00607029
Stredná zdravotnícka škola
Lúčna 2, Lučenec, 98417, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok.
stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať v minimálnom počte 6.000 stravovacích zariadeniach v rámci SR |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 4,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok obsahuje | nominálnu hodnotu stravného lístka |
Názov |
01. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanoveniami § 152 zákona č. 11/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
02. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na adresu sídla dodávateľa. |
03. Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od doručenia objednávky. |
04. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných lístkov alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
05. Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať poštou, faxom alebo prostredníctvom internetu. |
06. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
07. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do provízie dodávateľa. |
08. Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania,zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
09. Celková cena predmetu zmluvy v € bez DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy bez DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania,zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
10. Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
11. Cena spolu stravných lístkov bez provízie v € je celková nominálna hodnota všetkých stravných lístkov, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
12. Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
13. Celková cena za stravné lístky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných lístkov v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných lístkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
14. Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
15. Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných lístkov objednávateľovi. |
16. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok, obvykle 1 krát mesačne. |
17. Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné lístky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných lístkov. |
18. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalšieho poplatku. |
19. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
20. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní doručiť rozpis štruktúry ceny vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
21. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
22. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkmi a cenníkmi dodávateľa. |
23. V prípade zmeny legislatívy je objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota je jeden mesiac od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
Názov | Upresnenie |
1. Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
2. Doba platnosti stravných lístkov | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku |
3. Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
4. Interval objednávania stravných lístkov | podľa prevádzkových potrieb objednávateľa, obvykle 1 krát mesačne |
Lúčna 2, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
01.07.2021 08:43 — 30.06.2022 08:43
6 000,00 ks
24 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.06.2021 09:00
11.06.2021 08:45
11.06.2021 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.06.2021 09:06 - Vstupná ponuka | 24 000,00 | € | Cena s DPH |
04.06.2021 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: