• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2021 15:44
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2021 17:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2021 08:35

Detail zákazky Z202111619

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2021 15:44
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2021 17:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2021 08:35

Základné údaje

Z202111619

OF-234540

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5790105

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

41192923

Euromedical spol. s r.o.

Rozýnova 12, Praha 6, 16900, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Koagulometer

Krv, lekárske zariadenia

  • 38434520-7 - Analyzátory krvi
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky
Funkcia
príručný POCT prístroj pre okamžité stanovenie hemokoagulačných parametrov z plnej krvi, určený na použitie u lôžka pacienta.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet pacientských testov, ktoré je možné uložiť do pamäte prístroja ks 400
Počet testov QC, ktoré je možné uložiť do pamäte prístroja ks 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť prístroja príručný a ľahko prenosný v ruke
Zobrazovanie výsledkov prehľadné, ukazuje na obrazovke
Napájanie Integrovaná batéria, sieťový AC/DC adaptér
Ovládanie Intuitívne, jednoduché, nenáročné na obsluhu
Tlač výsledkov možnosť vytlačenia výsledkov po pripojení externej tlačiarne
Dostupné vyšetrenia: ACT pri nízkej hladine heparinizácie (0-2 u/ml krvi), ACT pri vysokej hladine heparinizácie (aspoň do 5 u/ml krvi), APTT a protrombínový čas (INR)
Druh vzorky: plná čerstvá krv alebo citrátovaná plná krv
Technológia detekcie krvnej zrazeniny Detekcia skutočnej zrazeniny (fibrínu), tzv. True-Endpoint-Clotting
Dostupnosť výsledku takmer okamžite Behom 1-6 minút v závislosti od podaného množstva antikoagulancie
Kontrola kvality prístroj má disponovať so samooverovacím mechanizmom (self-check)
Kalibrácia, rekalibrácia Prístroj má byť kalibrovaný vo výrobe. Rekalibráciu nevyžaduje.
Identifikácia vyšetrení Testy sa majú automaticky označiť dátumom a časom a s možnosťou pridania ID pacienta
Multiparametrický displej áno
Integrovaná kontrola kvality áno
Ethernet port áno
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá dôvod na odstúpenie od zmluvy. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nerepasovaný
Záručná doba na prístroj: minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania inštalačného protokolu
Záručná doba na vykonanú opravu: minimálne 12 mesiacov odo dňa podpísania protokolu o vykonanej oprave
Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja (práca a náhradné diely) počas trvania záručnej doby prístroja
Dodávka prístroja musí zahŕňať jeho kompletné dodanie do miesta plnenia, jeho inštaláciu, odskúšanie a uvedenie do prevádzky, zaškolenie min. 3 zamestnancov kupujúceho a predloženie príslušnej dokumentácie
Požadované dokumenty (predloží dodávateľ do 5 dní po nadobudnutí účinnosti):  návod na obsluhu v slovenskom resp. v českom jazyku, preberací protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov kupujúceho s obsluhou, kópia Vyhlásenia o zhode, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. Prospektový materiál v tlačenej alebo elektronickej podobe, obsahujúci popis technických vlastností tak, aby na základe nich mohol kupujúci posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických požiadaviek
Termín dodania prístroja: najskôr  do 8 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky a/alebo nepredloženie požadovaných dokladov v stanovenom termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nástup servisného technika do 24 hodín od nahlásenia poruchy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

21.06.2021 15:43 — 21.07.2021 15:43

4,00 ks

39 940,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.06.2021 15:44

07.06.2021 17:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 681
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2021 15:53 - Vstupná ponuka 39 940,00 € Cena bez DPH
03.06.2021 15:53 - Najvýhodnejšia ponuka 39 940,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS