahy.
Upratanie toaliet zahŕňa nasledovné činnosti: umytie WC mís, pisoárov, umývadiel, v prípade potreby aj obkladov, podlahy, zrkadiel, vysypanie smetných košov a smetí.
Objednávateľ a Dodávateľ sa dohodli, že cena je stanovená vrátane pracovných, čistiacich a dezinfekčných prostriedkov.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy so zoznamom pracovných, čistiacich a dezinfekčných prostriedkov podľa platných noriem.
Objednávateľ a Dodávateľ sa dohodli, že dopĺňanie toaletného papiera, mydiel a obrúskov nie je súčasťou upratovania. Tieto predmety bude zabezpečovať Objednávateľ.
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi služieb bezplatne priestor na uskladnenie potrebných prístrojov, materiálu a šatňu.
Objednávateľ má právo požadovať na základe vzájomnej dohody s Dodávateľom náhradné plnenie dodávky služieb v adekvátnom množstve za upratovanie priestorov, v ktorých z prevádzkových dôvodov nebude potrebné upratovanie (napr. pri čerpaní dovoleniek zamestnancov, v čase hlavných školských prázdnin atď.).
Fakturácia za prevedené služby bude realizovaná mesačne, vždy k poslednému dňu v mesiaci.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Požadujeme, aby podkladom k fakturácii bol Objednávateľom odsúhlasený Výkaz o vykonaní prác a služieb ako i spotrebovaného materiálu, ktorý bude tvoriť prílohu k faktúre.
Materiál bude odovzdávaný upratovačkám za prítomnosti hospodára budovy, príp. povereného zamestnanca, ktorý potvrdí zoznam materiálu svojim podpisom.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Detašované pracovisko ŽU v Prievidzi, Bakalárska 2, 971 01 Prievidza, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.07.2021 08:00 — 30.06.2022 18:00

1,00 súbor služieb podľa technickej špecifikácie

11 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.06.2021 10:21

18.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 273
 184
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2021 11:37 - Vstupná ponuka 11 100,00 € Cena bez DPH
17.06.2021 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka 11 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS