• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2021 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2021 08:21
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2021 09:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2021 09:20

Detail zákazky Z202111562

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2021 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2021 08:21
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2021 09:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2021 09:20

Základné údaje

Z202111562

OF-236362

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5790059

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

50146688

EKOS - partner s.r.o.

Sasinkova 15, Svätý Jur, 90021, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie potreby, upratovacie vozíky

Upratovacie vozíky

  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 39224330-0 - Vedrá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prostriedky na upratovanie vo vnútorných priestoroch
Funkcia
Upratovanie vnútorných priestorov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovací vozík ks 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Upratovací vozík vozík je vybavený dvoma vedrami s objemom 17 litrov
- rám vozíka je vyrobený z oceľových chrómovaných trubiek s veľmi dobrou tuhosťou
- vozík je vybavený rámom pre zavesenie plastového vreca na odpadky
- zaistenie vreca na ráme je riešené plastovými svorkami
- 4 otočné kolieska s priemerom 80 mm s plastovými chráničmi proti poškodeniu stien a nábytku
- pákový žmýkač vrátane vložky žmýkača
- rukoväť sa dá preklápať na obe strany podľa potreby obsluhy
- - vozík je vybavený drôteným košíkom s protikoróznou úpravou
- celkový rozmer š x d x v: 40 x 95 x 105 cm
presné zobrazenie - viď príloha
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Predmet plnenia musí spĺňať  všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
3. Požadujeme dodať vzorky tovaru do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 15 :00.
4. Spôsob , čas a miesto dodania tovaru:
a) termín dodania tovaru je do 21 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 15:00 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ďalej faktúra za dodaný tovar ktorá obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho  jednotkovú cenu bez DPH a s DPH sadzbu DPH a číslo zmluvy
c) tovar musí byť  nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami , nepoužitý , v originálnom balení
d) kupujúci je oprávnení neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo dokázateľne lepšej kvalite ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy
e) rovnocenný ekvivalent kupujúci pripúšťa len vtedy, ak sa preukáže, že sa  jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické  použitie v zmysle funkčnej špecifikácie  a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru , bez potreby  ďalších nákladov kupujúceho
f) ak predávajúci nepreukáže , že ekvivalentný tovar spĺňa požadované špecifikácie, kupujúci to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy
g) cena tovaru je dohodnutá v vrátane obalov, balenia , dopravy  a ďalších nákladov spojených s dodávkou
h) predávajúci  je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť kupujúcemu vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predlženie dohodnutej lehoty dodania
i) Kupujúci je povinný skontrolovať dodaný tovar podľa dodacieho listu.  Ak údaje o tovare nesúhlasia alebo je porušený, či inak poškodený prepravný obal , odmietne kupujúci tovar prevziať. Ak má dodaný tovar vady, kupujúci má právo požadovať od predávajúceho dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru alebo vystavenie dobropisu na reklamovaný tovar
j) predávajúci je v rámci záručnej doby povinný odstrániť  všetky vady tovaru na vlastné náklady alebo  dodať náhradný tovar v termíne od 3 pracovných dní, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
5. Splatnosť faktúry je 60 dní.
6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
8. Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté  v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne  v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje , pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou  podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie  objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou
9. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ  nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č.40/1964Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony
smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava  o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok svojím veriteľom.
10. V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10%, slovom: desať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
11. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

14.06.2021 08:22 — 18.06.2021 08:22

160,00 ks

10 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.06.2021 08:23

08.06.2021 08:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2021 08:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 278
 23
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2021 10:21 - Vstupná ponuka 10 500,00 € Cena bez DPH
03.06.2021 15:36 - Najvýhodnejšia ponuka 8 748,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS