• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2021 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2021 10:50

Detail zákazky Z202112078

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2021 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2021 10:50

Základné údaje

Z202112078

OF-235430

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5798574

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

36638404

ULTRAMED s.r.o.

Š. Moysesa 431/14, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Videobronchoskopická zostava

videobronchoskop, endoskopia, pneumológia, diagnostika, terapeutické výkony

  • 33168000-5 - Endoskopia, endochirurgické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Videobronchoskopická zostava - Terapeutický videobronchoskop
Funkcia
Diagnostické a terapeutické výkony v oblasti pneumológie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Terapeutický videobronchoskop ks 1
- zorný uhol ° 120
- vonkajší priemer zavádzacieho tubusu mm 6,0
- ohyb hore ° 180
- ohyb dole ° 130
- rotačná funkcia vľavo ° 120
- rotačná funkcia vpravo ° 120
- priemer pracovného kanála mm 2,8
- pracovná dĺžka mm 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Terapeutický videobronchoskop
- spôsob snímania - farebný CCD čip
- technológia digitálnej chromoendoskopie - musí spĺňať túto požiadavku
- technológia vysokého rozlíšenia obrazu - musí spĺňať túto požiadavku
- univerzálny pripájací konektor prenášajúci svetlo a obraz v jednom konektore - musí spĺňať túto požiadavku
 2. Videobronchoskopická zostava - Tenký videobronchoskop
Funkcia
Diagnostické a terapeutické výkony v oblasti pneumológie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tenký videobronchoskop ks 1
- zorný uhol ° 110
- vonkajší priemer zavádzacieho tubusu mm 4,1
- ohyb hore ° 210
- ohyb dole ° 130
- rotačná funkcia vľavo ° 120
- rotačná funkcia vpravo ° 120
- priemer pracovného kanála mm 2,0
- pracovná dĺžka mm 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tenký videobronchoskop
- spôsob snímania - farebný CCD čip
- technológia digitálnej chromoendoskopie - musí spĺňať túto požiadavku
- univerzálny pripájací konektor prenášajúci svetlo a obraz v jednom konektore - musí spĺňať túto požiadavku
 3. Videobronchoskopická zostava - Videoprocesor
Funkcia
Diagnostické a terapeutické výkony v oblasti pneumológie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Videoprocesor ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Videoprocesor
- samostatný videoprocesor, oddelený od svetelného zdroja - musí spĺňať túto požiadavku
- identifikácia endoskopov podľa typov a výrobného čísla vrátane zaznamenávania počtu vyšetrení - musí spĺňať túto požiadavku
- automatické nastavenie jasu - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia subjektívne  nastavenie kontrastu - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia nastavenie bielej farby - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia subjektívne nastavenie farieb (červená, modrá) - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia subjektívne nastavenie chromatickosti obrazu - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia zmrazenie obrazu - musí spĺňať túto požiadavku
- záznam obrazu na pamäťové médium - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia vysoké rozlíšenie obrazu - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia digitálna chromoendoskopia - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia elektronický zoom - minimálne 3 veľkosti - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia obraz v obraze (HD) - musí spĺňať túto požiadavku
- klávesnica na ovládanie videoprocesora - musí spĺňať túto požiadavku
- možnosť používateľských prednastavení - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia irisovej clony - musí spĺňať túto požiadavku
- filtrácia detailov - musí spĺňať túto požiadavku
- kompatibilita s bronchoskopmi Olympus z rady EVIS EXERA II a OPTERA - musí spĺňať túto požiadavku
- je možná aj dodávka bez splnenia požiadavky kompatibility (predchádzajúci bod), ale v takom prípade musí dodávka obsahovať ďalšie 2 ks Terapeutického videobronchoskopu, ktoré budú spĺňať technické požiadavky uvedené vyššie u Terapeutického videobronchoskopu - musí spĺňať túto požiadavku
 4. Videobronchoskopická zostava - Svetelný zdroj
Funkcia
Diagnostické a terapeutické výkony v oblasti pneumológie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Svetelný zdroj ks 1
- xenónová výbojka s výkonom W 300
- životnosť xenónovej výbojky prevádzkové hodiny 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Svetelný zdroj
- samostatný svetelný zdroj, oddelený od videoprocesora - musí spĺňať túto požiadavku
- záložná žiarovka - musí spĺňať túto požiadavku
- vzduchová insuflácia - minimálne 3 stupne intenzity - musí spĺňať túto požiadavku
- automatické nastavenie jasu – metóda servo-diaphgram - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia manuálne nastavenie jasu - musí spĺňať túto požiadavku
- filter k funkcii digitálnej chromoendoskopie - musí spĺňať túto požiadavku
- zariadenie proti oslňovaniu pacienta a personálu - musí spĺňať túto požiadavku
 5. Videobronchoskopická zostava - LCD HD monitor
Funkcia
Diagnostické a terapeutické výkony v oblasti pneumológie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LCD HD monitor ks 1
- dĺžka uhlopriečky “ 26
- rozlíšenie monitora - full HD obrazových prvkov 1920 x 1080
- kontrast pomer pomer 1400:1
- počet farieb počet 1,07 billion
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LCD HD monitor
- LCD panel typ: a-Si TFT Active Matrix - musí spĺňať túto požiadavku
- aspekt pomer:    16:9 - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia prepínania teploty farieb - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia prepínania úrovne gama - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia prepínania pomeru zobrazenia a vstupného signálu - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia prepínania užívateľských nastavení - musí spĺňať túto požiadavku
- funkcia riadenia napájania - musí spĺňať túto požiadavku
- vstupy - HD/SD, VIDEO, Y/C, HD15, DVI, Aux in
- výstupy - HD/SD, SDI, VIDEO, Y/C, HD15, DVI, Clone out
 6. Videobronchoskopická zostava - Odsávacia pumpa
Funkcia
Diagnostické a terapeutické výkony v oblasti pneumológie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odsávacia pumpa ks 1
- zberná nádoba ks 1
- zberná nádoba – objem l 1 2
- nominálne vákuum kPa 85
- nominálny prietok l/min 20 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odsávacia pumpa
- možnosť použitia jednorázového systému - musí spĺňať túto požiadavku
- možnosť použitia opakovateľne použiteľného systému - musí spĺňať túto požiadavku
 7. Videobronchoskopická zostava - Pracovná stanica k endoskopickým vyšetreniam
Funkcia
Diagnostické a terapeutické výkony v oblasti pneumológie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovná stanica k endoskopickým vyšetreniam ks 1
- police na uloženie prístrojov počet 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pracovná stanica k endoskopickým vyšetreniam
- pojazdná, s brzdou - musí spĺňať túto požiadavku
- oddeľovací transformátor - musí spĺňať túto požiadavku
- centrálny spínač - musí spĺňať túto požiadavku
- držiak na 2 endoskopy - musí spĺňať túto požiadavku
- držiak na LCD monitor - musí spĺňať túto požiadavku
- držiak klávesnice - musí spĺňať túto požiadavku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, nerepasovaný, doposiaľ nepoužitý tovar
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 1 hodiny, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení.
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania tovaru
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku, návod na údržbu a dezinfekciu.
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave  počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja, zariadenia do prevádzky, vrátane technickej podpory pre potrebný servis.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prospektový materiál predmetu zákazky, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.
Predmet zákazky musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky.
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja a požadovaných funkcionalít
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi v písomnej forme rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Zodpovednosť za vady.
Dodávateľ garantuje, že predmet zákazky (dodaný tovar) bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť Dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet zákazky (tovar) v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na Objednávateľa, aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu Dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní predmetu zákazky, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou, sa bude riadiť ustanoveniami platného Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 24 hodín  počas pracovných dní  od nahlásenia poruchy Objednávateľom v rámci záručnej doby zabezpečiť prítomnosť servisného technika Dodávateľa na mieste plnenia za účelom odstránenia vady na predmete zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť vadu na predmete zákazky najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika Dodávateľa, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u Dodávateľa. V prípade, že náhradné diely pre predmet zákazky nie sú dostupné u Dodávateľa, Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť vadu na predmete zákazky v lehote najneskôr do 72 hodín od nástupu servisného technika Dodávateľa alebo bezodplatne po dobu trvania odstránenia vady na predmete zákazky poskytnúť Objednávateľovi na vlastné náklady náhradné zariadenie, ktoré bude spĺňať technické a funkčné vlastnosti ako predmet zákazky.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 €/deň, a to i za každý deň omeškania,  pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody Objednávateľa.
Objednávateľ ako verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) Termín dodania tovaru je najneskôr do 60 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.
b) Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku , preberací protokol a protokol  o zaškolení poverených zamestnancov Objednávateľa.
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zákazky, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom a to najneskôr v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Protokolu.
d) Termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
e) Oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktury objednávateľovi.
- Dodávateľ vystaví faktúru v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Preberacieho protokolu. Podkladom pre vystavenie faktúry je povinne Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami.
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády SR na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Sankcie:
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Dodávateľ je oprávnený požadovať:
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán, výpoveďou alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka
d) podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
g) Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je Dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy, ani nárok na náhradu škody
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,
Ochrana osobných údajov:
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Záručná doba minimálne 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

V. Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

21.06.2021 13:55 — 23.08.2021 13:55

1,00 Súhrn položiek definovaných v technickom opise

82 536,12

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.06.2021 13:58

14.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2021 08:40 - Vstupná ponuka 82 500,00 € Cena bez DPH
10.06.2021 18:48 - Najvýhodnejšia ponuka 82 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS