• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2021 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2021 13:50

Detail zákazky Z202112024

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2021 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2021 13:50

Základné údaje

Z202112024

OF-236807

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5795620

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35931540

ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.

Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školenia, kurzy, semináre

kurz poradcu ADR

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurz poradcu ADR
Funkcia
Základný kurz poradcov na prepravu nebezpečných vecí ADR. Odborné školenie v akreditovanom vzdelávacom programe. Osobitné podmienky pre triedu 1,7
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurz osoba 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Typ školenia základné školenie bezpečnostného poradcu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy. Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Miesto konania kurzu  Trenčín do 31.10.2021.
Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (doprava, kolkové známky, certifikáty/osvedčenia a iné).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať úspešných absolventov vykonávať práce v danom odbore .
Termín školenia a miesto školenia bude objednávateľom upresnený po uzatvorení zmluvy v EKS podľa jeho aktuálnych potrieb najneskôr do 31.10.2021
Dĺžka trvania školenia (aj so skúškou) max. 10 pracovných dní

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.09.2021 08:00 — 31.10.2021 13:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

1 094,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2021 08:16

11.06.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.06.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 313
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.06.2021 15:37 - Vstupná ponuka 1 092,00 € Cena s DPH
10.06.2021 15:37 - Najvýhodnejšia ponuka 1 092,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS