• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2021 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2021 12:50

Detail zákazky Z202111973

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2021 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    11.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.06.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.06.2021 12:50

Základné údaje

Z202111973

OF-232055

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5795608

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31625657

UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť

Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Očkovacia látka proti meningokom

očkovacie látky, meningitída, vakcína,

  • 33651600-4 - Očkovacie látky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Očkovacia látka proti meningokom
Funkcia
Očkovacia látka chráni pred infekciami vyvolanými baktériami (choroboplodnými zárodkami) nazývanými „Neisseria meningitidis“ typov A, C, W-135 a Y. Druhy ochorení : meningitída - infekcia tkaniva, ktoré vystieľa mozog a miechu a septikémia - infekcia krvi. Očkovacia látka vytvára v tele svoju vlastnú ochranu (protilátky) pred baktériami. Tieto protilátky pomôžu pri ochrane pred uvedenými ochoreniami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nimenrix prášok a rozpúšťadlo na injekčný roztok v naplnenej injekčnej striekačke plv iol 1x1 dávka/0,5 ml (liek.inj.skl. + striek.inj.napl.skl.+ 2 ihly) ml 0,5
Injekčná ihla ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Aplikačná forma PLV IOL-Prášok a rozpúšťadlo na injekčný roztok
Kód štátnej autority (ŠÚKL) 1135A
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod. do 13.00 hod.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyzrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej 3 pracovné dni vopred.
Požaduje sa, aby nemal tovar ku dňu dodania uplynutých viac ako 30% výrobcom stanovenej doby expirácie.
Požaduje sa, aby dodávateľ najneskôr v deň dodania tovaru predložil v mieste plnenia kópiu platného povolenia MZ SR na veľkodistribúciu humánnych liečiv v zmysle zákona č.362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších zákonov.
Možnosť zo strany dodávateľa v lehote plnenia zmluvy dodávať vakcínu postupným čiastkovým plnením podľa dostupného množstva.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy.
Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenie faktúry za dodaný tovar objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť faktúru a dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné.
Nesplnenie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Požaduje sa, aby nemal tovar ku dňu dodania uplynutých viac ako 30% výrobcom stanovenej doby expirácie.
Navrhnutá hodnota Expirácia a termín dodávky bude určený dohodou.

Dodávatelia požadovaných vakcín nie sú vždy schopní zabezpečiť aby pri dodávke nemala vakcína uplynutých viac ako 30% výrobcom stanovenej doby expirácie pretože ide o špecifické vakcíny pre očkovanie predovšetkým do zahraničia, ktoré sú dodávané v malých množstvách už so skrátenou expiráciou. Na sklade dodávateľov sú požadované vakcíny vždy dostupné avšak nie s expiráciou ktorú požaduje objednávateľ. Preto ak obstarávateľ neakceptuje túto námietku žiadny dodávateľ sa nezúčastní tejto aukcie pretože nevie garantovať požadovanú expiráciu požadovaných vakcín a vystavil by sa sankciám. Dodávateľ môže zabezpečiť dodávku požadovaných vakcín s požadovanou expiráciou len v prípade ak objednávka je podaná minimálne 4 mesiace pred termínom dodávky, ktorú ale musí potvrdiť výrobca. Preto navrhujeme, aby expirácia a termín dodávky bol určený dohodou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutuzovovova 8, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

16.07.2021 14:00

600,00 ks

25 918,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.06.2021 14:04

11.06.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.06.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2021 11:34 - Vstupná ponuka 25 918,20 € Cena s DPH
11.06.2021 11:34 - Najvýhodnejšia ponuka 25 918,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS