30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35847387
CMS TREND, spol. s r.o.
Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK
Predĺženie oprávnenia bezpečnostného poradcu ADR
kurz, ADR, bezpečnostný poradca ADR
Služba
1. Predĺženie oprávnenia bezpečnostného poradcu ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
Predĺženie oprávnenia bezpečnostného poradcu ADR. Odborné školenie v akreditovanom vzdelávacom programe. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kurz | osoba | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | áno |
Názov |
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (doprava, kolkové známky, certifikáty/osvedčenia a iné). |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju v originále a v dvoch výtlačkoch na adresu stanovenú objednávateľom. |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním školenia (kolkové známky, poplatky, certifikáty/osvedčenia a iné). |
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu/školenia (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/ na adresu, ktorá bude upresnená po telefonickom dohovore s objednávateľom. |
Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať úspešného absolventa vykonávať práce v danom odbore – bezpečnostný poradca ADR. |
Do faktúry nezahŕňať správne poplatky podľa osobitných predpisov (kolky zo školení) |
Platnosť zmluvy je do 31.8.2021 |
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 31.8.2021 |
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je v mesiacoch jún až august 2021. |
Železničná 3, 91101, Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
26.07.2021 09:28 — 31.08.2021 09:29
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
370,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.06.2021 09:31
10.06.2021 08:00
10.06.2021 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.06.2021 13:23 - Vstupná ponuka | 370,00 | € | Cena s DPH |
04.06.2021 13:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 370,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: