• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2021 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2021 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2021 11:00

Detail zákazky Z202111509

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2021 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2021 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2021 11:00

Základné údaje

Z202111509

OF-235318

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5790049

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

36534153

LOVTEK, s.r.o.

Slatinská 1705/248, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laserový a ultrazvukový diaľkomer s GPS

diaľkomer, GPS

  • 38300000-8 - Meracie prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserový a ultrazvukový diaľkomer s GPS
Funkcia
Pre rôzne úlohy mapovania a prieskumu v lesnom hospodárstve.
Predmet zákazky je financovaný z nenávratných finančných prostriedkov Európskej únie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laserový a ultrazvukový diaľkomer s GPS súbor 1
Prevadzková teplota °C -20 +45
Meranie výšok m 0 999
Rozlíšenie merania výšky m 0,1
Ultrazvuk dosah m 30
Ultrazvuk dosah s adaptérom 360° m 20
Ultrazvuk rozlíšenie merania m 0,01
Meranie uhlov ° -90 +90
Presnosť merania uhlov ° 0,01
Rozsah merania laser m 0,46 700
Rozlíšenie merania laseru m 0,1
GPS presnosť vo voľnom teréne m 2,5
Azimutový kompas rozsah ° 0 360
Rozlíšenie kompasu ° 0,1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Laserový a ultrazvukový diaľkomer s GPS: na meranie priamej i horizontálnej vzdialenosti, meranie prevýšenia, vertikálnych uhlov, sklonov, výšok stromov, zisťovanie výmer a vytyčovanie plôch s využitím ultrazvuku a funkcie kruhovej základne
- na zisťovanie objemov uskladnených materiálov, zameriavanie priemetov korún stromov a pozícií jednotlivých stromov, zameriavanie bodových polí pre 3D vizualizácie
GPS podpora: navigačné satelitné systémy GPS(USA) / GLONASS(Russia) / Galileo(EU)/QZSS(JAPAN)
Odolnosť / klasifikácia: polykarbonátové púzdro, odolnosť voči vode IP67, NEMA6, laser triedy 1, 7mm (FDA,CFR21)
Dátový formát: IR, Bluetooth, Nmea, Ascii
Formát súborov: CSV, KML (Google Earth)
Displej: externý: LCD displej, interný: head-up displej, zameriavanie farebným bodom, zväčšenie 1x
Pamäť: 2000 dátových záznamov, energeticky nezávislá
Súčasťou dodávky: 1x hliníkový transportný kufrík, 1x nabíjačka 220V/12V, 1x teleskopický monopod, 1x transpondér T3 pre meranie ultrazvukom, 1x 360°adaptér
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky, vrátane balenia a dopravy do sídla Objednávateľa.
2. Predmet zákazky je spolufinancovaný z Európskych štrukturálnych a investičných fondov (EŠIF).
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
4. Dodávateľ je povinný kontaktnej osobe Objednávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy elektronicky doručiť podrobný aktualizovaný rozpočet za každú položku a doklady preukazujúce splnenie požadovaných vlastností, funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru: názov, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku tovaru, katalógový list, technický opis, prípadne odkaz na webovú stránku tovaru, ktorý bude predmetom dodania a z čoho Dodávateľ preukáže splnenie požadovaných technických parametrov a vlastností.
5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty a elektronicky oznámi Dodávateľovi, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve. Bez vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu Zmluvy.
6. Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť aj rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a ceny bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
7. Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, Obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je Dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu Objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy.
8. Ak Dodávateľ nedodrží lehotu podľa bodu 4 tejto Zmluvy na predloženie dokladov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť.
9. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto Zmluve. Súčasťou dodávky bude sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky, návod na obsluhu a údržbu, záručný list v slovenskom/českom jazyku.
10. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi na predmet plnenia vrátane všetkých jeho súčastí záruku v trvaní min. 24 mesiacov. Presnú dĺžku poskytnutej záruky Dodávateľ Objednávateľovi uvedie na dodacom liste alebo preberacom protokole.
11. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní v čase od 7:00 do 15:00 hodiny. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe Objednávateľa telefonicky min. 1 deň vopred, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami.
12. Kontaktná osoba Objednávateľa je zodpovedná a oprávnená pri dodávke Dodávateľa všetko riadne skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
13. Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných platných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v zneníneskor. predpisov, zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskyt. z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskor. predpisov a zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o NFP.
14. Účinnosť Zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko a spolufinancovanej z fondov EŠIF je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania (VO) zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti Zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť.
15. Zmluva cez elektronické trhovisko je automaticky zverejnená v Centrálnom registri zmlúv (CRZ) a účinnosť nadobúda nasledujúci deň po jej zverejnení. Vzhľadom na zdroj financovania dodaného tovaru táto Zmluva nadobudne účinnosť až dňom schválenia zákazky v rámci kontroly VO zo strany príslušného oprávneného orgánu.
16. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia Dodávateľom.
17. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zároveň aj názov a kód projektu. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú.
18. Názov a kód projektu, ktorý sa vyžaduje uviesť na faktúre v zmysle bodu 18, bude Dodávateľovi zaslaný po nadobudnutí účinnosti Zmluvy.
19. Objednávateľ bude pri finančnom plnení zákazky spolufinancovanej z EŠIF využívať iný bankový účet, než aký má uvedený vo svojom profile EKS. Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti Zmluvy oznámi Dodávateľovi účet, ktorý bude v rámci finančného plnenia používať.
20. Verejný obstarávateľ požaduje od Dodávateľa, ktorý predložil ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH prehlásenie, že v prípade zmeny postavenia Dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu s DPH.
21. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

27.07.2021 07:00 — 16.08.2021 15:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

2 899,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.06.2021 14:34

08.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 19
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2021 11:24 - Vstupná ponuka 2 899,00 € Cena s DPH
03.06.2021 12:13 - Najvýhodnejšia ponuka 2 886,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS