• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2021 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2021 11:45
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2021 12:00

Detail zákazky Z202111487

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.06.2021 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2021 11:45
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2021 12:00

Základné údaje

Z202111487

OF-236454

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5792224

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

31681212

MIVA, spol. s r.o.

Mlynská 1323/13, Smižany, 05311, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kanalizačné plastové korungované rúry

kanalizačné rúry, plastové rúry, korungované rúry

  • 44163130-0 - Kanalizačné rúry
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kanalizačné plastové korungované rúry
Funkcia
Nákup kanalizačných plastových korungovaných rúr vrátane dopravy na miesta plnenia.
Plastové kanalizačné korugované rúry majú pri vyššej statickej únosnosti a nižšej hmotnosti dobrú chemickú odolnosť, spoľahlivý a nenáročný spôsob spájania, veľkú stavebnú dĺžku a výborné hydraulické vlastnosti. Sú určené na budovanie gravitačných odtokových sietí na odvádzanie splaškových, infekčných, dažďových, podzemných a priemyselných odpadových vôd.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kanalizačné plastové korungované rúry, materiál: PP, kruhová tuhosť: min. SN10, rozmer: 300x6000 mm ks 1 24
2. Kanalizačné plastové korungované rúry, materiál: PP, kruhová tuhosť: min. SN10, rozmer: 400x6000 mm ks 1 17
3. Kanalizačné plastové korungované rúry, materiál: PP, kruhová tuhosť: min. SN10, rozmer: 500x6000 mm ks 1 10
4. Kanalizačné plastové korungované rúry, materiál: PP, kruhová tuhosť: min. SN10, rozmer: 600x6000 mm ks 1 17
5. Kanalizačné plastové korungované rúry, materiál: PP, kruhová tuhosť: min. SN10, rozmer: 800x6000 mm ks 1 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kanalizačné plastové korungované rúry:
- materiál: PP áno
- hrdlované áno
- kruhová tuhosť: min. SN10 áno
- musia byť posudzované podľa zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody.
2. Miesto plnenia - Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Michalovce.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia rámcovej dohody (ďalej len "zmluva") ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúci splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4a.) podrobný rozpis ocenených položiek, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presného názvu (obchodný názov/označenie, typ, výrobca) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
4b.) opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia a to v rozsahu: obrázok/fotografia tovaru, technický popis, nákres výrobkov s informáciami o použitom materiáli, parametroch a rozmeroch tak, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom, potvrdený dodávateľom,
4c.) platné SK-vyhlásenie o parametroch/SK-certifikát popr. vyhlásenie o nemennosti parametrov na ponúkaný tovar – kanalizačné plastové korungované rúry v zmysle zákona č.133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MDVRR SR č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu,
4d.) čestné vyhlásenie dodávateľa, v ktorom sa zaväzuje dodávať tovar od výrobcu, od ktorého predkladá SK -certifikát/SK-vyhlásenie o parametroch popr.. vyhlásenie o nemennosti parametrov; čestné vyhlásenie musí byť potvrdené dodávateľom tovaru (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa).
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Kanalizačné rúry, doklady",
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy na miesta plnenia.
8. Spolu s tovarom sa dodávateľ zaväzuje dodať návod/požiadavky na zabudovanie a montáž, príp. upozornenia na nevhodné skladovanie a nesprávnu manipuláciu v zmysle platných predpisov.
9. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
10. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
11. Lehota dodania tovaru:
11a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní od doručenia objednávky. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy.
11b.) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi predpokladaný čas dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 deň vopred.
12. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
13. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail).
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody a to bezodkladne, najneskôr však do 20 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 10 pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
15. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
15a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
15b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
15c.) nedodržanie jednotkových cien,
15d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 4.,
15e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
15f.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
16. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

21 414,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.06.2021 10:13

09.06.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 301
 27
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.06.2021 10:32 - Vstupná ponuka 21 413,00 € Cena bez DPH
09.06.2021 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka 21 398,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS