• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2021 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2021 14:50

Detail zákazky Z202111478

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2021 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2021 14:50

Základné údaje

Z202111478

OF-236113

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5790047

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

36531774

MEDIS Nitra, spol. s r.o.

Pri Dobrotke 659/81, Nitra - Dražovce, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Digitálny prístroj na hrudnú drenáž s príslušenstvom

prístroj, drenáž, drenážny systém, zdravotnícky prístroj

  • 33180000-5 - Funkčná podpora
  • 33141600-6 - Zberače a zberné vaky, drenáže a súpravy
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Digitálny prístroj na hrudnú drenáž s príslušenstvom
Funkcia
Zabezpečenie kardio-torakálnej drenáže počas transportu pacienta v sanitnom vozidle.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Digitálny prístroj na hrudnú drenáž ks 3
1.1  Podtlak v minimálnom rozsahu cmH2O -1 až -100
1.2 Prietok l/min 5
1.3  Hmotnosť prístroja (bez kanistra) kg 1
1.4 Napájanie z elektrickej siete (adaptér) V 12
1.4.1 Napájanie z Li-Ion batérie V 12
1.5 Prevádzka prístroja z batérie hod. 4 10
2. Príslušenstvo k drenážnemu prístroju - Jednorazový kanister, sterilný ks 108
2.1 Objem kanistra ml 300
3. Príslušenstvo k drenážnemu prístroju - Jednorazový kanister, sterilný ks 36
3.1 Objem kanistra ml 800
4. Príslušenstvo k drenážnemu prístroju - Hadica jednoduchá ks 108
5. Príslušenstvo k drenážnemu prístroju - Hadica dvojitá spojka ks 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
6. Požadované parametre prístroja: Možnosť odčítať objem odsatých tekutín priamo na zbernej nádobe aj na displeji s možnosťou zobrazovania celkovej, 24 hod., 12 hod. alebo 1 hod. produkcie.
7. Požadované parametre prístroja - pokračovanie: Bez potreby naplnenia tekutinou pre funkciu kontroly podtlaku.
8. Monitorovanie tlaku: zobrazenie tlaku v jednotkách kPa, cmH2O, mmHg, mbar
9. Ďalšie požiadavky na monitorovanie: Monitorovanie odsatej tekutiny a automatická detekcia objemu zbernej nádoby a možnosť nulovať čas pre sledovanie vývoja terapie.
10. Displej: Farebný LCD displej pre zobrazenie všetkých monitorovaných parametrov, grafov a textovej notifikácie v prípade alarmu.
11. Režim zobrazenia: Zobrazenie priebehu terapie v režime čísla a graf pre sledovanie úniku vzduchu a zvlášť pre množstvo odsatých tekutín. Zobrazenie histórie, trendov a alarmov, monitorovaných aj nastavených parametrov.
12. Bezpečnosť: V podobe automatického preplachu vzduchom odsávacieho systému pomocou dvojlumenových hadičkových setov, aby sa zabránilo upchatiu hadíc bez ohrozenia funkcie drenáže.
13. Ďalšie požadované parametre: Funkcia kontroly podtlaku v samotnom zariadení a na strane pacienta, možnosť overiť prisatie alebo iné upchatie hrudného katétra, kontinuálne monitorovanie podtlaku.
14. Ďalšie požadované parametre - pokračovanie: Akustický a vizuálny alarm s identifikáciou, softvér a menu v slovenskom jazyku, nevyžaduje podtlak z centrálneho rozvodu, sieťový adaptér pre nabíjanie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu rámcovej dohody na miesto plnenia osobe určenej Objednávateľom na preberanie tovaru a vrátane zaškolenia poverených osôb.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru, v originálnom neporušenom balení.
3.  Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr.
4. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti dohody predložiť rozpis jednotkových cien predmetu dohody v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v rozsahu: Názov jednotlivých položiek predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku, vyobrazenie výrobku.
5. Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy, záručný a pozáručný servis.
6.  Dodávky predmetu RD budú realizované postupne počas obdobia platnosti RD podľa bodu 3.2 dohody, na základe písomných čiastkových výziev Objednávateľa do 30 kalendárnych dní od doručenia čiastkových výziev Dodávateľovi.
7. Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v čl. II, ods. 2.1 až 2.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo si vyhradzuje právo neodobrať žiadne množstvo tovaru z niektorej položky predmetu zákazky, ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu RD, tak ako je definovaný v čl. II, ods. 2.1 až 2.3
8. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b) Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
9. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
10. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z
12. Ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa RD a nižšou cenou.
13.Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek  práva a povinnosti z tejto RD  vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného  súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa
14. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet dohody" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie RD.
15. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
16. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
17. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti RD bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
18. Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od RD a udelenie neuspokojivej referencie.
19. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy  nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
20. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
21. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 kpl

19 284,22

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.06.2021 14:18

08.06.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2021 08:24 - Vstupná ponuka 19 284,22 € Cena s DPH
08.06.2021 12:27 - Najvýhodnejšia ponuka 19 279,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS