30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31411045
CWS-boco Slovensko, s. r. o.
Tehelňa 12, Bratislava, 84107, SVK
Prenájom a údržba bezpečnostných rohoží
Prenájom a údržba bezpečnostných rohoží
Služba
1. Prenájom a údržba bezpečnostných rohoží
|
|
---|---|
Funkcia |
Prenájom a údržba bezpečnostných rohoží, ktorá pozostáva z čistenia, odvozu a dovozu na miesto určenia „bezpečnostných rohoží zachytávajúcich nečistotu a vlhkosť“ vo farbe sivo-čierna. |
Prenajímané rohože budú vo vlastníctve dodávateľa. |
Výmenu rohoží v celkovom počte 69 ks treba zabezpečovať v 14-dňovom cykle počas 12-tich po sebe nasledujúcich mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rohož veľká 115x200 sivo-čierna | ks | 24 | ||
Rohož malá 85x150 sivo-čierna | ks | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ rohože: | vstupná - interiérová |
Výška: | 10 mm |
Okrajová nábehová hrana: | áno |
Protišmyková podkladová vrstva: | áno |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu. |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hod. |
Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú – dodávateľ zabezpečí odborné vyčistenie a ošetrenie rohoží, ich výmenu a uloženie do priestorov určených objednávateľom, vrátane zabezpečenia dopravy z a do miesta poskytnutia služby. |
Dodávateľ bude objednávateľovi predkladať čiastkové faktúry za vykonanú službu za daný mesiac vždy začiatkom mesiaca nasledujúceho po vykonaní služby, na základe podpísaného súpisu vykonaných prác objednávateľom. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť povolenia na vstup a prístup zamestnancom a technike dodávateľa do miesta vykonania služby za účelom jej vykonania. |
Dodávateľ pre tento účel predloží objednávateľovi zoznam zamestnancov a automobilovej techniky a objednávateľ zabezpečí vystavenie preukazov na vstup pre zamestnancov a pre vjazd, resp. parkovanie používanej techniky. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Dodávateľ v súlade s § 18 zákona č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov zabezpečí dodržiavanie povinnosti mlčanlivosti svojich zamestnancov a všetkých osôb, ktoré v rámci plnenia zmluvy prídu do styku s osobnými údajmi u objednávateľa. |
Miesto vykonania služby: Bratislava. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Pred začatím vykonávania služby dodávateľ predloží podrobný rozpis periodicity výmeny rohoží počas trvania zmluvy, vrátane uvedenia ceny za jeden cyklus v nadväznosti na celkovú cenu zákazky. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve. |
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonanej službe odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom. |
Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.07.2021 07:00 — 30.06.2022 14:00
1,00 celok
5 998,03
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.06.2021 10:39
14.06.2021 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.06.2021 08:52 - Vstupná ponuka | 5 757,62 | € | Cena s DPH |
14.06.2021 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 754,53 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: