35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36807478
ELRON s.r.o.
Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK
Respirátor FFP2
Respirátor FFP2
Tovar, Služba
1. Respirátor FFP2
|
|
---|---|
Funkcia |
Špecifikácia: Respirátor trieda ochrany FFP2 bez výdychového ventilu, certifikované pre normu EN 149:2001+A1:2009. Ochrana proti Covid - 19. Materiál: Respirátor z netkaného filtračného materiálu s gumičkami za uši s nastaviteľnou sponou na nos. Musia zachytávať minimálne 94 % častíc nachádzajúcich sa vo vzduchu do veľkosti 0,6 μm. Chráni pred stredne toxickými časticami, zdraviu škodlivým mutagénnym látkam, fibrogénnym látkam, prachu, azbestu, pred zdraviu škodlivým prachom, dymom a aerosólom do stupňa koncentrácie 10xNPK/PEL. Odporúčaná doba používania minimálne 8 hodín. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Respirátor trieda ochrany FFP2 bez výdychového ventilu, certifikované pre normu EN 149:2001+A1:2009. Ochrana pred pevnými a kvapalnými zdraviu škodlivými látkami, prachom, dymom a aerosólmi, celková miera netesnosti smie byť maximálne 11 %. S nastaviteľnou sponou na nos. Upevnenie respirátora gumičkami za uši. Musia zachytávať minimálne 94 % častíc nachádzajúcich sa vo vzduchu do veľkosti 0,6 μm a pri správne nasadených respirátorov by malo dochádzať k minimálnemu úniku okolo okrajov respirátorov. Odporúčaná doba používania minimálne 8 hodín. | kus | 40000 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ceny bez DPH a s DPH , ktorá ako údaj v zmluve chýba do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania Dohody. |
Množstvá sú iba predpokladané a nenárokovateľné zo strany Dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli na spôsobe poskytovania tovaru vo forme písomných objednávok vystavených Odberateľom a doručených Dodávateľovi. |
Záväzné objednávky na poskytnutie tovaru má za Odberateľa právo vystaviť osoba zodpovedná za vecné plnenie Dohody, resp. osoba zodpovedná za prevzatie tovaru podľa tejto Dohody. |
Odberateľ odošle oskenovaný originál objednávky, podpísaný oprávnenou osobou Odberateľa, na e-mailovú adresu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný objednávku Odberateľa zaslanú emailom prijať a prijatie objednávky najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia objednávky od Odberateľa potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky emailom na e-mailovú adresu Odberateľa, z ktorej bola zaslaná objednávka. Objednávka sa stáva záväznou jej potvrdením zo strany Dodávateľa. |
V prípade, ak Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí (neakceptuje) objednávku v stanovenej lehote, a to ani po telefonickej urgencii zo strany Odberateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne vystavenej objednávky Dodávateľovi, za deň akceptácie objednávky (deň uzatvorenia čiastkovej zmluvy). |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať tovar Odberateľovi podľa požiadaviek Odberateľa v lehote určenej v objednávke, v riadnom obale, ak si to povaha tovaru vyžaduje, pričom tovar bude riadne uspôsobený na prepravu. Ak nie je v objednávke určená lehota poskytnutia tovaru, Dodávateľ je povinný poskytnúť tovar do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky, ak sa Zmluvné strany písomne nedohodnú inak. |
Interval opakovaných plnení po dobu trvania rámcovej dohody ( kvartálne). |
V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s poskytnutím tovaru podľa lehoty určenej v objednávke alebo stanovenej v článku Dohody, vzniká Odberateľovi nárok požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,02% z ceny nedodaného plnenia za každý deň omeškania. |
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, pričom zmluvná pokuta sa nezapočítava na náhradu vzniknutej škody. |
Dodávateľ je povinný, bez zbytočného odkladu oznámiť Odberateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodanie a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. Predĺžením dohodnutej lehoty dodania tovaru zo strany Dodávateľa nie je dotknutá povinnosť Dodávateľa uhradiť zmluvnú pokutu za omeškanie okrem prípadov, keď k omeškaniu došlo z dôvodov vyššej moci. |
Prevzatie a odovzdanie tovaru na základe objednávky potvrdia Zmluvné strany na dodacom liste, za Zmluvné strany sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za prevzatie predmetu dohody. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda Odberateľ prevzatím tovaru. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni kupujúcemu riadne prevziať tovar. |
Oprávnené osoby Odberateľa sú povinné dodaný predmet objednávky skontrolovať podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je porušený či inak poškodený prepravný obal alebo tovar, sú tieto osoby oprávnené odmietnuť takýto tovar alebo jeho súčasti prevziať. |
Odberateľ je oprávnený kedykoľvek zmeniť osoby zodpovedné za prevzatie tovaru. Zmenu je možné vykonať písomným oznámením podpísaným osobou oprávnenou k podpisu Dohody za Odberateľa. Písomné oznámenie musí obsahovať miesto odovzdania a prevzatia tovaru, identifikáciu nahrádzanej osoby zodpovednej za prevzatie tovaru a identifikáciu nahradzujúcej osoby zodpovednej za prevzatie tovaru. Oznámenie sa doručuje e-mailom tak, že osoba oprávnená za vecné plnenie Dohody za Odberateľa odošle oskenovaný originál písomného oznámenia, podpísaný oprávnenou osobou Odberateľa, na e-mailovú adresu Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný písomné oznámenie Odberateľa zaslané emailom prijať a prijatie písomného oznámenia najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia od Odberateľa potvrdiť príjem a akceptáciu e-mailom na e-mailovú adresu Odberateľa, z ktorej bola zaslaná. Zmena osoby oprávnenej za prevzatie tovaru sa stáva záväznou jej potvrdením zo strany Dodávateľa. urgencii zo strany Odberateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne zaslaného oznámenia Dodávateľovi, za deň akceptácie oznámenia (deň zmeny osoby oprávnenej na prevzatie tovaru ). |
V prípade, ak Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí (neakceptuje) prijatie písomného oznámenia v lehote stanovenej v predchádzajúcom bode, a to ani po telefonickej urgencii zo strany Odberateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne zaslaného oznámenia Dodávateľovi, za deň akceptácie oznámenia (deň zmeny osoby oprávnenej na prevzatie tovaru ). |
Objednávku je možné ukončiť písomnou dohodou oboch Zmluvných strán, výpoveďou alebo odstúpením od objednávky. |
Doručenie je možné v pracovné dni, od pondelka do piatka, v hodinách od 7:00 do 14:00. |
Dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu. |
Miesta plnenia a prevzatia predmetu Dohody bude určené vždy v objednávke. Zoznam miest odovzdania a prevzatia predmetu Dohody : Bratislava, Malacky, Trnava, Trenčín, Martin, Liptovský Mikuláš, Beharovce, Mengusovce, Prešov, Považská Bystrica, Galanta, Nová Baňa, Zvolen, Košice, Čadca, Banská Bystrica, Žilina, Prešov. |
Zoznam miest plnenia a prevzatia predmetu dohody odberateľ upresní po uzavretí zmluvy. |
Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
12
40 000,00 ks
19 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.06.2021 09:43
04.06.2021 12:00
04.06.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2021 09:45 - Vstupná ponuka | 19 600,00 | € | Cena bez DPH |
04.06.2021 07:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: