30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35760419
Asseco Central Europe, a. s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Dodávka dátového úložiska s vysokou dostupnosťou
Dátové úložisko, diskové pole
Tovar
1. Dodávka dátového úložiska s vysokou dostupnosťou
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom je dodávka a inštalácia technického a softvérového vybavenia vyplývajúceho z riešenia dodávky modulárneho diskového poľa so zabezpečením vysokej dostupnosti, výkonu a škálovateľnosti, vrátane zabezpečenia dopravy na miesto plnenia a vykládky do ústredia verejného obstarávateľa, zabezpečenia inštalačných a implementačných služieb a poskytnutia záručného servisu a technickej podpory v rozsahu stanovených podmienok. |
Dodávka dátového úložiska s vysokou dostupnosťou zabezpečí potrebnú kapacitu úložiska dát. Dodávka dátového úložiska zahŕňa 1 ks diskového poľa. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dodávka diskového poľa | ks | 1 | ||
2. Inštalácia technického vybavenia diskového poľa | ks | 1 | ||
3. Inštalácia licenčného softvérového vybavenia | ks | 1 | ||
4. Záruka a servisná podpora v trvaní min. 36 mesiacov- servis na hardvér a softvér | ks | 1 | ||
5. Zaškolenie obsluhy pre min. 2 zamestnancov v trvaní min. 2 dni | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Modulárne diskové pole so zabezpečením vysokej dostupnosti, výkonu a škálovateľnosti | * |
Základná konfigurácia diskového poľa | Všetky uvedené komponenty musia byť nové a nepoužité, plne dostupné bez obmedzení na základe odporúčaní oficiálnych dodávateľov pre slovenský trh. |
* | Navrhované riešenie nesmie mať výrobcom oznámené ukončenie predaja, či ukončenie poskytovania podpory skôr ako za 72 mesiacov od účinnosti zmluvy. |
* | Vzhľadom na výkonové nároky a kapacitné možnosti dátového centra požadujeme riešenie optimalizované pre technológie typu Flash, s podporou SSD a NVMe. |
Prevedenie | Modulárne diskové pole osaditeľné do štandardného 19“ racku. Z dôvodu aktuálnych možností osadenia požadujeme veľkosť kontrolerov v počte min. 2ks do max. 4U |
Elektrické napájanie | Redundantné napájanie pomocou pripojenia na PDU |
Redundancia kľúčových komponentov | Radiče diskového poľa, porty pre dátový prístup, porty pre manažment, cache pamäť, napájacie zdroje, ventilátory |
Radiče diskového poľa | Min. 2 aktiv/aktiv radiče s konektivitou do okolitého IKT prostredia. Oba radiče diskového poľa musia poskytovať konfigurovateľný prístup |
* | ku všetkým diskom diskového poľa s podporou redundantnej konektivity k diskom, s automatickým preklopením bez prerušenia prevádzky IO operácií |
* | v prípade poruchy kontroleru bez nutnosti podpory ovládača nadradeného operačného systému. |
Host konektivita | Minimálne osadenie pri dodaní:- 8x 16Gb FC multimode, vrátane SFP modulov (4 per kontrolér), vrátane 8ks 5m LC-LC OM4 MMF káblov |
* | - 8x 10Gb Ethernet (4 per kontrolér), vrátane 8ks 5 metrových twinax DAC SFP+ káblov |
Škálovateľnosť v externom prostredí | Z dôvodu zabezpečenia ochrany investície a zmysluplnej hodnoty obstarávaného tovaru v prípade náhleho nárastu výkonových požiadaviek požadujeme možnosť rozšírenia z 2 na min. 10 kontrolerov |
* | pričom tieto musia tvoriť jednotný vysokodostupný klaster, ktorý umožní bezodstávkové migrácie dátových zväzkov medzi kontrolermi navzájom. |
* | Ak je z pohľadu výrobcu táto funkcionalita licencovaná, táto licencia musí byť súčasťou navrhovaného riešenia Dodávateľa |
Škálovateľnosť interná | Pre škálovanie konektivity musí byť dvojica kontrolerov rozšíriteľná o FC a Ethernet porty prostredníctvom štandardnej zbernice, napr. PCIe3. |
* | V prípade naliehavej požiadavky na rozšírenie o iné technológie konektivity ako vyššie požadované, musí byť možné doplniť karty v min. počte 10ks pre dvojicu kontrolerov |
* | pre účely replikácie, pre účely pripojenia k 32Gb FC, 40GbE, 100GbE schopná do okolitého IKT prostredia rozšíriť FC a ETH porty prostredníctvom min. 10x PCIe3 |
Podporované typy diskov | min. 12Gb zbernica s pripojením enterprise class SSD a NVMe SSD alebo ekvivalent |
Pamäť kontrolera a NVRAM cache | min. 256 GB, plus 32GB NVRAM cache. Ako cache nebude z dôvodu možného nárastu latencie akceptovaný SSD tier |
Podporované typy RAID | odolnosť voči výpadku 2 diskov súčasne, odolnosť voči výpadku 3 diskov súčasne, podpora automatického nahradenia poškodeného disku náhradným diskom (hot-spare), |
* | možnosť definovania globálneho prakticky neobmedzeného počtu hot-spare pre každý kontroler |
Požadovaný výkon | min. 245000 IOPS pri 60/40 čítanie/zápis 8k blokom s odozvou do 1 ms. Dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukáže výrobcom spracovaný dokument z modelačného nástroja |
* | s dokázaním požadovaných parametrov ním navrhovaného riešenia. Reálny výkon bude predmetom akceptačných kritérií pred prevzatím riešenia do prevádzky. |
Počet podporovaných diskov | Umožňuje rozšírenie maximálnu počet aspoň 480 SSD diskov v rámci jedného diskového poľa (jeden HA pár) bez použitia externej Storage virtualizácie. |
* | V rámci požadovaného rozšírenia kontrolerov požadujeme podporu min. 4800 diskov. |
Požadovaná kapacita SSD diskov | min. 106TB (97TiB) použiteľnej kapacity , bez použitia kompresie a deduplikácie s ochranou voči výpadku min. 2 diskov, pričom min. počet diskov musí byť aspoň 36, disky musia byť NVMe Non-SED SSD. |
* | Diskové police, pokiaľ sú potrebné na doplnenie kapacity mimo kontrolerov musia mať z dôvodu priestorových obmedzení max. 4RU. |
Šifrovanie dát | Podpora šifrovania dát vykonávané kontrolérmi diskového poľa, na úrovni volume, ako aj možnosť použitia SED (Self Encrypted Drives). |
Počet pripojiteľných serverov | min. 1024 |
Podporovaná veľkosť logickej jednotky (LUN) | až do 256TB |
Počet podporovaných LUN-ov | min. 24000 |
Požadované SW funkcionality | Požadované funkcionality: - NAS protokoly NFS and SMB prostredníctvom 1/10GbE - SAN protokoly iSCSI, FCP, and NVMe prostredníctvom FC, FCoE |
* | - S3 data access pre objektový prístup a perzistentný priestor kontajnerizovaných aplikačných prostredí, |
* | - Ochrana dát (okamžité "snapshot" kópie s úsporou alokovanej kapacity a min. 1 kópia každú hodinu počas 24 hodín s retenciou 10 dní bez dopadu na výkon |
* | navrhovaného riešenia, podpora replikácie na blokovej úrovni v réžii diskového poľa) |
* | - deduplikácia, kompakt a kompresia dát a to in-line aj v post procesingu |
* | - High Availability (HA failover v prípade chyby, či poškodenia kontrolera bez dopadu na dostupnosť dátových zväzkov) |
* | - Bezpečnosť - multifaktor authentifikácia, Volume Encryption a sanitizácia dát - bezpečné certifikované vymazanie údajov |
* | - Thin provisioning a automatické uvoľňovanie priestoru - Nastavenie QoS politík pre jednotlivé volumy na úrovni IOPS, MBPS |
* | - replikácia dát na druhé diskové pole rovnakého typu - minimálne asynchrónna |
* | Horeuvedené požadované funkcionality musia byť súčasťou dodávky, pričom licencie musia byť časovo neobmedzené, licencované na celú potencionálnu maximálnu kapacitu diskového poľa. |
Správa zariadenia | Lokálny manažment cez CMD a GUI a monitorovací nástroj na správu diskového poľa - okamžité aj historické údaje za min. 12 posledných mesiacov o min. výkonnosti (latencie, MBps, IOps) a kapacite. |
* | Proaktívny monitoring využívajúci prediktívne metódy vyhodnotenia potenciálnych chybových stavov. Pokiaľ nebude riešený lokálne, musí byť Dodávateľom deklarovaný typ dát, |
* | ktorý bude zariadenie pre účely merania odosielať mimo LAN siete, preukázať zabezpečenie prenosu (min. SSL) a preukázať autorizáciu a autentifikáciu prístupu k týmto dátam. |
Podpora operačných systémov | podpora min. pre Microsoft Windows Server 2016/2019, VMware 5.x, 6.x, 7.x, Red Hat, SuSE Linux |
Príslušenstvo | Kompletné príslušenstvo na inštaláciu zariadení do racku, elektrické napájacie káble, káble na pripojenie rozširujúcich políc (v prípade, že sú použité) |
2. Inštalácia technického vybavenia | Požaduje sa inštalácia hardvérových a softvérových komponentov technikom s platným certifikátom výrobcu pre danú typovú radu zariadení, overenie funkčnosti |
* | a odovzdanie zariadenia v odporúčanom nastavení výrobcu, aktivácia dodaného licenčného softvérového vybavenia |
* | spolu s konfiguráciou dátových priestorov diskového poľa podľa požiadavky verejného obstarávateľa. |
* | Požaduje sa aktivácia záruky výrobcu s preukázaním na webovom sídle výrobcu a aktivácia prístupov do manažment a monitoring nástrojov. |
* | Inštalácia dodaného technického vybavenia zahŕňa pripojenie k el. sieti, fyzickú inštaláciu, pripojenie ku komunikačným sieťam LAN a SAN |
* | a diagnostiku na overenie správnej funkčnosti pred nasadením do prevádzky. |
3. Inštalácia softvérového licenčného vybavenia | Inštalácia zahŕňa aktiváciu dodaného licenčného softvérového vybavenia spolu s konfiguráciou dátových priestorov diskového poľa podľa požiadavky verejného obstarávateľa. |
4. Záruka a servisná podpora | Záruka technická podpora v trvaní min. 36 mesiacov, servis na hardvér a softvér s uvedením zariadenia do plnohodnotného prevádzkovaného stavu do max. 8 hodín od nahlásenia prípadu; |
* | s možnosťou nahlasovať poruchy v režime 24x7. V zmluvnej cene musí byť obsiahnutý nárok na aktualizáciu firmware a záplat pokrytých zariadení po dobu servisnej podpory. |
5. Zaškolenie obsluhy | Odborné zaškolenie obsluhy pre min. 2 zamestnancov pre dodávané diskové pole v rozsahu správa zariadenia v trvaní min. 2 dni v priestoroch objednávateľa. |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky 1. až 5. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (doprava, vykládka, záručná doba) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom |
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť na zverejnené kontaktné údaje Objednávateľa jeho návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením technických parametrov, podrobnej konfigurácie a opisom splnenia jednotlivých požadovaných technických kritérií predmetu Zmluvy. |
3. V prípade, že Dodávateľom navrhované riešenie nespĺňa požadované parametre, je Dodávateľ povinný do 3 pracovných dní nahradiť toto riešenie plnením plne zodpovedajúcim požiadavkám Objednávateľa.c |
4. Miestom plnenia je ústredie objednávateľa v Bratislave. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia s kontaktnými osobami v mieste plnenia a kontaktný e-mail, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy. |
5. Lehota na dodanie predmetu zákazky uvedeného v bode 1. bude max. do 6 týždňov od účinnosti zmluvy. |
6. Lehota na inštaláciu dodaného technického a licenčného softvérového vybavenia podľa bodov 2., 3. a 5. je max. do 5 týždňov od ich dodania. |
7. Dodávateľ dodá predmet zmluvy najneskôr do 14 dní odo dňa obdŕžania výzvy od Objednávateľa o jeho pripravenosti prevziať predmet zmluvy. |
8. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia, |
9. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. Rozbalený, použitý, či repasovaný tovar nebude akceptovaný. |
Požaduje sa dodávka nových zariadení od výrobcu (továrensky vyrobenú), zapečatenú ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že zariadenia, ktoré sú predmetom zmluvy pochádzajú z oficiálnej distribúcie určenej na predaj Slovenskej republike. |
10. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že je disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu. |
11. Súčasťou dodávky je doručenie predmetu plnenia na miesto plnenia, inštalačné a konfiguračné práce certifikovanými technickými pracovníkmi dodávateľa do produkčného prostredia. |
12. Dodávateľ vykoná všetky analýzy a úkony nevyhnutné pre úspešnú implementáciu dodaných zariadení do produkčného prostredia |
- analýza požiadaviek na pripojenie a konfiguráciu - Kontrola matíc kompatibility - Aktualizácia potrebných firmvérov - Pripojenie do okolitej infraštruktúry, konfigurácia parametrov na základe analýzy - Inštalácia potrebných komponentov pre úspešné nasadenie do produkčného prostredia - rozdelenie diskového priestoru v súlade s požiadavkami objednávateľa - nastavenie pravidiel pre tiering, deduplikáciu/kompresiu, |
- prezentácia dátových zväzkov pre aplikačné programové vybavenie, - Sledovanie systému v pilotnej prevádzke a ladenie výkonu počas obdobia najmenej 4 týždňov od uvedenia do prevádzky - Akceptačné testy - návrh scenárov pre akceptačné testovanie a po implementácii, minimálne v rozsahu preukázania požiadaviek na vysokú dostupnosť a požadovaných výkonových parametrov - Zaškolenie obsluhy - konfiguračná dokumentácia v rozsahu implementácie a zaškolenie min. 2 osôb v mieste plnenia a to v rozsahu min. 2 dni, na zabezpečenie prevádzkových činností v produkčnej prevádzke |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry, ktorá bude vyhotovená v členení podľa jednotlivých miest plnenia. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za dodávku dátového úložiska s licenčným softvérovým vybavením podľa článku bodu 1. podpísaním preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený preberací protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
3. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za inštaláciu technického vybavenia, licenčného softvérového vybavenia a zaškolenie podľa bodov 2., 3. a 5. podpísaním akceptačného protokolu o vykonaní inštalácie a zaškolenia oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený akceptačný protokol o vykonaní inštalácie a zaškolenia bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
4. Cena za poskytovanie servisnej podpory v trvaní 36 mesiacov podľa bodu 4. bude fakturovaná jednorazovo. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom podpísania akceptačného protokolu o vykonaní inštalácie podľa bodu 3.. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený výkaz poskytovaných služieb bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
5. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
7. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
8. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, |
resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
9. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné |
overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy |
v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, |
ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, |
zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Pokiaľ z technickej špecifikácie premetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
6. Porušenie ktorejkoľvek podmienky bude považované za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade porušenia podmienok ustanovených touto Zmluvou zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený fakturovať Zmluvnú pokutu vo výške 5000,- EUR bez DPH jednorazovo. Právo na náhradu preukázateľne spôsobenej škody týmto nie je dotknuté. |
7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
9. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Funkčné špecifikácie položky
Funkcia | |
Pôvodná hodnota | Dodávka dátového úložiska s vysokou dostupnosťou zabezpečí potrebnú kapacitu úložiska dát. Dodávka dátového úložiska zahŕňa 1 ks diskového poľa. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Navrhnutá hodnota | Dodávka dátového úložiska s vysokou dostupnosťou zabezpečí potrebnú kapacitu úložiska dát. Dodávka dátového úložiska zahŕňa 1 ks diskového poľa. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Kombináciou technických požiadaviek na: - 256GB cache pamäť diskového pola a jej rozšírenie o 32GB NVRAM - odolnosť voči výpadku 2 a 3 diskov súčasne - rozšírením diskového pola aspoň na 480 SSD diskov (na HA pár) - rozšírenie na 10 kontrolerov - podpora SW funkcionalít zadanie poukazuje na jednu technológiu dátových úložíst Netapp, prípadne predávané ako Lenovo DM. Z tohto dôvodu je požadované obstarávanie diskriminačné a neumožňuje súťaž viacerých výrobcov diskových polí.
Slovenská republika
14.06.2021 09:00 — 26.07.2021 09:00
1,00 cena celkom
252 084,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2021 10:40
10.06.2021 11:00
10.06.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.06.2021 14:33 - Vstupná ponuka | 252 084,00 | € | Cena s DPH |
07.06.2021 14:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 252 082,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: