• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2021 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2021 11:20
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2021 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2021 12:15

Detail zákazky Z202112053

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2021 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2021 11:20
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2021 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2021 12:15

Základné údaje

Z202112053

OF-236868

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5795646

Objednávateľ

518140

Národné rehabilitačné centrum

Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Xerografický papier
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerografický papier A4, All Premium, biely, balenie/500 listov balík 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Xerografický papier určený pre kopírky, laserové a atramentové tlačiarne, faxy, farba biela, plošná hmotnosť 80 g/m2.
 2. Obal PVC
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obal PVC A5 U hrubý závesný so strieškou ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Bezfarebný, priesvitný, hladký, formát A5, viď príloha - foto.
 3. Guľôčkové pero
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Guľôčkové pero ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Klikací systém zapínania, farba písania: modrá. Rýchlo zasychá a nerobí šmuhy. Tenká stopa.
 4. Zvýrazňovač
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zvýrazňovač DONAU D-text ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Zvýrazňovač so zrezaným hrotom na vyznačovanie textu. Šírka stopy 1-5 mm, dĺžka 200 m, farba žltá (48 ks), zelená (36 ks), oranžová (24 ks), rúžová (12 ks).
 5. Popisovač
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Popisovač Centropen 2811, farba zelená ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Popisovač s jemným plastovým hrotom priemer 0,3mm, dlžka stopy 1500m, farba zelená.
 6. Dvojhárky A3
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dvojhárky A3, balenie 200ks / 1balík PVC fólia balík 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Papierové hárky formátu A3, preložené v strede do formátu A4. Linajková potlač.
 7. Guma na gumovanie
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Guma na gumovanie ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Guma na gumovanie ceruzky, biela.
 8. Korekčný roller
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Korekčný roller Pritt balenie 10ks/krabička ks 20
2. Náhradná náplň do korekčného rollera Pritt ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Popis: Šírka stopy 4,2m, návin 14m.Len značku Pritt.
2. Popis: Šírka stopy 4,2m, návin 14m.Len značku Pritt.
 9. Lepidlo
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lepiaca tyčinka 35g ks 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Tuhé tyčinkové lepidlo na lepenie papiera, lepenky, textílii a iných materiálov, so skrutkovacím uzáverom. Jednoduchá aplikácia, po zaschnutí sa papier nevlní. Neobsahuje rozpúšťadlá, objem 35g.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru.
2. Požaduje sa predložiť aktuálny rozpočet s názvami a jednotkovými cenami tovaru bez DPH a s DPH do 48 hod. po uzavretí zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
3. Dodanie tovaru v pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
5. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu odkontrolovania množstva/druhu dodaného tovaru a zamedzenia prípadnej reklamácie.
6. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
7. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia v jednej dodávke. Tovar bude dodaný nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
8. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy.
9. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien s DPH a celkovej ceny s DPH, vrátane ceny za balenie, naskladnenie, dovoz tovaru na miesto plnenia a vyskladnenie u objednávateľa. Splatnosť FA do 60 dní.
10. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
11. Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

17.06.2021 07:30 — 18.06.2021 14:00

1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom

878,70

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2021 11:18

11.06.2021 11:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.06.2021 11:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 66
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2021 09:46 - Vstupná ponuka 878,70 € Cena s DPH
11.06.2021 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 878,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS