00397440
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK
36534153
LOVTEK, s.r.o.
Slatinská 1705/248, Beluša, 01861, SVK
Laserový a ultrazvukový diaľkomer s GPS
diaľkomer, GPS
Tovar, Služba
1. Laserový a ultrazvukový diaľkomer s GPS
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre rôzne úlohy mapovania a prieskumu v lesnom hospodárstve. |
Predmet zákazky je financovaný z nenávratných finančných prostriedkov Európskej únie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laserový a ultrazvukový diaľkomer s GPS | súbor | 1 | ||
Prevadzková teplota | °C | -20 | +45 | |
Meranie výšok | m | 0 | 999 | |
Rozlíšenie merania výšky | m | 0,1 | ||
Ultrazvuk dosah | m | 30 | ||
Ultrazvuk dosah s adaptérom 360° | m | 20 | ||
Ultrazvuk rozlíšenie merania | m | 0,01 | ||
Meranie uhlov | ° | -90 | +90 | |
Presnosť merania uhlov | ° | 0,01 | ||
Rozsah merania laser | m | 0,46 | 700 | |
Rozlíšenie merania laseru | m | 0,1 | ||
GPS presnosť vo voľnom teréne | m | 2,5 | ||
Azimutový kompas rozsah | ° | 0 | 360 | |
Rozlíšenie kompasu | ° | 0,1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Laserový a ultrazvukový diaľkomer s GPS: | na meranie priamej i horizontálnej vzdialenosti, meranie prevýšenia, vertikálnych uhlov, sklonov, výšok stromov, zisťovanie výmer a vytyčovanie plôch s využitím ultrazvuku a funkcie kruhovej základne |
- | na zisťovanie objemov uskladnených materiálov, zameriavanie priemetov korún stromov a pozícií jednotlivých stromov, zameriavanie bodových polí pre 3D vizualizácie |
GPS podpora: | navigačné satelitné systémy GPS(USA) / GLONASS(Russia) / Galileo(EU)/QZSS(JAPAN) |
Odolnosť / klasifikácia: | polykarbonátové púzdro, odolnosť voči vode IP67, NEMA6, laser triedy 1, 7mm (FDA,CFR21) |
Dátový formát: | IR, Bluetooth, Nmea, Ascii |
Formát súborov: | CSV, KML (Google Earth) |
Displej: | externý: LCD displej, interný: head-up displej, zameriavanie farebným bodom, zväčšenie 1x |
Pamäť: | 2000 dátových záznamov, energeticky nezávislá |
Súčasťou dodávky: | 1x hliníkový transportný kufrík, 1x nabíjačka 220V/12V, 1x teleskopický monopod, 1x transpondér T3 pre meranie ultrazvukom, 1x 360°adaptér |
Názov |
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky, vrátane balenia a dopravy do sídla Objednávateľa. |
2. Predmet zákazky je spolufinancovaný z Európskych štrukturálnych a investičných fondov (EŠIF). |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
4. Dodávateľ je povinný kontaktnej osobe Objednávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy elektronicky doručiť podrobný aktualizovaný rozpočet za každú položku a doklady preukazujúce splnenie požadovaných vlastností, funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru: názov, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku tovaru, katalógový list, technický opis, prípadne odkaz na webovú stránku tovaru, ktorý bude predmetom dodania a z čoho Dodávateľ preukáže splnenie požadovaných technických parametrov a vlastností. |
5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty a elektronicky oznámi Dodávateľovi, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve. Bez vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu Zmluvy. |
6. Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť aj rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a ceny bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
7. Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, Obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je Dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu Objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy. |
8. Ak Dodávateľ nedodrží lehotu podľa bodu 4 tejto Zmluvy na predloženie dokladov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto Zmluve. Súčasťou dodávky bude sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky, návod na obsluhu a údržbu, záručný list v slovenskom/českom jazyku. |
10. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi na predmet plnenia vrátane všetkých jeho súčastí záruku v trvaní min. 24 mesiacov. Presnú dĺžku poskytnutej záruky Dodávateľ Objednávateľovi uvedie na dodacom liste alebo preberacom protokole. |
11. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní v čase od 7:00 do 15:00 hodiny. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe Objednávateľa telefonicky min. 1 deň vopred, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami. |
12. Kontaktná osoba Objednávateľa je zodpovedná a oprávnená pri dodávke Dodávateľa všetko riadne skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných platných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v zneníneskor. predpisov, zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskyt. z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskor. predpisov a zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o NFP. |
14. Účinnosť Zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko a spolufinancovanej z fondov EŠIF je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania (VO) zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti Zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť. |
15. Zmluva cez elektronické trhovisko je automaticky zverejnená v Centrálnom registri zmlúv (CRZ) a účinnosť nadobúda nasledujúci deň po jej zverejnení. Vzhľadom na zdroj financovania dodaného tovaru táto Zmluva nadobudne účinnosť až dňom schválenia zákazky v rámci kontroly VO zo strany príslušného oprávneného orgánu. |
16. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia Dodávateľom. |
17. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zároveň aj názov a kód projektu. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. |
18. Názov a kód projektu, ktorý sa vyžaduje uviesť na faktúre v zmysle bodu 18, bude Dodávateľovi zaslaný po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. |
19. Objednávateľ bude pri finančnom plnení zákazky spolufinancovanej z EŠIF využívať iný bankový účet, než aký má uvedený vo svojom profile EKS. Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti Zmluvy oznámi Dodávateľovi účet, ktorý bude v rámci finančného plnenia používať. |
20. Verejný obstarávateľ požaduje od Dodávateľa, ktorý predložil ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH prehlásenie, že v prípade zmeny postavenia Dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu s DPH. |
21. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
27.07.2021 07:00 — 16.08.2021 15:00
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie
2 899,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.06.2021 14:34
08.06.2021 10:00
08.06.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.06.2021 11:24 - Vstupná ponuka | 2 899,00 | € | Cena s DPH |
03.06.2021 12:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 886,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: