• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2021 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2021 10:50

Detail zákazky Z202112127

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2021 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2021 10:50

Základné údaje

Z202112127

OF-234915

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5798594

Objednávateľ

00305065

Mesto Senec

Mierové námestie 8, Senec, 90301, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drobné kancelárske potreby,

Euroobaly, spinky, šanóny, rýchloviazače, perá, obálky

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 39241200-5 - Nožnice
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 30199230-1 - Obálky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drobné kancelárske potreby,
Funkcia
kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Šanón pákový A4, papierový, šírka chrbta 8cm s chrbt.krúžkom , uzatvárateľným mechanizmom ks 85
2. Drôtený stojan na listy, čierny ks 1
3. Klipy Binder na dokumenty, mix.farieb, 19 mm (12 ks v bal.) bal. 4
4. Klipy Binder na dokumenty, mix.farieb, 25 mm (12 ks v bal.) bal. 4
5. Klipy Binder na dokumenty, mix.farieb, 41 mm (12 ks v bal.) bal. 4
6. Rybársky lístok (karta) č.251040 ks 100
7. Predvolanie na miestny - obecný úrad A6, kartón , karta ks 100
8. Guľôčkové pero, farebné ks 10
9. Plastový pohár biely 200 ml. (100 ks v bal.) bal. 5
10. Dvojhárky linajkové A3, preložené na A4 (50 ks v bal.) bal. 3
11. Veľké sponky 75 mm (50 ks balík), kovové bal. 4
12. Spinky malé 32 mm (100 ks v bal.) kovové bal. 20
13. Spinky stredné 50 mm (100 ks v bal.) kovové bal. 5
14. Klip podložka A4, PVC, farebné prevedenie ks 6
15. Odkladač plastový A4 stohovateľný, čierny ks 11
16. Kalkulačka MS-100MS, 10 miestný display, základné funkcie, obchodníce funkcie ks 2
17. Obálky biele B4, samolepiace  formát A4 (250 x 353 mm) s otvorom na kratšej strane (250 ks  bal.) bal. 2
18. Náhradná poduška do štvorcovej samofarbiacej pečiatky z rady Trodat Printy  4924, červená ks 2
19. Náhradná poduška do okrúhlej samofarbiacej pečiatky z rady Trodat Printy  46040, červená ks 2
20. Plastové hrebene na krúžkovú väzbu, 10 mm (100 ks v bal. ) čierne bal. 1
21. Priepustka A7 (100l) IGAZ 039 ks 6
22. Náboje do zošívačky Rapid Standard 26/6, kovové (1000 ks v bal.) bal. 10
23. Náboje do zošívačky Rapid Standard 24/6, kovové (1000 ks v bal.) bal. 10
24. Popisovač Centropen  8576, čierny ks 5
25. Kancelárske gumičky farebné prevedenie (100 ks v bal.) bal. 4
26. Trikolóra, advokátsky špagát 40g ks 10
27. Register papierový - tretinkový farebný 23,5 x 10,5cm, rozdeľovač kartónový na oddelenie písomností ks 200
28. Spisové dosky so šnúrkou A4,  (25ks v bal.) bal. 22
29. Výkres školský A4, biely 190g ks 100
30. Obálka B6 biela , doporučene do vlastných rúk, opakované doručenie 125x176 mm (1000 ks v bal. ) samolepiace s odtrhávacou páskou bal. 8
31. Guma na gumovanie 300/60 ks 10
32. Strúhadlo plastové dvojdierkové ks 6
33. Dovolenkové lístky A6 (100 listov v bloku) ks 6
34. Zošívačka s oceľovým mechanizmom, kvalitným plastom, na náboje 24/6, 26/6, kapacita zošitia 30 listov ks 5
35. Lepiaca tyčinka 20g, s prírodným glycerínom ks 5
36. Zvýrazňovač s oválnym telom s ergonomickým úchytom, šírka stopy 1-5mm , ks 16
37. Samolepiacie bločky 75x75 mm (100 listov v bloku) farebné prevedenie ks 6
38. Samolepiace záložky 20x50 mm papierové 4 farby, 4x50 listov, neon ks 6
39. Pero Spoko easy ink 40 ks v bal.) modrá tuha, farebné prevedenie bal. 1
40. Kniha došlých faktúr A4, 30 listová ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
8. Guľôčkové pero, farebné 5x zelené, 5x červené
25. Kancelárske gumičky farebné prevedenie (100 ks v bal.) 2x pr. 5cm, 2x pr. 10 cm
27. Register papierový - tretinkový farebný 23,5 x 10,5cm, rozdeľovač kartónový na oddelenie písomností farebné prevedenie
28. Spisové dosky so šnúrkou A4,  (25ks v bal.) 12x oranžové, 8x zelené, 2x žlté NIE čierne !
36. Zvýrazňovač s oválnym telom s ergonomickým úchytom, šírka stopy 1-5mm , 4x zelený, 4x oranžový, 4x rúžový, 4x žltý
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a vykládky na miesto plnenia: Senec
2. Čas dodania : PO - PIA do 14:00 hod.
3. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu / faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 8, Senec, Senec, Bratislavský, Slovenská republika

23.06.2021 14:00

40,00 položky

980,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.06.2021 08:10

14.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 565
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2021 20:48 - Vstupná ponuka 979,80 € Cena s DPH
14.06.2021 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 979,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS