• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2021 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2021 12:50

Detail zákazky Z202111853

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2021 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2021 12:50

Základné údaje

Z202111853

OF-236813

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5798540

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36671134

PERFORMANCE, s.r.o.

Rybničná 40, Bratislava, 831 06, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosný počítač – notebook s príslušenstvom

notebook, príslušenstvo notebooku

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 1
Uhlopriečka primárneho displeja “ 17,3
Svietivosť primárneho displeja nity 250
Hmotnosť kg 3
Kapacita batérie Wh 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej IPS antireflexný 144Hz s rozlíšením 1920x1080px
Procesor osemjadrový procesor, ktorý v passmark CPU benchmarku dosahuje aspoň 15 000 bodov
Operačná pamäť 16 GB DDR4 s frekvenciou 2 933 MHz
SSD disk SSD disk s kapacitou 1 TB
Grafická karta grafická karta, ktorá v passmark G3D benchmarku dosahuje aspoň 9000 bodov
Klávesnica Podsvietená slovenská klávesnica s numerickou časťou
Výbava čítačka pamäťových kariet, webkamera 720 px, USB-C, USB (3x), WiFi 6, Bluetooth, HDMI, touchpad
Operačný systém Kompatibilný s aplikáciami pre Microsoft Windows 10
Požadované parametre spĺňa napr.: HP Pavilion Gaming 17-cd1025nc
 2. Taška na notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Taška na notebook ks 1
Úložný priestor pre notebook “ 17,3
Počet oddelených priehradiek počet 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Polyester
Požadované vlastnosti Chráni notebook pred otrasmi a nárazmi.
Požadované parametre spĺňa napr.: Case Logic Advantage taška na notebook 17,3".
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadované parametre spĺňa napr.: HP Pavilion Gaming 17-cd1025nc a Case Logic Advantage taška na notebook 17,3".
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Tovar bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Požaduje sa, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry bol aj názov Predmetu zákazky uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu, názov a číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky.
Predmet zákazky je spolufinancovaný s poskytnutím NFP z prostriedkov Štrukturálne fondy EÚ, Operačný program Ľudské zdroje, spolufinancovaný fondom Európsky sociálny fond, prioritná os Vzdelávanie.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) za účelom spolufinancovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu/overovania v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä a) Poskytovateľ' a ním poverené osoby b) Príslušné útvary prvostupňovej kontroly; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Ministerstvo financií SR, príslušná Správa finančnej kontroly; d) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; e) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť.
Zmluva uzavretá cez elektronické trhovisko, ktorá je spolufinancovaná zo zdrojov EU  nie je zmluvou automaticky účinnou a účinnosť nadobúda až po ukončení kontroly verejného obstarávania (VO) t.j. doručením správy z kontroly VO RO/NO.
Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou RO/NO neschváli predmetné VO.
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline - Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26 , FHV- dekanát, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

17.06.2021 08:00 — 17.08.2021 13:00

1,00 celok

1 261,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.06.2021 10:37

14.06.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 389
 33
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2021 11:23 - Vstupná ponuka 1 260,00 € Cena bez DPH
14.06.2021 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka 1 258,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS