• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2021 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2021 15:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2021 16:00

Detail zákazky Z202111602

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2021 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2021 15:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2021 16:00

Základné údaje

Z202111602

OF-235536

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5798526

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31606458

SAROUTE, s.r.o.

Mládežnícka 326, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dočasná predformovaná páska

dočasné vodorovné dopravné značenie, dočasná páska

  • 34922100-7 - Značky na vozovke
  • 34992200-9 - Dopravné značky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dočasné vodorovné dopravné značenie – predformovaná páska
Funkcia
Predformovaná dočasná lepená páska je určená na dočasné vodorovné značenie na pozemné komunikácie s rôznym povrchom (asfalt, betón)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predformovaná dočasná páska so stužujúcou mriežkou m 26700
Šírka m 0,120 0,125
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované vlastnosti v zmysle normy STN EN 1790: 2014; STN 01 8020
Typ aplikácie Lepená, odstrániteľná
Optické vlastnosti Retroreflexná
Vystuženie Zabudovaná spevňujúca mriežka
Farba Oranžová, žltá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto dodania.
Dodaním sa rozumie doručenie predformovanej pásky vrátane lepidla, aplikácie (nalepenie) a demontáže (odlepenie) v zmysle určenej projektovej dokumentácie. Projektová dokumentácia bude doručená Dodávateľovi v elektronickom formáte a bude tvoriť prílohu Objednávky doručenej e-mailom.
Lehota dodania je 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s platnými a účinnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, s technickými normami a predmetom Rámcovej dohody / opisným formulárom.
Predmet zákazky je potrebné dodať v zmysle STN 01 8020, vyhlášky č. 30/2020 Z. z. Vyhláška Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení, zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, TP 069: Použitie dopravných značiek a dopravných zariadení na označovanie pracovných miest s účinnosťou od 15.11.2013.
Dodávateľ musí disponovať strojovými zariadeniami na realizáciu dočasného vodorovného dopravného značenia – aplikátor pásky, ručný valec, kompresor, aplikátor lepidla.
Parametre dodaného tovaru: rozmery, tvar, vzhľad, vizuálne požiadavky, viditeľnosť dočasného vodorovného dopravného značenia vo dne a v noci, protišmyková odolnosť, trvanlivosť - požadujeme v súlade s požiadavkami na vodorovné dopravné značenie - STN EN 1790: 2014. Hodnoty dennej a nočnej retroreflexnosti nesmú klesnúť pod hodnotu 100 (mcd/m2/lx). Dodávateľ deklaruje parametre dodávaného tovaru predložením platných certifikátov o nemennosti parametrov.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi platné certifikáty (ich originál alebo overené kópie) najneskôr do 7 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody. Certifikáty musia byť vydané autorizovanými alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami podľa zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MDVRR SR č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov.
Nepredložením platného certifikátu/certifikátov alebo nesplnenie niektorej z noriem STN vzniká Objednávateľovi nárok na odstúpenie od Rámcovej dohody.
Objednávateľ zabezpečí prostredníctvom príslušného Strediska správy a údržby diaľnice / rýchlostnej cesty bezodplatné zabezpečenie miesta dodania predmetu Rámcovej dohody dočasným dopravným značením; vyčistenie vozovky pred aplikáciou lepenej pásky s výnimkou odstránenia prachu a drobných nečistôt; zaškolenie BOZP pri práci na cestách pracovníkov Dodávateľa pred každým dodaním predmetu Rámcovej dohody. Objednávateľ zabezpečí potrebnú súčinnosť pri dodávaní predmetu Rámcovej dohody.
Dodávateľ sa bude riadiť východiskovými podkladmi Objednávateľa, jeho pokynmi a rozhodnutiami a vyjadreniami dotknutých orgánov štátnej správy. Všetky zmeny oproti Objednávke (napr. zmena termínu aplikácie, termínu odlepenia) musia byť uvedené v Odovzdávacom-preberacom protokole a potvrdené osobami oprávnenými konať vo veciach technických.
Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných zamestnancov na príslušnom mieste dodania predmetu Rámcovej dohody, za bezpečnosť premávky a za všetky prípadné škody, zavinené svojou činnosťou. Pri dodaní je nutné dodržovať všetky súvisiace predpisy o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci, predpisy o ochrane životného prostredia ako aj o bezpečnosti premávky vyplývajúce zo zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ musí konať tak, aby neohrozil bezpečnosť iných účastníkov cestnej premávky a nepoškodil majetok Objednávateľa.
Miestom dodania predmetu Rámcovej dohody sú diaľnice, rýchlostné cesty a cesty I. triedy (ďalej len „cesty“) vo vlastníctve, resp. v správe Objednávateľa na území Slovenskej republiky, pričom konkrétny úsek cesty bude špecifikovaný v príslušnej objednávke vystavenej Objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet Rámcovej dohody na základe a v súlade s písomnými objednávkami Objednávateľa, doručenými e-mailom, pričom následne Objednávateľ zašle objednávku Dodávateľovi aj doporučene poštou. Prílohou Objednávky zaslanej e-mailom bude určená projektová dokumentácia v elektronickom formáte (.pdf).
V objednávke bude špecifikované množstvo, farba, miesto dodania predmetu Rámcovej dohody, termín dodania, osoby oprávnené konať v mene Objednávateľa vo veciach technických. Dodávateľ je povinný objednávku potvrdiť a kópiu potvrdenej objednávky doručiť späť Objednávateľovi. Dodávateľ je súčasne povinný oznámiť Objednávateľovi osoby Dodávateľa zodpovedné za dodanie predmetu Rámcovej dohody v rámci príslušnej objednávky.
Objednávateľ požaduje záruku na aplikovanú predformovanú dočasnú pásku 9 mesiacov. Dodávateľ bude zodpovedať za stav vozovky pred aplikáciou lepenej pásky (teplota a vyčistenie povrchu vozovky). Odstránenie prachu a drobných nečistôt priamo pred aplikáciou zabezpečí Dodávateľ.
Dodávateľ bude zodpovedný aj za mechanické vlastnosti dodanej pásky a jej prípadné vady a smerové vedenie aplikovanej pásky. V prípade odlepenia, resp. poškodenia požaduje Objednávateľ odstrániť vadu/nedostatok do 48 hod. od termínu nahlásenia vady telefonicky alebo e-mailom. V prípade nahlásenia vady Objednávateľom telefonickým spôsobom, Objednávateľ zároveň bezodkladne potvrdí takéto nahlásenie Dodávateľovi e-mailom.
Odovzdávací-preberací protokol bude tvorený dvoma časťami: 1. časť: prebratie po aplikácii (nalepení), 2. časť: prebratie po odstránení (odlepení). Podkladom pre fakturáciu je kompletný Odovzdávací-preberací protokol a súpis skutočne dodaného množstva predformovanej dočasnej lepenej pásky a vykonaných prác potvrdený osobami oprávnenenými konať v mene Objednávateľa vo veciach technických.
K preberaniu dodania predmetu Rámcovej dohody je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi tieto doklady: súpis skutočne dodanej predformovanej dočasnej lepenej pásky a vykonaných prác potvrdený osobami oprávnenými konať za Objednávateľa vo veciach technických s odsúhlasením skutočných výmer, odovzdávací-preberací protokol, fotodokumentácia aplikovanej lepenej pásky na predmetnom úseku cesty.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doporučeného doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí kompletný Odovzdávací-preberací protokol a súpis dodaného množstva predformovanej dočasnej lepenej pásky a vykonaných prác potvrdené osobami oprávnenými konať v mene Objednávateľa vo veciach technických, fotodokumentácia aplikovanej lepenej pásky na predmetnom úseku cesty.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vystavení. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. Na účely fakturácie sa za deň dodania považuje deň podpísania oboch častí Odovzdávacieho-preberacieho protokolu. Dodávateľovi prislúcha úhrada len za skutočne dodaný predmet Rámcovej dohody podľa príslušnej objednávky.
Dodávateľ zodpovedá za poriadok a čistotu na úseku cesty, ktorý je priamo dotknutý jeho činnosťou a je povinný odstrániť na vlastné náklady odpady a nečistoty, ktoré produkuje pri svojej činnosti. V prípade vzniku akýchkoľvek odpadov pri dodávaní predmetu Rámcovej dohody je Dodávateľ zodpovedný za nakladanie s týmito odpadmi a podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je zároveň povinný dodržiavať všetky povinnosti podľa vyhlášky 366/2015 Z. z. o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, vyhlášky č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov a vyhlášky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, ako aj podľa ostatných právnych predpisov v oblasti nakladania s odpadmi.
Neopodstatnené nedodanie predmetu Rámcovej dohody sa považuje za jej podstatné porušenie a Objednávateľovi vzniká nárok na odstúpenie od Rámcovej dohody.
V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním predmetu Rámcovej dohody v termíne špecifikovanom v objednávke má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny dodania predmetu Rámcovej dohody, vrátane DPH, danej rozsahom dodania predmetu Rámcovej dohody na základe konkrétnej objednávky, za každý aj začatý deň omeškania, okrem prípadov, ak k omeškaniu došlo z dôvodu zhoršených klimatických podmienok, alebo iných objektívnych príčin – dôvod musí byť uvedený v Odovzdávacom-preberacom protokole.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

26 700,00 m

189 570,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.06.2021 14:50

14.06.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 18
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2021 09:34 - Vstupná ponuka 189 570,00 € Cena bez DPH
08.06.2021 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 189 565,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS