• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2021 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2021 08:46
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2021 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2021 10:15

Detail zákazky Z202111673

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2021 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    16.07.2021 08:46
  •    Ukončenie zákazky
    16.07.2021 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.07.2021 10:15

Základné údaje

Z202111673

OF-236316

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5849241

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

36605751

MEPIS HEALTHCARE, s.r.o.

1. mája 220/19, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové plienky

jednorazové plienky

  • 33751000-9 - Jednorazové plienky
  • 33196000-0 - Zdravotné pomôcky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. jednorázové plienky veľ. M, L
Funkcia
1. Jednorázové plienky pre dospelých veľkosť M, L s maximálnou absorpciou a ochranou proti pretečeniu, určené pre mobilných aj imobilných užívateľov s ťažkými formami inkontinencie, vhodné aj pre fekálnu inkontinenciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorázové plienky pre dospelých veľkosť M ks 22084
Jednorázové plienky pre dospelých veľkosť L ks 94550
savosť: veľkosť M ml 2100
savosť: veľkosť L ml 2400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednorazové plienky pre dospelých vhodné pri strednej až silnej inkontinencii
materiál priedušný, vrchná vrstva z hydrofilnej hydrofóbnej netkanej textílie, hygienický papier, elastická priadza
materiál Materiál, ktorý pôsobí proti zvyšovaniu pH pokožky, spoľahlivo zaručuje prevenciu alergických reakcií a umožňuje pokožke dýchať.
absorbčné jadro dve anatomicky tvarované absorpčné jadrá s celulózou a guľôčkovým superabsorbentom.
lepidlo hotmelt lepenie
superabsorpčný polymér (SAP) mení tekutinu na gél a zabraňuje tak jej prenikaniu späť, rozmiestňuje moč rovnomerne po celom absorpčnom jadre, obsahuje špeciálnu látku účinne neutralizujúcu zápach
indikátor vlhkosti áno - včas upozorní na potrebnú výmenu
manipulácia jednoduchá manipulácia vďaka 4 lepiacim pásikom na suchý zips s možnosťou opakovaného použitia kedykoľvek a kdekoľvek na plienke, čo zaručuje bezpečné uchytenie plienky
vlastnosti vysoká absorpcia, anatomické tvarovanie, vnútorné pásiky a polyetylénová fólia chránia pred pretekaním po bokoch
jednorazové použitie áno
nesterilné áno
spôsob zabalenia polyetylenové tašky; do transportného kartónu, balenie musí obsahovať piktogramy znázorňujúce presné použitie, absorbciu
veľkosť balenia v každom balení cca 20-30 ks plienok
 2. jednorázové plienky veľ. XL
Funkcia
2. Jednorázové plienky pre dospelých veľkosť  XL s maximálnou absorpciou a ochranou proti pretečeniu, určené pre mobilných aj imobilných užívateľov s ťažkými formami inkontinencie, vhodné aj pre fekálnu inkontinenciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorázové plienky pre dospelých veľkosť XL ks 2840
savosť: veľkosť XL ml 3200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednorazové plienky pre dospelých vhodné pri strednej až silnej inkontinencii
materiál čiastočne priedušný, vrchná vrstva z hydrofilnej hydrofóbnej netkanej textílie, hygienický papier, elastická priadza.
materiál Materiál, ktorý pôsobí proti zvyšovaniu pH pokožky, spoľahlivo zaručuje prevenciu alergických reakcií a umožňuje pokožke dýchať.
absorbčné jadro dve anatomicky tvarované absorpčné jadrá s celulózou a guľôčkovým superabsorbentom.
lepidlo hotmelt lepenie
superabsorpčný polymér (SAP) mení tekutinu na gél a zabraňuje tak jej prenikaniu späť, rozmiestňuje moč rovnomerne po celom absorpčnom jadre, obsahuje špeciálnu látku účinne neutralizujúcu zápach
indikátor vlhkosti áno - včas upozorní na potrebnú výmenu
manipulácia jednoduchá manipulácia vďaka 4 lepiacim pásikom na suchý zips s možnosťou opakovaného použitia kedykoľvek a kdekoľvek na plienke, čo zaručuje bezpečné uchytenie plienky
vlastnosti vysoká absorpcia, anatomické tvarovanie, vnútorné pásiky a polyetylénová fólia chránia pred pretekaním po bokoch
jednorazové použitie áno
nesterilné áno
spôsob zabalenia polyetylenové tašky; do transportného kartónu, balenie musí obsahovať piktogramy znázorňujúce presné použitie, absorbciu
veľkosť balenia v každom balení cca 20-30 ks plienok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam na základe podpísaného Dodatku, ktorý bude upravovať spôsob fakturácie a spôsob platby. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia
Dodávateľ má povinnosť do 5 pracovných dní od oznámenia miest plnenia v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári, uzatvoriť Dodatok k tejto zmluve s každým zdravotníckym zariadením samostatne. Obsahom dodatku bude: rozčlenenie víťaznej výšky jednotkovej ceny, predpokladaného množstva, miesto, spôsob a lehoty dodania, kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, telefónne číslo,. e-mail kontaktnej osoby oprávnenej kontaktnej osoby zodpovednej za predmetnú zákazku.
Požaduje sa predložiť certifikáty ISO a ABL do 3 pracovných dní. Dodávateľ do 3 pracovných dní predloží okrem certifikátu ISO a ABL aj kópiu Certifikátu CE, ktoré sú predmetom zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vyžiadanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte - 1balenie pre každú nemocnicu. Predávajúci je povinný do troch pracovných dní odo dňa vyžiadania skúšobných vzoriek tieto doručiť objednávateľovi. Posudzovať sa bude, či predložená vzorka vyhovuje alebo nevyhovuje v danom kvalitatívnom parametri. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená.
Tovar musí byť dodaný v neporušenom obale, v pracovných dňoch do 14,00 hod. Objednávanie tovaru telefonicky, príp. e-mailom. Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar v lehote do 3 dní odo dňa doručenia objednávky kupujúceho, pričom do lehoty dodania tovaru sa nezapočítava čas v termíne od piatku 15,00 do pondelka 8,00 hod, a taktiež dni pracovného voľna a štátne sviatky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Ak sa po uzatvorení RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny. Ak dodávateľ nesúhlasí s nižšou cenou, má právo na okamžité odstúpenie od RD resp. zmluvy.  Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EU a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EU, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EU alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto RD, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPET uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovar. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom.
Uvedené množstvá sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar , ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v čiastkovej objednávke.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

12

119 474,00 balenie

35 715,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.07.2021 08:06

16.07.2021 08:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.07.2021 09:01

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 59
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.07.2021 09:33 - Vstupná ponuka 35 700,00 € Cena bez DPH
13.07.2021 11:28 - Najvýhodnejšia ponuka 35 699,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS