• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2021 10:41
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2021 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2021 11:20

Detail zákazky Z202111394

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2021 10:41
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2021 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2021 11:20

Základné údaje

Z202111394

OF-236198

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5794172

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

44070152

LED-SOLAR, s.r.o.

Lesnícka 2/A, Prešov, 08005, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Uzavretý germicídny žiarič

Uzavretý germicídny žiarič

  • 33191000-5 - Sterilizačné, dezinfekčné a hygienické prístroje
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33158300-5 - Lekárske UV-prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolový uzavretý germicídny žiarič
Funkcia
Dezinfekcia vzduchu na základe baktericídneho účinku za prítomnosti ľudí. Zdrojmi ultrafialového žiarenia sú výbojky. Intenzita zložky UV-C žiarenia vlnovej dĺžky min. 253,7 nm. Použitie – kancelárie, čakárne, ordinácie, úrady.  - efektívny kompaktný žiarič - nízka prevádzková hlučnosť - pevná konštrukcia - mobilný žiarič je možné umiestniť kdekoľvek v miestnosti - dezinfekcia vzduchu aj za prítomnosti ľudí. Na dosiahnutie najlepšieho účinku musí byť prístroj schopný nepretržitej prevádzky: 24 hodín, 7 dní v týždni.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 290
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Žiarič s výkonom min. 30 m3/hod. resp. ekvivalent
Intenzita UV-C žiarenia (vlnová dĺžka) 253,7 nm
Objem prečerpaného vzduchu min. 30 m3/hod.
Zdroj UV-C žiarenia resp. ekvivalent min. 30 W
Životnosť UV-C zdroja minimálne* min. 18 000 hodín
Napájacie napätie 230 V/50 Hz
Hlučnosť – vzdialenosť 3m od zariadenia max. 20 dB
Stupeň ochrany krytom min. IP20
Konštrukčný materiál kov/hliníkový profil resp. ekvivalent
Povrchová úprava práškové lakovanie resp. ekvivalent
Prietok vzduchu nútený
Prevedenie prenosné na stojančeku – možnosť použitia na výšku
Prevedenie pripojenia - pohyblivý prívod ukončený vidlicou min. 2 m
Rozmery žiariča (mm) resp. ekvivalent min. 480 x 160 x 70 max. 820 x 170 x 80
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií
* Ekvivalentné riešenie – v prípade nižšej životnosti trubíc môžu byť súčasťou balenia náhradné trubice aby bola splnená požiadavka minimálnej životnosti.
Miesta dodania a počet ks Bratislava 30 ks, Trnava 8 ks, Dunajská Streda 8 ks, Galanta 8 ks, Senica 10 ks, Trenčín 10 ks, Považská Bystrica 8 ks, Prievidza 5 ks, Nitra 8 ks, Komárno 6ks, Levice 6 ks, Nové Zámky 6 ks,
Miesta dodania a počet ks Topoľčany 8 ks, Žilina 8 ks, Čadca 8 ks, Dolný Kubín 8 ks, Liptovský Mikuláš 8 ks, Martin 6 ks, Banská Bystrica 8 ks, Lučenec 5 ks, Rimavská Sobota 5 ks, Veľký Krtíš 5 ks, Zvolen 10 ks,
Miesta dodania a počet ks Žiar nad Hronom 8 ks, Prešov 10 ks, Bardejov 5 ks, Humenné 6 ks, Poprad 8 ks, Stará Ľubovňa 6 ks, Svidník 5 ks, Vranov nad Topľou 6 ks, Košice 10 ks, Michalovce 10 ks,
Miesta dodania a počet ks Rožňava 6 ks, Spišská Nová Ves 10 ks, Trebišov 8 ks.
 2. Stojanový uzavretý germicídny žiarič
Funkcia
Dezinfekcia vzduchu na základe baktericídneho účinku za prítomnosti ľudí. Zdrojmi ultrafialového žiarenia sú výbojky. Intenzita zložky UV-C žiarenia vlnovej dĺžky min. 253,7 nm. Použitie – kancelárie, čakárne, ordinácie, úrady.  - efektívny kompaktný žiarič - nízka prevádzková hlučnosť - pevná konštrukcia - mobilný žiarič je možné umiestniť kdekoľvek v miestnosti - dezinfekcia vzduchu aj za prítomnosti ľudí. Na dosiahnutie najlepšieho účinku musí byť prístroj schopný nepretržitej prevádzky: 24 hodín, 7 dní v týždni.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Žiarič s výkonom min. 50 m3/hod. resp. ekvivalent
Intenzita UV-C žiarenia (vlnová dĺžka) 253,7 nm
Objem prečerpaného vzduchu min. 50 m3/hod.
Zdroj UV-C žiarenia resp. ekvivalent min. 60 W
Životnosť UV-C zdroja minimálne* min. 18 000 hodín
Napájacie napätie 230 V/50 Hz
Hlučnosť – vzdialenosť 3m od zariadenia max. 28 dB
Stupeň ochrany krytom min. IP20
Konštrukčný materiál kov/hliníkový profil resp. ekvivalent
Povrchová úprava práškové lakovanie resp. ekvivalent
Prietok vzduchu nútený
Prevedenie stojanové
Prevedenie pripojenia - pohyblivý prívod ukončený vidlicou min. 2 m
Rozmery žiariča (mm) resp. ekvivalent min. 1000 x 165 x 70 max. 1300 x 170 x 80
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií.
*Ekvivalentné riešenie – v prípade nižšej životnosti trubíc môžu byť súčasťou balenia náhradné trubice aby bola splnená požiadavky minimálnej životnosti.
Miesta dodania a počet ks Bratislava 10 ks, Trnava 4 ks, Dunajská Streda 2 ks, Senica 2 ks, Trenčín 4 ks, Považská Bystrica 2 ks, Nitra 3 ks, Komárno 3 ks, Levice 3 ks, Nové Zámky 3 ks, Topoľčany 3 ks, Žilina 4 ks,
Miesta dodania a počet ks Liptovský Mikuláš 4 ks, Martin 3 ks, Banská Bystrica 4 ks, Lučenec 2 ks, Rimavská Sobota 2 ks, Veľký Krtíš 2 ks, Žiar nad Hronom 2 ks, Prešov 2 ks, Bardejov 2 ks, Humenné 2 ks, Poprad 2 ks,
Miesta dodania a počet ks Stará Ľubovňa 2 ks, Svidník 2 ks, Vranov nad Topľou 2 ks, Košice 2 ks, Rožňava 2 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. ZMLUVA
1. Zmluva má charakter rámcovej dohody, t. j. množstvá tovarov, ktoré sú uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/Zmluvy sú uvádzané ako maximálne a sú nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menšie množstvo tovarov v závislosti od svojich potrieb. Celkový finančný limit zákazky dohodnutý zmluvou nesmie byť prekročený.
2. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od momentu jej uzavretia alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
II. CENA
1. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť celkovú cenu za predmet zmluvy pri maximálnych množstvách tovarov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny: súčin maximálneho množstva a jednotkových cien tovarov podľa položiek uvedených vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ určí zmluvnú cenu, t.j. celkovú cenu za predmet zmluvy tak, že vynásobí všetky uvedené maximálne množstvá tovarov svojimi jednotkovými cenami (v štruktúre ceny s/bez DPH) a následne takto získané
čiastkové ceny spočíta.
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
3. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti (doprava, vykládka do určených priestorov v miestach plnenia) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa.
2. Táto zmluva sa bude plniť na základe čiastkových výziev, t. j. objednávok vystavených objednávateľom. Cena objednávky sa určí súčtom cien za jednotlivé položky v objednávke, ktoré budú stanovené ako súčin jednotkových cien a množstva tovaru.
3. Konkrétne množstvá a druhy tovarov špecifikované v tejto zmluve budú uvedené spolu s konkrétnymi miestami plnenia objednávateľom v jednotlivých objednávkach vystavených v súlade so zmluvou.
4. Objednávky bude objednávateľ zasielať dodávateľovi e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú dodávateľ oznámil objednávateľovi v súlade s bodom 1. článku IV. Plnenie predmetu zmluvy časti Osobitných požiadaviek na plnenie. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť každú doručenú objednávku objednávateľa v súlade s bodom 5. článku IV. Plnenie predmetu zmluvy časti Osobitné požiadavky na plnenie, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch (3) dní odo dňa jej doručenia. Neakceptovanie objednávky zo strany dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy.
5. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť prijatie každej objednávky doručením e-mailu s textom „potvrdzujem objednávku č. ........“ objednávateľovi na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke.
6. Lehota na dodanie tovaru je dvadsať (20) pracovných dní odo dňa doručenia objednávky objednávateľom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodanie tovaru bude uskutočňované výhradne v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 do 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00).
7. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním tovaru a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia). V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
8. Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť reklamáciu objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do siedmich (7) pracovných dni po doručení správy o vadách tovaru (na dodacom liste pri preberaní tovaru resp., ak vada bola zistená neskôr zaslaním na e-mailovú adresu dodávateľa uvedenú v bode 1 článku IV. časti Osobitné požiadavky na plnenia) po dohode s objednávateľom opravou vady na mieste alebo tak, že za reklamovaný tovar dodá nový tovar bez vád.
9. Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo objednávateľa akceptovať.
10. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy. Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá právo dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani od zmluvy odstúpiť.
11. Dodávateľ zaškolí na používanie tovaru max. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
12. Tovar musí byť nový, nepoužitý, nerepasovaný a v plnej záruke.
13. Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov.
14. Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
15. Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky originálne súčasti nevyhnutné pre štandardný chod a obsluhu stroja (originálne napájacie káble, software, ovládače, kryty, lišty dokumentácia a pod.)
16. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov.
17. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi akreditovaný doklad o nulových emisiách UV žiarenia na mriežkach ventilátorov v slovenskom alebo českom jazyku.
17. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi akreditovaný doklad - akustická úroveň hluku stolového germicídneho žiariča vo vzdialenosti 3m menej ako 20,0 dB v slovenskom alebo českom jazyku.
18. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi akreditovaný doklad - akustická úroveň hluku stojanového germicídneho žiariča vo vzdialenosti 3m menej ako 28,0 dB v slovenskom alebo českom jazyku.
19. Dodávateľ predloží spolu s cenovou ponukou do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Certifikát CE zhody ponúkaných tovarov a sprievodnú dokumentáciu / technickú špecifikáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
20. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy čestné vyhlásenie, že predmet zákazky je certifikovaný a schválený v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom v rátane nariadenia Vlády SR č. 410/2007 o minimálnych zdravotných a bezpečnostných požiadavkách na ochranu zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou umelému optickému žiareniu a nariadenia Vlády SR č. 582/2008, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody zdravotníckych pomôcok.
21. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
22. Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
23. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
V. FAKTURÁCIA
1. Na jednotlivé plnenia objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
2. Úhrada ceny za jednotlivé čiastkové plnenia predmetu zmluvy, na základe písomných objednávok, bude realizovaná priebežne na základe samostatného daňového dokladu – faktúry. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy na základe jednotlivých objednávok, odsúhlasených a potvrdených oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
3. Faktúra musí obsahovať názvy a množstvá jednotlivých tovarov, jednotkové ceny, ceny spolu za jednotlivé položky a celkovú fakturovanú sumu za jednotlivé druhy tovaru. Prílohou faktúry bude/ú kópia/e dodacieho/dodacích listu/listov potvrdených objednávateľom v jednotlivých miestach plnenia.
4. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa.
5. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore v formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude predávajúci zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA
1. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
2. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
4. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Hlučnosť – vzdialenosť 3m od zariadenia max. 20 dB
Navrhnutá hodnota „Dodávateľ zabezpečí, aby ekvivalentné hladiny hluku za dobu používania vnútorných priestorov s inštalovaným zariadením neprekračovali prípustné hodnoty uvedené vo všeobecne záväznom právnom predpise.“ príloha vyhlášky č. 549/2007 Z.z

Stanovená požiadavka na hlučnosť zariadenia nie je v súlade s platbou legislatívou. Podľa súčasne platnej legislatívy je stanovená maximálna hlučnosť pre miestnosti pre styk s verejnosťou 50 dB. Pre učebne, čitárne, študovne je stanovený limit 40dB. Najprísnejšia norma je podľa platnej legislatívy stanovená pre hluk z vnútorných zdrojov pre nemocničné izby a pacientov ubytovaných v kúpeľoch na dennú prevádzku hodnota 35 dB. Každá verejná inštitúcia, je povinná riadiť sa pri svojej činnosti, a to aj pri vyhlasovaní súťaží a stanovovaní podmienok týchto súťaží, platnou legislatívou. Žiadame preto upraviť limity pre hluk zariadení tak, ako uvádzajú platné právne predpisy.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Rozmery žiariča (mm) resp. ekvivalent min. 480 x 160 x 70 max. 820 x 170 x 80
Navrhnutá hodnota - -

Požiadavka na minimálne a maximálne rozmery je vylučujúca a v prípade prenosných zariadení nedôvodná. Súťaž sa vyhlasujena prenosné zariadenia a nie na zabudované zariadenia do montážnych otvorov a podobne.

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Hlučnosť – vzdialenosť 3m od zariadenia max. 28 dB
Navrhnutá hodnota „Dodávateľ zabezpečí, aby ekvivalentné hladiny hluku za dobu používania vnútorných priestorov s inštalovaným zariadením neprekračovali prípustné hodnoty uvedené vo všeobecne záväznom právnom predpise.“ hodnoty dané prílohou vyhlášky č. 549/2007 Z. z

Stanovená požiadavka na hlučnosť zariadenia nie je v súlade s platnou legislatívou. Podľa súčasne platnej legislatívy je stanovená maximálna hlučnosť pre miestnosti pre styk s verejnosťou 50 dB. Pre učebne, čitárne, študovne je stanovený limit 40dB. Najprísnejšia norma je podľa platnej legislatívy stanovená pre hluk z vnútorných zdrojov pre nemocničné izby a pacientov ubytovaných v kúpeľoch na dennú prevádzku hodnota 35 dB. Každá verejná inštitúcia, je povinná riadiť sa pri svojej činnosti, a to aj pri vyhlasovaní súťaží a stanovovaní podmienok týchto súťaží, platnou legislatívou. Žiadame preto upraviť limity pre hluk zariadení tak, ako uvádzajú platné právne predpisy.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Rozmery žiariča (mm) resp. ekvivalent min. 1000 x 165 x 70 max. 1300 x 170 x 80
Navrhnutá hodnota - -

Požiadavka na minimálne a maximálne rozmery je vylučujúca a v prípade prenosných zariadení nedôvodná. Súťaž sa vyhlasuje na prenosné zariadenia a nie na zabudované zariadenia do montážnych otvorov a podobne.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 17. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi akreditovaný doklad - akustická úroveň hluku stolového germicídneho žiariča vo vzdialenosti 3m menej ako 20,0 dB v slovenskom alebo českom jazyku.
Navrhnutá hodnota Irelevantná požiadavka...

20,0 dB je hranica absolútneho ticha, zariadenia, ktoré majú rotačné prvky a je prítomný aerodynamický hluk, toto splnia, len pri odpojení zo zásuvky ... (Konštatovanie akreditovaného pracoviska)

Názov
Pôvodná hodnota 20. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy čestné vyhlásenie, že predmet zákazky je certifikovaný a schválený v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom v rátane nariadenia Vlády SR č. 410/2007 o minimálnych zdravotných a bezpečnostných požiadavkách na ochranu zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou umelému optickému žiareniu a nariadenia Vlády SR č. 582/2008, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o technických požiadavkách a postupoch posudzovania zhody zdravotníckych pomôcok.
Navrhnutá hodnota -

Uzavretý (nepriamy) germicídny žiarič nie je v zmysle platnej právnej úpravy zdravotníckou pomôckou, ale elektrickým zariadením na čistenie vzduchu – EN 60335-2-65. Nie je zdravotníckou pomôckou ani v prípadoch, keď je využívaný v ordináciách lekárov alebo v nemocniciach. Iba otvorený (priamy) germicídny žiarič, ktorý sa používa na sterilizáciu a dezinfekciu zdravotníckych pomôcok, sa považuje za zdravotnícku pomôcku. Taký druh zariadenia však nie je predmetom súťaže. Vyplýva to z Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2017/745 z 5. apríla 2017 o zdravotníckych pomôckach, zmene smernice 2001/83/ES, nariadenia (ES) č. 178.

Názov
Pôvodná hodnota 18. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi akreditovaný doklad - akustická úroveň hluku stojanového germicídneho žiariča vo vzdialenosti 3m menej ako 28,0 dB v slovenskom alebo českom jazyku.
Navrhnutá hodnota -

Stanovená požiadavka na hlučnosť zariadenia nie je v súlade s platbou legislatívou. Podľa súčasne platnej legislatívy je stanovená maximálna hlučnosť pre miestnosti pre styk s verejnosťou 50 dB. Pre učebne, čitárne, študovne je stanovený limit 40dB. Najprísnejšia norma je podľa platnej legislatívy stanovená pre hluk z vnútorných zdrojov pre nemocničné izby a pacientov ubytovaných v kúpeľoch na dennú prevádzku hodnota 35 dB. Žiadame preto upraviť limity pre hluk zariadení tak, ako uvádzajú platné právne predpisy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 cena celkom

133 412,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.06.2021 10:41

10.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 87
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2021 14:03 - Vstupná ponuka 133 412,40 € Cena s DPH
10.06.2021 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka 133 411,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS