00165361
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK
35693487
Hermes LabSystems, s.r.o.
Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK
Laboratórna technika
laboratórne prístroje
Tovar
|
1. Stolová odstredivka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Nákup novej, nepoužívanej laboratórnej techniky a pomôcok vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Microlitre Centrifuge Z 167 M, 230 V / 50-60 Hz, incl. Angle rotor no.: 220.95 V08 for 18 x 1.5 ml (2.0 ml) | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Max. rýchlosť: | 14,000 rpm resp. max. RCF: 15,994 xg |
| Max. kamapcita: | 18 x 1.5/2.0 ml |
| Rýchlostný rozsah: | 200 - 14,000 rpm |
| Max. hlučnosť: | < 57 dBA |
| Maximálne prípustné rozmery, kvôli dobrej ergonómii v laboratóriu: | 28 cm x 24 cm x 35 cm s hmotnosťou 12 kg |
| Súčasťou dodávky je aj rotor uhlový rotor s kapacitou: | 18 x 1,5/2,0 mL |
| Acceleration | (s) 14/122 |
| Deceleration | (s) 16/140 |
| Max. rýchlosť: | 14,000 rpm resp max. RCF 15,994 xg |
| Max. Radius | 7.3 cm |
| Max. ø | 11 mm |
|
2. Vortex
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| V-1 plus, Personal Vortex | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rýchlostný rozsah | 500-3000 RPM |
| Akceleračný čas | <1 s |
| Maximum continuous operation time | 24 h |
| Možnosť miešat skúmavky s objemom: | 0.2 až 50 ml |
| Max. objem, ktorý je možné miešať | 30 ml |
| Maximálne prípustné rozmery, kvôli dobrej ergonómii v laboratóriu | 90x150x80 mm s hmotnosťou: 0.8 kg |
| Názov |
| 1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
| 1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
| 1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
| 1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
| 2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
| 2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
| 2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa uvedeným v popise zákazky, alebo |
| 2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
| 3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruku a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
| 6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| 7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. |
| 8. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
| 9. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| 10. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
| 11. Tovar bude dodaný najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi. |
| 12. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 14. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
16.06.2021 11:30 — 02.07.2021 10:00
1,00 sada
1 316,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.06.2021 10:50
14.06.2021 10:55
14.06.2021 11:10
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.06.2021 13:30 - Vstupná ponuka | 1 316,00 | € | Cena bez DPH |
| 14.06.2021 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 311,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: