• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2021 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2021 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2021 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 09:00

Detail zákazky Z202112029

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2021 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2021 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    18.06.2021 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.06.2021 09:00

Základné údaje

Z202112029

OF-236455

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5807356

Objednávateľ

00306240

Obec Trnovec nad Váhom

Trnovec nad Váhom 587, Trnovec nad Váhom, 92571, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania objednávateľa formou stravných poukážok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,00
Množstvo - predpokladané mesačné množstvo ks 650
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávatela
Stravná poukážka musí obsahovať Ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka musí obsahovať rok platnosti stravného lístka alebo inak zistiteľné
Stravná poukážka musí obsahovať Jasne identifikovateľnú nominálnu hodnotu alebo inak zistiteľné
Balenie stravných poukážok presne na meno zamestnanca podľa zoznamu priloženého objednávateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podla objednávky. Súčasťou dodávky je pre miesto plnenia je aj požadovaný počet stravných poukážok podľa objednávateľa.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od objednania.
Celková úhrada vo faktúre za dodané stravné poukážky bude vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných poukážok, celkovej ceny za stravnú poukážku vrátane provízie a sumy za dodanie predmetu zmluvy. Fakturované a uhradené budú len reálne dodané stravné poukážky na základe objednávky objednávateľom.
Objednávateľ uhradí sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne bankovým prevodom.
Daňový doklad - faktúra za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi spolu so stravnými poukážkami.
Dodávateľ nebude účtovať daľšie poplatky a provízie iba tie s ktorými ráta v zadaní zákazky
Maximálna hodnota zákazky bola určená ako súčin nominálnej hodnoty stravnej poukážky a predpokladaného množstva odobratých poukážok za mesiac a počtom zazmluvnených mesiacov. Dodávateľ akceptuje, že reálne fakturovaná suma môže byť nižšia, resp. vyššia na základe reálne objednaných poukážok.
Nominálna hodnota stravných poukážok a odobrané množstvo stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien v právnych predpisoch a organizačných zmien objednávateľa.
Objednávateľ má počas trvania zmluvného vzťahu právo požiadať o zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ktorá sa vykoná na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Dodávateľ je povinný tejto žiadosti objednávateľa vyhovieť.
Dodávateľ si je vedomý, že počas trvania tejto zmluvy objednávateľ nie je povinný odobrať celé množstvo stravných poukážok. Neodobratie predpokladaného množstva stravných poukážok dodávateľ nebude považovať za jemu spôsobenú škodu.
Stravné poukážky nespotrebované následkom zmeny nominálnej hodnoty dodávateľ spätne odkúpi za rovnakú cenu, akú za ne objednávateľ zaplatil.
Objednávanie stravných poukážok sa bude realizovať podľa potreby objednávateľa formou písomných objednávok zaslaných na emailovú adresu dodávateľa, internetom, telefonicky alebo faxom.
Dodávateľ v deň doručenia objednávky potvrdí objednávateľovi jej prijatie.
Objednávka musí obsahovať číslo objednávky, množstvo a nominálnu hodnotu požadovaných stravných poukážok, menný zoznam zamestnancov ako prílohu s presným počtom poukážok na každého jednotlivo, a adresu sídla objednávateľa a meno oprávnenej osoby objednávateľa, ktorá poukážky prevezme.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní.
Na predmet tejto zákazky objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby.
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané; pri objednávke v 11. a 12. mesiaci príslušného kalendárneho roka je platnosť do konca nasledujúceho kalendárneho roka.
Dodávateľ sa zaväzuje do 31.1. kalendárneho roka nasledujúceho po skončení doby platnosti stravných poukážok spätne odkúpiť od objednávateľa stravné poukážky dodané podľa tejto zmluvy, alebo ich vymeniť za platné stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote.
V prípade spätného odkúpenia stravných poukážok dobropisuje dodávateľ objednávateľovi cenu, ktorú objednávateľ dodávateľovi za tieto poukážky zaplatil so splatnosťou do 14 dní.
Cena za jeden kus stravnej poukážky predstavuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR, výšku provízie v EUR a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH.
Dodávateľ akceptuje, že objednávateľ nie je povinný každý mesiac realizovať objednávku stravných poukážok na základe zmluvy. Neobjednaním stravných poukážok neplynie dodávateľovi nárok na žiadnu zmluvnú pokutu, resp. inú úhradu.
Objednávateľ požaduje dodanie objednaných stravných poukážok jednotlivo zabalených v zapečatených obálkach s menom zamestnanca, pre ktorého sú stravné poukážky objednávané a s vyznačeným počtom kusov na obálke. Objednávateľ pri objednávke dodá menný zoznam zamestnancom s počtom kusov stravných poukážok pri každom jednotlivo vo formáte excel.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy, z ktorého bude jasný poplatok za 1 ks stravnej poukážky, na základe ktorého bude dochádzať k fakturácii.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka
Doba platnosti stravných poukážok Pre obdobie uvedené na každej stravnej poukážky alebo inak zistiteľné

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 587, Trnovec nad Váhom, Šaľa, Nitriansky, Slovenská republika

01.07.2021 08:35 — 30.06.2022 08:35

7 800,00 ks/podľa skutočnej objednávky mesačne

31 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2021 11:10

18.06.2021 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2021 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2021 11:30 - Vstupná ponuka 31 200,00 € Cena s DPH
10.06.2021 15:32 - Najvýhodnejšia ponuka 31 199,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS