00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
47899948
X logistics, s.r.o.
Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK
Grafický softvér
licencia, software
Tovar
|
1. Grafický softvér
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je nákup softvéru. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Grafický softvér - CorelDraw Standard 2021 Education Licence (1-49) | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1.1. Grafický softvér | aplikácia |
| 1.2. Platforma MS Windows | áno |
| 1.3. Určenie | nekomerčný sektor (vysoká škola) |
| 1.4. Verzia | plná, nová licencia |
| 1.5. Trvanie licencie | neobmedzené trvanie |
| 1.6. Jazyková verzia | multijazyková |
| 1.7. Typ licencie | trvalá |
| 1.8. Počet PC | 1 |
| 1.9. Referenčný produkt | napr. Grafický softvér - CorelDraw Standard 2021 Education Licence (1-49) |
| 1.10. V prípade, že dodávateľ ponúka softvér, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre. |
| Názov |
| 1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
| 1.1. obchodný názov, podrobnú technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
| 1.2. rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH, zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
| 1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
| 2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 2 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
| 2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
| 2.2. v prípade, že ponúkaný softvér je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa uvedeným v popise zákazky, alebo |
| 2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
| 3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne softvér, ktorý vyhovuje požiadavkám dodávateľa, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| 5. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 dní od doručenia objednávky. |
| 6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od doručenia objednávky dohodnúť s objednávateľom odskúšanie licenčného súboru v prostredí objednávateľa. |
| 7. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti licenčného súboru v prostredí objednávateľa. |
| 8. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
| 9. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| 10. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
| 11. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| 12. Predmet zákazky uvedený v objednávke bude dodaný najneskôr do 30.6.2021. |
| 13. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Štefánikova 67, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
10.06.2021 08:00 — 30.06.2021 15:00
1,00 súbor
83,58
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.06.2021 08:45
07.06.2021 14:30
07.06.2021 14:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 02.06.2021 12:16 - Vstupná ponuka | 83,58 | € | Cena s DPH |
| 02.06.2021 12:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 83,58 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: