• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2021 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2021 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2021 12:05

Detail zákazky Z202111588

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2021 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2021 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2021 12:05

Základné údaje

Z202111588

OF-235146

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5794180

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

35760419

Asseco Central Europe, a. s.

Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka dátového úložiska s vysokou dostupnosťou

Dátové úložisko, diskové pole

  • 30236112-0 - Statická pamäť s náhodným prístupom (SRAM)
  • 51612000-5 - Inštalácia zariadení na spracovanie informácií

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka dátového úložiska s vysokou dostupnosťou
Funkcia
Predmetom je dodávka a inštalácia technického a softvérového vybavenia vyplývajúceho z riešenia dodávky modulárneho diskového poľa so zabezpečením vysokej dostupnosti, výkonu a škálovateľnosti, vrátane zabezpečenia dopravy na miesto plnenia a vykládky do ústredia verejného obstarávateľa, zabezpečenia inštalačných a implementačných služieb a poskytnutia záručného servisu a technickej podpory v rozsahu stanovených podmienok.
Dodávka dátového úložiska s vysokou dostupnosťou zabezpečí potrebnú kapacitu úložiska dát. Dodávka dátového úložiska zahŕňa 1 ks diskového poľa. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Dodávka diskového poľa ks 1
2. Inštalácia technického vybavenia diskového poľa ks 1
3. Inštalácia licenčného softvérového vybavenia ks 1
4. Záruka a servisná podpora v trvaní min. 36 mesiacov- servis na hardvér a softvér ks 1
5. Zaškolenie obsluhy pre min. 2 zamestnancov v trvaní min. 2 dni ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Modulárne diskové pole so zabezpečením vysokej dostupnosti, výkonu a škálovateľnosti *
Základná konfigurácia diskového poľa Všetky uvedené komponenty musia byť nové a nepoužité, plne dostupné bez obmedzení na základe odporúčaní oficiálnych dodávateľov pre slovenský trh.
* Navrhované riešenie nesmie mať výrobcom oznámené ukončenie predaja, či ukončenie poskytovania podpory skôr ako za 72 mesiacov od účinnosti zmluvy.
* Vzhľadom na výkonové nároky a kapacitné možnosti dátového centra požadujeme riešenie optimalizované pre technológie typu Flash, s podporou SSD a NVMe.
Prevedenie Modulárne diskové pole osaditeľné do štandardného 19“ racku. Z dôvodu aktuálnych možností osadenia požadujeme veľkosť kontrolerov v počte min. 2ks do max. 4U
Elektrické napájanie Redundantné napájanie pomocou pripojenia na PDU
Redundancia kľúčových komponentov Radiče diskového poľa, porty pre dátový prístup, porty pre manažment, cache pamäť, napájacie zdroje, ventilátory
Radiče diskového poľa Min. 2 aktiv/aktiv radiče s konektivitou do okolitého IKT prostredia. Oba radiče diskového poľa musia poskytovať konfigurovateľný prístup
* ku všetkým diskom diskového poľa s podporou redundantnej konektivity k diskom, s automatickým preklopením bez prerušenia prevádzky IO operácií
* v prípade poruchy kontroleru bez nutnosti podpory ovládača nadradeného operačného systému.
Host konektivita Minimálne osadenie pri dodaní:- 8x 16Gb FC multimode, vrátane SFP modulov (4 per kontrolér), vrátane 8ks 5m LC-LC OM4 MMF káblov
* - 8x 10Gb Ethernet (4 per kontrolér), vrátane 8ks 5 metrových twinax DAC SFP+ káblov
Škálovateľnosť v externom prostredí Z dôvodu zabezpečenia ochrany investície a zmysluplnej hodnoty obstarávaného tovaru v prípade náhleho nárastu výkonových požiadaviek požadujeme možnosť rozšírenia z 2 na min. 10 kontrolerov
* pričom tieto musia tvoriť jednotný vysokodostupný klaster, ktorý umožní bezodstávkové migrácie dátových zväzkov medzi kontrolermi navzájom.
* Ak je z pohľadu výrobcu táto funkcionalita licencovaná, táto licencia musí byť súčasťou navrhovaného riešenia Dodávateľa
Škálovateľnosť interná Pre škálovanie konektivity musí byť dvojica kontrolerov rozšíriteľná o FC a Ethernet porty prostredníctvom štandardnej zbernice, napr. PCIe3.
* V prípade naliehavej požiadavky na rozšírenie o iné technológie konektivity ako vyššie požadované, musí byť možné doplniť karty v min. počte 10ks pre dvojicu kontrolerov
* pre účely replikácie, pre účely pripojenia k 32Gb FC, 40GbE, 100GbE schopná do okolitého IKT prostredia rozšíriť FC a ETH porty prostredníctvom min. 10x PCIe3
Podporované typy diskov min. 12Gb zbernica s pripojením enterprise class SSD a NVMe SSD alebo ekvivalent
Pamäť kontrolera a NVRAM cache min. 256 GB, plus 32GB NVRAM cache. Ako cache nebude z dôvodu možného nárastu latencie akceptovaný SSD tier
Podporované typy RAID odolnosť voči výpadku 2 diskov súčasne, odolnosť voči výpadku 3 diskov súčasne, podpora automatického nahradenia poškodeného disku náhradným diskom (hot-spare),
* možnosť definovania globálneho prakticky neobmedzeného počtu hot-spare pre každý kontroler
Požadovaný výkon min. 245000 IOPS pri 60/40 čítanie/zápis 8k blokom s odozvou do 1 ms. Dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukáže výrobcom spracovaný dokument z modelačného nástroja
* s dokázaním požadovaných parametrov ním navrhovaného riešenia. Reálny výkon bude predmetom akceptačných kritérií pred prevzatím riešenia do prevádzky.
Počet podporovaných diskov Umožňuje rozšírenie maximálnu počet aspoň 480 SSD diskov v rámci jedného diskového poľa (jeden HA pár) bez použitia externej Storage virtualizácie.
* V rámci požadovaného rozšírenia kontrolerov požadujeme podporu min. 4800 diskov.
Požadovaná kapacita SSD diskov min. 106TB (97TiB) použiteľnej kapacity , bez použitia kompresie a deduplikácie s ochranou voči výpadku min. 2 diskov, pričom min. počet diskov musí byť aspoň 36, disky musia byť NVMe Non-SED SSD.
* Diskové police, pokiaľ sú potrebné na doplnenie kapacity mimo kontrolerov musia mať z dôvodu priestorových obmedzení max. 4RU.
Šifrovanie dát Podpora šifrovania dát vykonávané kontrolérmi diskového poľa, na úrovni volume, ako aj možnosť použitia SED (Self Encrypted Drives).
Počet pripojiteľných serverov min. 1024
Podporovaná veľkosť logickej jednotky (LUN) až do 256TB
Počet podporovaných LUN-ov min. 24000
Požadované SW funkcionality Požadované funkcionality: - NAS protokoly NFS and SMB prostredníctvom 1/10GbE - SAN protokoly iSCSI, FCP, and NVMe prostredníctvom FC, FCoE
* - S3 data access pre objektový prístup a perzistentný priestor kontajnerizovaných aplikačných prostredí,
* - Ochrana dát (okamžité "snapshot" kópie s úsporou alokovanej kapacity a min. 1 kópia každú hodinu počas 24 hodín s retenciou 10 dní bez dopadu na výkon
* navrhovaného riešenia, podpora replikácie na blokovej úrovni v réžii diskového poľa)
* - deduplikácia, kompakt a kompresia dát a to in-line aj v post procesingu
* - High Availability (HA failover v prípade chyby, či poškodenia kontrolera bez dopadu na dostupnosť dátových zväzkov)
* - Bezpečnosť - multifaktor authentifikácia, Volume Encryption a sanitizácia dát - bezpečné certifikované vymazanie údajov
* - Thin provisioning a automatické uvoľňovanie priestoru - Nastavenie QoS politík pre jednotlivé volumy na úrovni IOPS, MBPS
* - replikácia dát na druhé diskové pole rovnakého typu - minimálne asynchrónna
* Horeuvedené požadované funkcionality musia byť súčasťou dodávky, pričom licencie musia byť časovo neobmedzené, licencované na celú potencionálnu maximálnu kapacitu diskového poľa.
Správa zariadenia Lokálny manažment cez CMD a GUI a monitorovací nástroj na správu diskového poľa - okamžité aj historické údaje za min. 12 posledných mesiacov o min. výkonnosti (latencie, MBps, IOps) a kapacite.
* Proaktívny monitoring využívajúci prediktívne metódy vyhodnotenia potenciálnych chybových stavov. Pokiaľ nebude riešený lokálne, musí byť Dodávateľom deklarovaný typ dát,
* ktorý bude zariadenie pre účely merania odosielať mimo LAN siete, preukázať zabezpečenie prenosu (min. SSL) a preukázať autorizáciu a autentifikáciu prístupu k týmto dátam.
Podpora operačných systémov podpora min. pre Microsoft Windows Server 2016/2019, VMware 5.x, 6.x, 7.x, Red Hat, SuSE Linux
Príslušenstvo Kompletné príslušenstvo na inštaláciu zariadení do racku, elektrické napájacie káble, káble na pripojenie rozširujúcich políc (v prípade, že sú použité)
2. Inštalácia technického vybavenia Požaduje sa inštalácia hardvérových a softvérových komponentov technikom s platným certifikátom výrobcu pre danú typovú radu zariadení, overenie funkčnosti
* a odovzdanie zariadenia v odporúčanom nastavení výrobcu, aktivácia dodaného licenčného softvérového vybavenia
* spolu s konfiguráciou dátových priestorov diskového poľa podľa požiadavky verejného obstarávateľa.
* Požaduje sa aktivácia záruky výrobcu s preukázaním na webovom sídle výrobcu a aktivácia prístupov do manažment a monitoring nástrojov.
* Inštalácia dodaného technického vybavenia zahŕňa pripojenie k el. sieti, fyzickú inštaláciu, pripojenie ku komunikačným sieťam LAN a SAN
* a diagnostiku na overenie správnej funkčnosti pred nasadením do prevádzky.
3. Inštalácia softvérového licenčného vybavenia Inštalácia zahŕňa aktiváciu dodaného licenčného softvérového vybavenia spolu s konfiguráciou dátových priestorov diskového poľa podľa požiadavky verejného obstarávateľa.
4. Záruka a servisná podpora Záruka technická podpora v trvaní min. 36 mesiacov, servis na hardvér a softvér s uvedením zariadenia do plnohodnotného prevádzkovaného stavu do max. 8 hodín od nahlásenia prípadu;
* s možnosťou nahlasovať poruchy v režime 24x7. V zmluvnej cene musí byť obsiahnutý nárok na aktualizáciu firmware a záplat pokrytých zariadení po dobu servisnej podpory.
5. Zaškolenie obsluhy Odborné zaškolenie obsluhy pre min. 2 zamestnancov pre dodávané diskové pole v rozsahu správa zariadenia v trvaní min. 2 dni v priestoroch objednávateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. CENA
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky 1. až 5. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena.
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (doprava, vykládka, záručná doba) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť na zverejnené kontaktné údaje Objednávateľa jeho návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením technických parametrov, podrobnej konfigurácie a opisom splnenia jednotlivých požadovaných technických kritérií predmetu Zmluvy.
3. V prípade, že Dodávateľom navrhované riešenie nespĺňa požadované parametre, je Dodávateľ povinný do 3 pracovných dní nahradiť toto riešenie plnením plne zodpovedajúcim požiadavkám Objednávateľa.c
4. Miestom plnenia je ústredie objednávateľa v Bratislave. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia s kontaktnými osobami v mieste plnenia a kontaktný e-mail, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy.
5. Lehota na dodanie predmetu zákazky uvedeného v bode 1. bude max. do 6 týždňov od účinnosti zmluvy.
6. Lehota na inštaláciu dodaného technického a licenčného softvérového vybavenia podľa bodov 2., 3. a 5. je max. do 5 týždňov od ich dodania.
7. Dodávateľ dodá predmet zmluvy najneskôr do 14 dní odo dňa obdŕžania výzvy od Objednávateľa o jeho pripravenosti prevziať predmet zmluvy.
8. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia,
9. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. Rozbalený, použitý, či repasovaný tovar nebude akceptovaný.
Požaduje sa dodávka nových zariadení od výrobcu (továrensky vyrobenú), zapečatenú ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že zariadenia, ktoré sú predmetom zmluvy pochádzajú z oficiálnej distribúcie určenej na predaj Slovenskej republike.
10. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu.
11. Súčasťou dodávky je doručenie predmetu plnenia na miesto plnenia, inštalačné a konfiguračné práce certifikovanými technickými pracovníkmi dodávateľa do produkčného prostredia.
12. Dodávateľ vykoná všetky analýzy a úkony nevyhnutné pre úspešnú implementáciu dodaných zariadení do produkčného prostredia
- analýza požiadaviek na pripojenie a konfiguráciu - Kontrola matíc kompatibility - Aktualizácia potrebných firmvérov - Pripojenie do okolitej infraštruktúry, konfigurácia parametrov na základe analýzy - Inštalácia potrebných komponentov pre úspešné nasadenie do produkčného prostredia - rozdelenie diskového priestoru v súlade s požiadavkami objednávateľa - nastavenie pravidiel pre tiering, deduplikáciu/kompresiu,
- prezentácia dátových zväzkov pre aplikačné programové vybavenie, - Sledovanie systému v pilotnej prevádzke a ladenie výkonu počas obdobia najmenej 4 týždňov od uvedenia do prevádzky - Akceptačné testy - návrh scenárov pre akceptačné testovanie a po implementácii, minimálne v rozsahu preukázania požiadaviek na vysokú dostupnosť a požadovaných výkonových parametrov - Zaškolenie obsluhy - konfiguračná dokumentácia v rozsahu implementácie a zaškolenie min. 2 osôb v mieste plnenia a to v rozsahu min. 2 dni, na zabezpečenie prevádzkových činností v produkčnej prevádzke
IV. FAKTURÁCIA
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry, ktorá bude vyhotovená v členení podľa jednotlivých miest plnenia.
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za dodávku dátového úložiska s licenčným softvérovým vybavením podľa článku bodu 1. podpísaním preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený preberací protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry.
3. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za inštaláciu technického vybavenia, licenčného softvérového vybavenia a zaškolenie podľa bodov 2., 3. a 5. podpísaním akceptačného protokolu o vykonaní inštalácie a zaškolenia oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený akceptačný protokol o vykonaní inštalácie a zaškolenia bude neoddeliteľnou prílohou faktúry.
4. Cena za poskytovanie servisnej podpory v trvaní 36 mesiacov podľa bodu 4. bude fakturovaná jednorazovo. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry  dňom podpísania akceptačného protokolu o vykonaní inštalácie podľa bodu 3.. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený výkaz poskytovaných služieb bude neoddeliteľnou prílohou faktúry.
5. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
6. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
7. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
8. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú,
resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
9. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné
overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy
v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu,
ktoré tvorí predmet zákazky.
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov,
zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/.
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/.
4. Pokiaľ z technickej špecifikácie premetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy.
6. Porušenie ktorejkoľvek podmienky bude považované za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade porušenia podmienok ustanovených touto Zmluvou zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený fakturovať Zmluvnú pokutu vo výške 5000,- EUR bez DPH jednorazovo. Právo na náhradu preukázateľne spôsobenej škody týmto nie je dotknuté.
7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
9. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Funkčné špecifikácie položky

Funkcia
Pôvodná hodnota Dodávka dátového úložiska s vysokou dostupnosťou zabezpečí potrebnú kapacitu úložiska dát. Dodávka dátového úložiska zahŕňa 1 ks diskového poľa. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Navrhnutá hodnota Dodávka dátového úložiska s vysokou dostupnosťou zabezpečí potrebnú kapacitu úložiska dát. Dodávka dátového úložiska zahŕňa 1 ks diskového poľa. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky.

Kombináciou technických požiadaviek na: - 256GB cache pamäť diskového pola a jej rozšírenie o 32GB NVRAM - odolnosť voči výpadku 2 a 3 diskov súčasne - rozšírením diskového pola aspoň na 480 SSD diskov (na HA pár) - rozšírenie na 10 kontrolerov - podpora SW funkcionalít zadanie poukazuje na jednu technológiu dátových úložíst Netapp, prípadne predávané ako Lenovo DM. Z tohto dôvodu je požadované obstarávanie diskriminačné a neumožňuje súťaž viacerých výrobcov diskových polí.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

14.06.2021 09:00 — 26.07.2021 09:00

1,00 cena celkom

252 084,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.06.2021 10:40

10.06.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.06.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 563
 22
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.06.2021 14:33 - Vstupná ponuka 252 084,00 € Cena s DPH
07.06.2021 14:52 - Najvýhodnejšia ponuka 252 082,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS