30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35931540
ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.
Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK
Školenia, kurzy, semináre
kurz poradcu ADR
Služba
1. Kurz poradcu ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
Základný kurz poradcov na prepravu nebezpečných vecí ADR. Odborné školenie v akreditovanom vzdelávacom programe. Osobitné podmienky pre triedu 1,7 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kurz | osoba | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | áno |
Typ školenia | základné školenie bezpečnostného poradcu |
Názov |
Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy. Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Miesto konania kurzu Trenčín do 31.10.2021. |
Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (doprava, kolkové známky, certifikáty/osvedčenia a iné). |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín. |
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať úspešných absolventov vykonávať práce v danom odbore . |
Termín školenia a miesto školenia bude objednávateľom upresnený po uzatvorení zmluvy v EKS podľa jeho aktuálnych potrieb najneskôr do 31.10.2021 |
Dĺžka trvania školenia (aj so skúškou) max. 10 pracovných dní |
Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
02.09.2021 08:00 — 31.10.2021 13:00
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie
1 094,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.06.2021 08:16
11.06.2021 13:00
11.06.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.06.2021 15:37 - Vstupná ponuka | 1 092,00 | € | Cena s DPH |
10.06.2021 15:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 092,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: