34056505
Centrum sociálnych služieb - Juh
Liptovská 3134/10, Trenčín, 91108, SVK
35908076
VICOM s.r.o.
Mlynské Nivy 70, Bratislava, 82105, SVK
Jednorazové rukavice
ochrana rúk
Tovar, Služba
1. Jednorazové rukavice
|
|
---|---|
Funkcia |
ochrana rúk |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
jednorazové vinylové vyšetrovcie rukavice sempercare alebo ekvivalent, balenie po 100 ks, nepudrované, veľkosť S | bal | 80 | ||
jednorazové vinylové vyšetrovcie rukavice sempercare alebo ekvivalent, balenie po 100 ks, nepudrované, veľkosť M | bal | 250 | ||
jednorazové vinylové vyšetrovcie rukavice sempercare alebo ekvivalent, balenie po 100 ks, nepudrované veľkosť L | bal | 110 | ||
jednorazové vinylové vyšetrovcie rukavice sempercare alebo ekvivalent balenie po 100 ks, nepudrované, veľkosť XL | bal | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kvalitné jednorazové vinylové vyšetrovacie rukavice, nepudrované, nesterilné, obojruké. Vyrobené z vinylu, ktorý je bez zápachu a vhodný aj pre citlivú pokožku či alergikov na latex. Elastické, odolné voči roztrhnutiu a zároveň tenké pre zachovanie citu v rukách. S hladkým povrchom a spevneným rolovaným okrajom. Vhodné pre manipuláciu s potravinami. | Zodpovedajú štandardom EN 455 – 1,2,3 a 4, tiež štandardom EN 374-1,2,3,4 a 5. |
Názov |
Predmet zákazky bude dodaný vcelku. |
Faktúra bude obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH za každú príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet. |
Konečná cena zahŕňa dovoz nového, nepoškodeného tovaru na miesto plnenia. |
Nedodržanie rovnakých alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy |
Kupujúci si vyhradzuje právo na odmietnutie dodávky tovaru, ktorý bude neúplný, nekvalitný alebo poškodený. V prípade nedodanie tovaru predávajúcim v dohodnutej dodacej lehote, vzniká kupujúcemu právo účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,02% z kúpnej ceny nedodaného tovaru, za každý aj začatý deň omeškania. |
Predávajúci zodpovedá za to, že tovar bude spôsobilý k zmluvnému účelu a že počas záručnej doby bude mať dohodnutú kvalitu a vlastnosti. Tovar musí byť dodaný minimálne s 2/3 dobou spotreby. (Nesmie byť po expirácii). |
Kupujúci prípadné reklamácie, vady tovaru, uplatní bezodkladne po ich zistení telefonicky prípadne osobne do rúk oprávneného zástupcu predávajúceho. Reklamácia bude u dodávateľa vybavená ihneď - obratom. Reklamovaný tovar sa vymení bezplatne, a to dodaním náhradného tovaru za vadný tovar alebo dodaním chýbajúceho tovaru. |
Porušenie ľubovoľnej hore uvedenej požiadavky sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na vypovedanie zmluvného vzťahu, spolu s vystavením negatívnej referencie dodávateľovi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/odstúpiť od zmluvy. |
Liptovská 3134/10, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
14.06.2021 12:00 — 25.06.2021 12:00
1,00 celok
3 564,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.06.2021 10:46
10.06.2021 10:00
10.06.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.06.2021 13:46 - Vstupná ponuka | 3 528,00 | € | Cena s DPH |
09.06.2021 13:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: