• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2021 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2021 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2021 10:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2021 10:50

Detail zákazky Z202111610

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2021 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2021 09:50
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2021 10:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2021 10:50

Základné údaje

Z202111610

OF-236270

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5798534

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

45511446

Oľga Chládeková - PIXEL elektro

Rumunskej armády 3890/3, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Biela a čierna technika - elektrospotrebiče

elektrospotrebiče biela čierna technika

  • 39710000-2 - Elektrické prístroje pre domácnosť
  • 39711110-3 - Chladničky s mrazničkou
  • 39711130-9 - Chladničky
  • 39711310-5 - Elektrické kávovary
  • 39711362-4 - Mikrovlné rúry
  • 39715100-8 - Elektrické prietokové alebo zásobníkové ohrievače vody a ponorné ohrievače
  • 39714100-1 - Ventilátory
  • 39715240-1 - Prístroje na elektrické vykurovanie priestoru
  • 39713430-6 - Vysávače prachu
  • 32324000-0 - Televízory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ELEKTROSPOTREBIČE
Funkcia
Rýchlovarná kanvica, kávovar poloautomatický, chladničky, mikrovlnná rúra, vysávač, ventilátory, konvektor, TV prijímač, príslušenstvo k elektrospotrebičom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. RÝCHLOVARNÁ KANVICA ks 190
objem liter 1,7
príkon W 2200
2. KÁVOVAR POLOAUTOMATICKÝ ks 11
tlak bar 15
príkon W 1500
objem zásobníka na vodu liter 1
3. CHLADNIČKA S MRAZNIČKOU DVOJDVEROVÁ ks 50
čistý objem chladničky liter 215
čistý objem mrazničky liter 50
počet políc chladničky ks 3
počet zásuviek v chladničke ks 1
hlučnosť db 45
4. CHLADNIČKA JEDNODVEROVÁ ks 30
úžitkový objem chladničky liter 103
úžitkový objem mrazničky liter 15
počet políc chladničky ks 2
počet zásuviek v chladničke ks 1
hlučnosť db 45
5. CHLADNIČKA POD PRACOVNÚ PLOCHU ks 20
výška cm 80
šírka cm 58
objem chladničky liter 50
počet políc v chladničke ks 1
6. MIKROVLNNÁ RÚRA ks 70
objem liter 17
priemer taniera cm 24,5
mikrovlnný výkon W 700
7. VYSÁVAČ PRACHU PODLAHOVÝ ks 10
príkon W 900
dĺžka kábla m 4,5
objem nádrže liter 1,4
8. VENTILÁTOR STOLNÝ ks 40
priemer lopatiek ventilátora cm 23 32
hlučnosť db 50
rýchlosti fúkania vzduchu počet 2
9. VENTILÁTOR STOJANOVÝ ks 30
priemer lopatiek ventilátora cm 40
hlučnosť db 50
rýchlosti fúkania vzduchu počet 3
10. KONVEKTOR ks 20
príkon W 2000
stupne nastavenia počet 3
11. KÁVOVAR PLNOAUTOMATICKÝ ks 60
tlak bar 15
príkon W 1500
objem zásobníka na vodu liter 1,6
12. TV PRIJÍMAČ ks 2
uhlopriečka palec 75
hmotnosť kg 50
13. STOJAN NA TV PRIJÍMAČ ks 2
výška uchytenia TV mm 1200
14. HDMI BEZDRÔTOVÉ PREDĹŽENIE ks 2
dosah m 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nekvantifikovateľné technické vlastnosti
1. RÝCHLOVARNÁ KANVICA
materiál kanvice nehrdzavejúca oceľ
ukazovateľ hladiny vody priehľadný vodoznak umožňujúci rozpoznať aktuálnu hladinu vody
filter vyberateľný
ĎALŠIE VLASTNOSTI: - automatický systém vypínania pri dosiahnutí bodu varu, - dvojnásobný bezpečnostný systém pri nebezpečí prehriatia alebo v prípade chodu bez vody, - skryté ohrevné teleso pod nerezovým dnom,    - odnímateľná základňa s 360° konektorom
2. KÁVOVAR POLOAUTOMATICKÝ
typ náplne kávy (min.) mletá káva
spôsob prípravy peny parná tryska
ĎALŠIE VLASTNOSTI: - možnosť pripraviť 1 alebo 2 šálky kávy súčasne, - systém ohrievania vody pomocou termobloku, - nahrievacia plocha na šálky, - odnímateľná nádržka na vodu s indikátorom prázdnej nádržky,  - odnímateľná miska na odkvapkávanie, - systém proti odkvapkávaniu, - vodný filter
3. CHLADNIČKA S MRAZNIČKOU DVOJDVEROVÁ voľne stojaca
trieda energetickej účinnosti min. A+
farba biela
odmrazovanie chladničky automatické
prevedenie políc v chladničke sklo
4. CHLADNIČKA JEDNODVEROVÁ voľne stojaca
trieda energetickej účinnosti min. A+
farba biela
odmrazovanie chladničky automatické
prevedenie políc v chladničke sklo
5. CHLADNIČKA POD PRACOVNÚ DOSKU voľne stojaca
trieda energetickej účinnosti min. A+
farba biela
prevedenie políc v chladničke sklo
6. MIKROVLNNÁ RÚRA voľne stojaca, biela
mechanické jednoduché intuitívne ovládanie min. 5 nastaviteľných úrovní výkonu; 2 otočne gombíky (výkon, časovač)
funkcia automatického rozmrazovania
7. VYSÁVAČ PRACHU PODLAHOVÝ
filter HEPA alebo ekvivalent; umývateľný
podlahová hubica univerzálna, s výsuvnou kefkou
nádoba na prach umývateľná
ĎALŠIE VLASTNOSTI: - viacstupňový stupeň filtrácie, - automatické navíjanie kábla
8. VENTILÁTOR STOLNÝ
ĎALŠIE VLASTNOSTI: - možnosť nastavenia uhla sklonu fúkania vzduchu, - možnosť oscilácie, - protisklzové nožičky, - ochrana proti prehriatiu, - kovová ochranná mriežka, - farba biela
9. VENTILÁTOR STOJANOVÝ
nastaviteľná výška v rozsahu min. od 100 cm do 120 cm
ĎALŠIE VLASTNOSTI: -  min. 3 rýchlosti, oscilácia, - biela farba
10. KONVEKTOR voľne stojaci
stupne nastavenia - počet min. 3: s príkonom 750 W, 1250 W, 2000 W
11. KÁVOVAR PLNOAUTOMATICKÝ
typ náplne kávy zrnková aj mletá káva
vyberateľná nádrž na vodu s indikátorom prázdnej  nádržky
ĎALŠIE VLASTNOSTI: - cappuccino systém s nastaviteľným prúdom pary, - voľba pre 1 šálku alebo 2 šálky kávy súčasne, - voľba teploty, - odnímateľná sparovacia jednotka, - odnímateľná odkvapkávacia miska, - oceľový mlynček s viacerými možnosťami nastavenia, - odvápňovací, čistiaci a preplachovací program, - vodný filter
12. TV PRIJÍMAČ smart TV prijímač
rozlíšenie obrazu min. 4K Ultra HD
rozhrania 2x HDMI, USB, LAN WiFi
obrazovka min. OLED
13. STOJAN NA TV PRIJÍMAČ voľne stojaci, na kolieskach s brzdou
kompatibilný s položkou č. 12 TV PRIJÍMAČ
rozsah uchytenia TV (napr. VESA) 200 x 200 mm až 600 x 400 mm
nosnosť min. 50 kg
14. HDMI BEZDRÔTOVÉ PREDĹŽENIE
ĎALŠIE VLASTNOSTI: - vlastné vysielače, - rozhrania HDMI
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Predmetom zákazky / zmluvy je okrem dodávky bielej techniky - elektrospotrebičov uvedenej v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy aj zabezpečenie služieb súvisiacich s jej dovozom a vykládkou na určené miesto v objekte objednávateľa vrátane dodania návodu určeného výrobcom na použitie tovaru resp. jeho údržbu.
3. Zmluva má charakter rámcovej dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menšie množstvo tovarov v závislosti od svojich potrieb. Celkový finančný limit zákazky dohodnutý zmluvou nesmie byť prekročený.
4. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 7 dní od uzavretia zmluvy. Prílohou cenovej kalkulácie bude zoznam ponúkaného tovaru s označením názvu tovaru (napr. obchodné meno, značku/výrobcu), príp. fotografie ponúkaného tovaru a technické listy resp. iné doklady preukazujúce, že ponúkaný tovar spĺňa parametre uvedené v časti funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy.
5. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zmluvy pri maximálnych množstvách tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin maximálneho množstva a jednotkových cien tovarov podľa položiek uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ určí zmluvný cenu, tzn. celkovú cenu za predmet zmluvy tak, že vynásobí všetky uvedené maximálne množstvá tovarov svojimi jednotkovými cenami (v štruktúre ceny s/bez DPH) a následne takto získané čiastkové ceny spočíta.
6. Celková cena predmetu zmluvy, ceny spolu a jednotkové ceny bielej a čiernej techniky – elektrospotrebičov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy (kompletizácia, dodávka tovaru, doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia, dodanie návodov určeného výrobcom na použitie tovaru resp. jeho údržbu a množstevné zľavy) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi,
pokračovanie 6.: ako aj iné náklady súvisiace s plnením predmetu zmluvy.
7. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
8. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH.
9. Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a zároveň predloží e-mailovú adresu pre zasielanie objednávok, resp. nahlasovanie reklamácií - zasielanie správ o vadách tovaru).
10. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia (39 miest plnenia) v rámci celého územia SR do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy a kontaktný e-mail na zaslanie požadovaných údajov a dokladov uvedených v tejto zmluve.
11. Táto zmluva sa bude plniť na základe čiastkových výziev, t. j. objednávok vystavených objednávateľom. Cena objednávky sa určí súčtom cien za jednotlivé položky v objednávke, ktoré budú stanovené ako súčin jednotkových cien a množstva tovaru.
12. Konkrétne množstvá a druhy tovarov špecifikované v tejto zmluve budú uvedené spolu s konkrétnymi miestami plnenia objednávateľom v jednotlivých objednávkach vystavených v súlade so zmluvou.
13. Objednávky bude objednávateľ zasielať dodávateľovi e-mailom na e-mailovú adresu ktorú dodávateľ oznámil objednávateľovi v súlade s bodom 9. uvedeným vyššie v tejto časti Osobitné požiadavky na plnenie. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť každú objednávku objednávateľa vyhotovenú a doručenú v súlade s touto zmluvou, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch (3) dní odo dňa jej doručenia. Neakceptovanie objednávky zo strany dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy.
14. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť prijatie každej objednávky doručením e-mailu s textom „potvrdzujem objednávku č. ........“ objednávateľovi na e-mailovú adresu objednávateľa, z ktorej bola objednávka doručená.
15. Lehota na dodanie tovaru je sedem (7) pracovných dní odo dňa potvrdenia prevzatia objednávky objednávateľom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodanie tovaru bude uskutočňované výhradne v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 do 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00).
16. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním tovaru a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
17. Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť reklamáciu objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do siedmich (7) pracovných dni po doručení správy o vadách tovaru (na dodacom liste pri preberaní tovaru resp., ak vada bola zistená neskôr zaslaním na emailovú adresu dodávateľa uvedenú v bode 3 vyššie v tejto časti Osobitné požiadavky na plnenie po dohode s objednávateľom opravou vady na mieste alebo tak, že za reklamovaný tovar dodá nový tovar bez vád.
18. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je certifikovaný resp. bude v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru (resp. vyhlásenia o zhode), ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu.
19. Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať.
20. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť.
21. Pokiaľ z Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
22. V prípade, ak je dodávateľ v omeškaní podľa bodu 15. uvedeného vyššie, objednávateľ uloží dodávateľovi zmluvnú pokuty vo výške 50 EUR za každý 1 pracovný deň omeškania a za každú objednávku zvlášť.
23. V prípade, ak je dodávateľ v omeškaní podľa bodu 17. uvedeného vyššie, objednávateľ uloží dodávateľovi zmluvnú pokuty vo výške 50 EUR za každý 1 pracovný deň omeškania a za každé porušenie zvlášť.
24. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
25. Na jednotlivé plnenia objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Úhrada ceny za jednotlivé čiastkové plnenia predmetu zmluvy, na základe písomných objednávok, bude realizovaná priebežne na základe samostatného daňového dokladu – faktúry. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy na základe jednotlivých objednávok, odsúhlasených a potvrdených oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať názvy a množstvá jednotlivých tovarov, jednotkové ceny, ceny spolu za jednotlivé položky
pokračovanie 25.: a celkovú fakturovanú sumu za jednotlivé druhy tovaru. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa.
26. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore v formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude predávajúci zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
pokračovanie 26.: Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
27. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti.
28. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

29. augusta 8 a 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

59 988,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.06.2021 09:40

14.06.2021 09:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2021 10:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 512
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.06.2021 09:16 - Vstupná ponuka 59 988,00 € Cena s DPH
11.06.2021 12:32 - Najvýhodnejšia ponuka 59 986,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS