• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2021 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2021 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2021 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2021 11:10

Detail zákazky Z202111680

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2021 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2021 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2021 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2021 11:10

Základné údaje

Z202111680

OF-236530

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5792228

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36471950

EKO-FBB s.r.o.

Lúčna 1055, Vranov nad Topľou, 09301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy zariadení na skladovanie PL

Oprava a revízia zariadenia HARIER III, oprava a revízia indikačno-kontinuálneho zariadenia HARIER III, oprava a revízia defraudačných koncových a rohových poistiek

  • 50514200-3 - Opravy a údržba nádrží
  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a údržba zariadenia HARIER III
Funkcia
Slúži na sledovanie výšky hladiny PHM v nádrži
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Revízia indikačno - kontinuálneho zariadenia HARIER S III  a celého snímacieho systému ks 1
Revízia defraudačných koncových a rohových poistiek ks 5
SW vizualizácia nového zobrazenia výšky hladiny a konfigurácia s jestvujúcim systémom celok 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kontrola úniku PHM do medzi plášťa, mimo nádrž a prieniku vody  a cudzích látok do nádrže z vonkajšieho prostredia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Služba sa nachádza v prostredí s nebezpečenstvom výbuchu!!! Potrebné oprávnenia : Oprava výhradných technických zariadení elektrických s nebezpečenstvom výbuchu bez obmedzenia napätia, Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení s nebezpečenstvom výbuchu bez obmedzenia napätia. Tieto oprávnenia požadujeme predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy. Je nutné a bude kontrolované: neiskrivé náradie, antistatické montérky, Eex osvetlenie.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Pri realizácii služby požadujeme dodať nový nepouživaný tovar, ktorý zodpovedá príslušným technickým normám v prostredí Eex. ( certifikáty )
Predmetom tejto zmluvy je vykonanie údržby a revízií na zariadeniach čerpacej stanice, následne vystavenie revíznych protokolov a odborné posúdenie stavu technického zariadenia zaznamenané v protokoloch s uvedeným doporučením ďalších nutných opráv a výmeny technického zariadenia po dobe životnosti.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenia negatívnej referencie.
Záručná doba  minimálne 24 mesiacov.
Faktúra splatná do 30 dní od dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Adresu dodania faktúry si dodávateľ telefonicky upresní s objednávateľom.
Termín  do 31.07.2021 po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Dodanie služby v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 hod., alebo po dohode a objednávateľom.
Požaduje sa predložiť  aktualizovaný rozpočet na jednotlivé druhy služby do 5 dní od uzavretia zmluvy
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list v dvoch vyhotoveniach, pokiaľ faktúra nebude slúžiť aj ako dodací list.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
popis

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukučínova ul č. 5272, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

11.06.2021 06:00 — 31.07.2021 13:11

1,00 podľa technickej špecifikácie

832,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.06.2021 10:21

09.06.2021 10:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2021 10:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 596
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2021 09:32 - Vstupná ponuka 832,80 € Cena s DPH
08.06.2021 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 832,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS