• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2021 13:42
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2021 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2021 15:00

Detail zákazky Z202111618

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2021 13:42
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2021 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2021 15:00

Základné údaje

Z202111618

OF-232659

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5792248

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

34099514

MIK, s.r.o.

Hollého č. 1999/13, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hydina hlboko mrazená

Kurča celé bez drobkov, kalibrované, hlboko zmrazené, trieda A, kuracie prsia vykostené hlboko mrazené, morčacie prsia mrazené

  • 15112130-6 - Kurčatá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hydina hlboko mrazená
Funkcia
Dodávka hlboko mrazenej hydiny vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávaťela
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurča celé bez drobkov hlboko zmrazené, trieda A kg 500
kalibrované g 1 400
maximálny obsah vody % 5
Bielkoviny g 20
Tuky g 13,1
Nasýtené mastné kyseliny g 3,7
Sodík g 0,1
Soľ g 0,3
Kuracie prsia vykostené slovenského pôvodu kg 320
Bielkoviny g 24
Tuky g 3
Morčacie prsia vykostené kg 55
Bielkoviny g 25
Tuky g 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spôsob balenia PE vrecko
Doba spotreby minimálne 12 mesiacov od dodania
Hlboko mrazená hydina, ktorá sa nepretržite uchováva pri teplote najviac -18 °C V rámci tolerancii stanovených v smernici Rady 89/108/EHS
Musia byť dodávané v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí splňať požiadavky 152/1995 Z.z. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
100 g obsahuje: Energia 825kJ 200kcal 12%, Cukry 0g 0%, Tuky 13,1g 25%, Nasýtené mastné kyseliny 3,7g 32%, Soľ 0,3g 4% odporúčaného denného množstva pre dospelých.
Samostatne balené ks
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite bez poškodeného obalu.
Miesto plnenia sklad potravín
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Predmet zmluvy bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, telefonicky alebo elektronickou poštou minimálne do 2 pracovných dní od dátumu doručenia alebo prevzatia telefonickej objednávky.
Dodanie tovaru sa bude realizovť priebežne počas lehoty plnenia na základe objednávok vystavených objednávateľom (objednávky telefonické alebo emailovou poštou)
Tovar bude dodaný do 24 hodín od objednaní tovaru (telefonickou objednávkou alebo emailovou poštou)
Objednávateľ v jednotlivých čiastkových objednávkach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky podľa požiadavky objednávateľa.
Platnosť faktúry bude minimálne 60 dní
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení dokladu o prevzatí predmetu zákazky ( dodacieho listu) objednávateľom na základe skutočne dodaného množstva predmetu zákazky.
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať tieto kritériá: Označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, príp. faktúre ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list; názov potraviny, dátum min. trvanlivosti/ dátum spotreby.
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z. z., a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinovému kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Dodávky tovaru musia byť dodávané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu chladených a mrazených potravín. ( certifikát ISO 22000 )
Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej ceny s DPH a druhu dodaného tovaru.
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť na odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Dodávateľ dodá tovar v stanovenom pracovnom čase od 7:00 do 10:00
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontak na osobu zodpovednú z plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celé predpokladané množstvo tovaru
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takom prípade bez DPH a DPH
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním
poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Názov Upresnenie
Preprava tovaru Musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová č. 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

2

875,00 kg

2 350,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.06.2021 13:42

09.06.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 139
 40
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.06.2021 14:37 - Vstupná ponuka 2 350,00 € Cena bez DPH
08.06.2021 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka 2 349,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS