• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2021 15:29
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 15:35
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 16:25

Detail zákazky Z202111432

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2021 15:29
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 15:35
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 16:25

Základné údaje

Z202111432

OF-234646

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5785427

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

50284053

PROJEKT-MARKET s. r. o.

Suché Mýto 1, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazená zelenina a mrazené ryby

Mrazená zelenina a mrazené ryby

  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazená zelenina a mrazené ryby
Funkcia
Potraviny určené na prípravu jedál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mrazená zelenina 2 500 g - mix - brokolica, karfiol, mrkva (Bretánska zmes) kg 40
Mrazená zelenina 2 500 g - špenát kg 50
Mrazená zelenina 2 500 g - Tekvica kg 65
Mrazená zelenina 2 500 g - karfiol kg 55
Mrazená zelenina 2 500 g - brokolica kg 70
Mrazená zelenina 2 500 g - zmes pod sviečkovú kg 30
Mrazená zelenina 2 500 g - zelený hrášok kg 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mrazená zelenina 2 500 g - mix - brokolica, karfiol, mrkva (Bretánska zmes) 2 500 g
Mrazená zelenina 2 500 g - špenát 2 500 g
Mrazená zelenina 2 500 g - tekvica 2 500 g
Mrazená zelenina 2 500 g - karfiol 2 500 g
Mrazená zelenina 2 500 g - brokolica 2 500 g
Mrazená zelenina 2 500 g - zmes pod sviečkovú 2 500 g
Mrazená zelenina 2 500g - zelený hrášok 2 500 g
 2. Mrazené ryby
Funkcia
Mrazené rybie filé Heik s obsahom vody maximálne 5%, 800 g
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mrazené rybie filé Heik s obsahom vody 5%, 800 g kg 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/ alebo §7a zákona č.222ú2004Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č 222/2004
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 6:30 do 9.30 hod.
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.z.v znení neskorších predpisov v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č. 2143/2006-100 a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva.
Minimálna splatnosť faktúry 60 dní.
Dodávky predmetu musia spĺňať tieto kritéria: Označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, príp. faktúre, ak je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list, názov potraviny, dátum min. trvanlivosti/dátum spotreby.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky na základe čiastkovýchobjednávok do 24 hod.od doručenia objednávky dodávateľovi.
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových obednávok (telefonických a emailovou poštou) obsahujúcich informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné, alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 1x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradíoprávnene účtovanú sumu do 60 dní odo dňa doručenia faktúry. . V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná dopravnými prostriedkami určených na prepravu chladených a mrazených potravín s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR (certifikát ISO 22000).
Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve jednotkovej ceny s DPH a druhu dodaného tovaru.
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste.
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť na odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celé predpokladané množstvo tovaru.
Dodaný tovar, musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinovému kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Dodávateľ do 2 pracovný dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
V prípade ak kontrakčnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predpokladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
V prípade,ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena(ďalej tiež ako "nižšia cena")za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,resp. ešte stále poskytuje,pričom rozdiel medzi nižšou cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou tejto zmluvy a nižšou cenou

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová č. 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

2

465,00 kg

920,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.06.2021 15:29

04.06.2021 15:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2021 15:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 142
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.06.2021 07:10 - Vstupná ponuka 920,00 € Cena bez DPH
02.06.2021 07:10 - Najvýhodnejšia ponuka 920,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS