• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2021 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2021 12:03
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2021 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2021 12:55

Detail zákazky Z202112152

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2021 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2021 12:03
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2021 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2021 12:55

Základné údaje

Z202112152

OF-236731

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5805370

Objednávateľ

00596299

Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých

Kátovská 21, Holíč, 90851, SVK

Dodávateľ

31416306

Senické a skalické pekárne, a.s.

Priemyselná 1338, Senica, 90501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb a pekárenské výrobky

chlieb, vianočka, rožok, strúhanka

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15811000-6 - Pekársky tovar
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15811200-8 - Rožky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a pekárenské výrobky
Funkcia
dodávka chleba, pečiva a pekárenských výrobkov pre stravovacie zariadenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
chlieb čerstvý krájaný, balený, 11000 g, zloženie: pšeničná múka minimálne 44%, ražná múka minimálne 21,7%. ks 2600
chlieb čerstvý krájaný, balený, 900 g, vhodný pre diabetikov ks 1900
rožok 50 g ks 9700
žemľa malá 50 g ks 150
pletenka, 100 g, nesypaná ks 750
kaiserka 50 g ks 1500
kaiserka cereálna 50g ks 1500
pletenka grahamová, 100 g ks 300
rožok grahamový, 50 g ks 5500
ochlebník ks 350
strúhanka kg 152
veka krájaná, balená, 400 g ks 14
vianočka balená 400 g ks 238
závin orechový, balený, 400 g ks 225
pagáč, 50 g ks 2900
bábovka mramorová, 400 g ks 212
lupáčik, jemné pečivo, 60 g ks 1000
lupačka bez maku ks 550
koláč tukový, tvarohový, marmeládový, orechový ks 900
lístková večka jablková, 50 g, náplň jablková 35% ks 360
lístková šatka lekvárová, náplň lekvárová 25% ks 180
tlačený koláč, tvarohovo marmeládový, 80 g ks 180
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky do skladových priestorov v mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný položkový rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Zazmluvnené sú predpokladané množstvá položiek predmetu zmluvy.
Predmet zmluvy je obstarávaný na dobu určitú, obdobie 6 mesiacov od 01.07. 2021 do 31.12. 2021.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch pondelok až piatok a v sobotu, t.j. 6 krát za týždeň, v čase do 06:00.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie.
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č.315/2016 Z.z.
Balený tovar bude mať jasne vyznačený dátum spotreby/dátum minimálnej trvanlivosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Holíč, Skalica, Trnavský, Slovenská republika

6

1,00 ks

6 022,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.06.2021 11:04

17.06.2021 12:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2021 12:18

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 145
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2021 08:14 - Vstupná ponuka 6 021,10 € Cena s DPH
11.06.2021 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka 6 021,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS