• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2021 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2021 12:06
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2021 14:20

Detail zákazky Z202112153

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2021 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2021 12:06
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2021 14:20

Základné údaje

Z202112153

OF-236764

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5805372

Objednávateľ

00596299

Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých

Kátovská 21, Holíč, 90851, SVK

Dodávateľ

41836952

Liana Jesenská

Štefánikova 721/26, Senica, 90501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

čerstvá zelenina , čerstvé ovocie

čerstvá zelenina, koreňová a hľuzová zelenina, zemiaky, spracovaná kapusta, ovocie

  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03221100-7 - Koreňová a hľuzová zelenina
  • 15331142-4 - Spracovaná kapusta
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 03221230-7 - Papriky
  • 03221112-4 - Mrkva
  • 03221270-9 - Uhorka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. čerstvá zelenina , čerstvé ovocie
Funkcia
Čerstvá zelenina, čerstvé ovocie na priamu konzumáciu alebo na ďalšie spracovanie
Zemiaky konzumné neskoré varné typu B na ďalšie spracovanie musia byť pevné, čisté, nepoškodené, zdravé, nezelené, nenamrznuté, nenaklíčené, bez cudzej vône a chuti, balené v spotrebiteľskom balení 15 až 25 kg.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
mrkva kg 750
petržlen kg 240
zeler kg 250
cibuľa žltá kg 750
cibuľka zelená s vňaťou kg 90
cesnak kg 35
pór kg 40
kaleráb kg 140
karfiol kg 200
kapusta hlávková biela kg 270
kapusta čínska kg 500
rajčiny kg 1000
paprika PCR kg 350
uhorky šalátové kg 230
cuketa/tekvica kg 40
tekvica hokkaido kg 15
kel kg 200
reďkovka ks 380
brokolica kg 35
šalát ľadový ks 450
jablká červené kg 2500
pomaranče kg 650
mandarínky kg 550
kiwi kg 250
grapefruity kg 240
citróny kg 35
banány kg 1600
broskyne kg 150
hrozno kg 450
hrušky kg 500
slivky kg 200
melón vodný kg 450
marhule kg 60
nektárinky kg 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
akosť 1. trieda
kvalita čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby alebo vysychania, čisté,
kvalita bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti,
kvalita bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez nadmernej povrchovej vlhkosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v priemere 3 krát do týždňa.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet zákazky bude dodávaný priebežne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky  objednávateľa
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie.
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Predmet zmluvy je obstarávaný na dobu určitú, obdobie 6 mesiacov od 01. 07. 2021 do 31. 12. 2021.
Dodávateľ do 3. pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 7 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta.
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Faktúry budú vystavované dekádne.
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov, v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č.2143/2006-100 a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne), napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, pôvod tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dodávku predmetu obstarávania požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 09:00 hod.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín a živočíšnych produktov.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistení vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Holíč, Skalica, Trnavský, Slovenská republika

6

1,00 ks

17 048,15

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.06.2021 11:07

17.06.2021 12:06

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2021 12:21

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 105
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2021 12:59 - Vstupná ponuka 17 048,15 € Cena s DPH
17.06.2021 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 17 036,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS