• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2021 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2021 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2021 15:00

Detail zákazky Z202111982

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2021 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2021 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2021 15:00

Základné údaje

Z202111982

OF-236851

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5798544

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

36186902

Zero Košice spol. s r.o.

Kmeťova 12, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook

počítač, notebook, tablet

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook - typ A
Funkcia
Notebook - vybavenie kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Výpočtová technika - Notebook typ A ks 2
Uhlopriečka " 12 13,5
Rozlíšenie: px 3840x2400
Operačná pamäť - RAM GB 16
SSD - Disk pamäte GB 512
Hmotnosť kg 1,4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Najnovší operačný systém Windows áno
Procesor Intel Core i7 a vyššie
Operačná pamäť - typ DDR4
Rozhranie - port Thunderbolt 3
 2. Notebook - typ B
Funkcia
Notebook - vybavenie kancelárie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Výpočtová technika - Notebook typ B ks 2
Uhlopriečka " 14 16
Rozlíšenie: px 1920x1080
Operačná pamäť - RAM GB 16
SSD - Disk pamäte GB 512
Hmotnosť kg 1,7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Najnovší operačný systém Windows áno
Procesor Intel Core i7 a vyššie
Operačná pamäť - typ DDR4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia pri každom čiastkovom plnení - najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky dodávateľom.
3. Objednávateľ vystaví objednávku až po schválenej kontrole procesu VO vykonanej poskytovateľom NFP po uzavretí tejto zmluvy. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
4. Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne
5. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
6. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných vlastností tovaru, funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
7. Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
9. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
10. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
12. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi.
13. Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
14. Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
15. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
16. Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
17. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 7 dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
18.Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
19. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
21. Ponúkané produkty / zariadenia musia spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určené výrobky vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a zároveň musia byť označené značkou CE, čím je deklarované, že vlastnosti daných výrobkov spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na dané výrobky kladené, a rovnako je tým deklarované, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom.
22. Požaduje sa prehlásenie dodávateľa, ktorý predloží ponuku ako neplatiteľ DPH, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu s DPH.
23. Zmluva nadobudne účinnosť, vzhľadom na zdroj financovania, dňom schválenia zákazky v rámci kontroly VO zo strany Riadiaceho orgánu/Sprostredkovateľského orgánu RO. Objednávateľ oznámi úspešnému uchádzačovi účinnosť zmluvy do 5 dní kedy došlo k právoplatnému schváleniu verejného obstarávania v rámci jeho administratívnej kontroly vykonanej Riadiacim orgánom/Sprostredkovateľským orgánom RO.
24. Zmluvná strana má právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou poskytovateľ neschváli predmetné verejné obstarávanie.
25. Dodávateľ ako úspešný uchádzač berie na vedomie, že má povinnosť strpieť výkon kontroly a auditu overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku požadovanú súčinnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

4,00 ks

5 770,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.06.2021 14:48

14.06.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 383
 48
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2021 09:21 - Vstupná ponuka 5 770,00 € Cena s DPH
08.06.2021 11:43 - Najvýhodnejšia ponuka 5 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS