• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2021 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 12:20

Detail zákazky Z202111404

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2021 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 12:20

Základné údaje

Z202111404

OF-232384

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5785397

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

35873647

Hedin Automotive Bratislava s. r. o.

Tuhovská 7, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora opatrení na zmiernenie dopadov COVID-19 v nemocnici - Zabezpečenie ochranných a dezinfekčných prostriedkov pre ochranu pracovníkov nemocnice - Nové motorové vozidlo pre MOM

motorové vozidlo

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nové motorové vozidlo pre potreby MOM
Funkcia
Vozidlo určené pre potreby mobilného odberového miesta - vozidlo na účely núdzovej reakcie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkový počet miest na sedenie ks 5
Výkon motora kW 96
Airbegy ks 6
Dojazdové rezervné koleso alebo plnohodnotné rezervné koleso ks 1
Objem kufra liter 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ motora vznetový
Palivo diesel
Centrálne uzamykanie vozidla áno
Elektronický imobilizér áno
Klimatizácia automatická áno
Elektrický posilňovač riadenia áno
Ľavostranné riadenie vozidla áno
Prevodovka minimálne 6-stupňová
Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant áno
Autorádio s RDS áno
USB, Bluetooth áno
Antiblokovací systém ABS + BAS áno
Stabilizačný systém ESC áno
Disky 16"
Elektrické ovládanie všetkých 4 okien áno
Zatmavené zadné sklá áno
Predné a zadné opierky hlavy výškovo nastaviteľné áno
Zadné sedadlá delené 2:1 áno
Vyhrievané predné sedadlá áno
Spĺňanie limitu emisií podľa platných predpisov áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je sídlo Objednávateľa
2. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max.1 hodiny
3.V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (predpredajný servis, doprava, odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie) okrem prihlásenia do evidencie, ktoré si Objednávateľ zabezpečí vo vlastnej réžií.
4.Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. Celková cena predložená Dodávateľom zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk
5.Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 60 dní od potvrdenia preberacieho protokolu.
6.Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry Objednávateľovi.
7. Dodávateľ akceptuje spôsob financovania predmetu zmluvy prostredníctvom európskych štrukturálnych fondov -predfinancovanie. Omeškanie úhrady faktúr spôsobené výkonom kontroly nároku na platby zo strany poskytovateľa financovania nie je nedodržaním dátumu splatnosti faktúry a dodávateľ neuplatní sankcie voči objednávateľovi.
8.Podkladom pre fakturáciu je preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami, vyhotovený po dodaní a prevzatí motorového vozidla. V protokole musí byť uvedené o. i. typ, značka a model vozidla, sériové číslo karosérie, resp. motora, zoznam skutočne dodávanej požadovanej doplnkovej výbavy, počet najazdených kilometrov ku dňu odovzdania, zoznam odovzdávaných dokladov (technický preukaz, potvrdenie o zhode,...).
9.Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronicky (napr. sken originálu dokladu) doklad preukazujúci, že vozidlo na účely kúpy poskytne Dodávateľ, ktorý je autorizovaným predajcom alebo sprostredkovateľom výrobcu, so zabezpečením záručného servisu autorizovaným servisom na území minimálne Bratislavského samosprávneho kraja. V prípade nejasností si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálneho dokladu v papierovej podobe.
10.Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy typ ponúkaného vozidla spolu s podrobnou technickou špecifikáciou (vrátane technického listu vozidla) a cenovou kalkuláciou (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Rovnaký rozpis ceny je Dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
11.Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
12.Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
13.Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní odo dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
14.Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky
15.Nevyhnutnou súčasťou predmetu zákazky bude: potvrdený preberací protokol, návod na obsluhu vozidla v slovenskom jazyku, platný doklad o záručných podmienkach, COC - vyhlásenie o zhode s typovým schválením ES, 2 kľúče, technický preukaz k vozidlu, návod na údržbu v slovenskom jazyku, servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie , povinná výbava v zmysle § 25 Vyhlášky 134/2018 Z. z. a všetky ostatné potrebné dokumenty poskytované výrobcom k predmetu zákazky.
16.Predmet zmluvy (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný. Všetky doplnky a výbava musí byť originál - domontované výbavy , doplnky atď. nie sú akceptovateľné. u.
17.Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zmluvy nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. Objednávateľ je tiež oprávnený odmietnuť prevzatie vozidla ak pri prevzatí vozidla zistí vadu, alebo poškodenie zapríčinené prepravou.
18.Záručná doba na dodané motorové vozidlo je 60 mesiacov odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zákazky Objednávateľom alebo do 100 000 km (platí tá z podmienok, ktorá nastane skôr, prvé 2 roky bez obmedzenia počtu kilometrov).
19. Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
20. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
21. V prípade, že verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na predmet zákazky, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť.
22. Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly.
23. Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok "Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ" OPET v platnom znení.
24. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
25. V prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom a výsledky administratívnej kontroly SO pre IROP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto zadávania zákazky verejným obstarávateľom si objednávateľ vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
26. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o dátume účinnosti zmluvy, t.j. po schválení postupu VO SO pre IROP. Reálne plnenie zmluvy môže nastať až po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
27. Dodávateľ je povinný uvádzať na faktúre a dodacom liste/preberacom protokole názov a ITMS2014+ kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu. Názov a ITMS2014+ kód projektu Objednávateľ oznámi Dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Uvedené doklady Objednávateľ požaduje dodať v troch originálnych vyhotoveniach.
29. Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
30. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
31. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
32. Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

30.09.2021 00:00

1,00 ks

18 068,17

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.06.2021 11:16

04.06.2021 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2021 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 271
 9
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2021 15:15 - Vstupná ponuka 18 068,17 € Cena bez DPH
03.06.2021 11:23 - Najvýhodnejšia ponuka 16 544,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS