• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2021 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 13:20

Detail zákazky Z202111383

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2021 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 13:20

Základné údaje

Z202111383

OF-236365

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5785379

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36807478

ELRON s.r.o.

Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Respirátor FFP2

Respirátor FFP2

  • 18143000-3 - Ochranný výstroj
  • 18130000-9 - Špeciálne pracovné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor FFP2
Funkcia
Špecifikácia: Respirátor trieda ochrany FFP2 bez výdychového ventilu, certifikované pre normu EN 149:2001+A1:2009. Ochrana proti Covid - 19. Materiál: Respirátor z netkaného filtračného materiálu s gumičkami za uši s nastaviteľnou sponou na nos. Musia zachytávať minimálne 94 % častíc nachádzajúcich sa vo vzduchu do veľkosti 0,6 μm. Chráni pred stredne toxickými časticami, zdraviu škodlivým mutagénnym látkam, fibrogénnym látkam, prachu, azbestu, pred zdraviu škodlivým prachom, dymom a aerosólom do stupňa koncentrácie 10xNPK/PEL. Odporúčaná doba používania minimálne 8 hodín.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Respirátor trieda ochrany FFP2 bez výdychového ventilu, certifikované pre normu EN 149:2001+A1:2009. Ochrana pred pevnými a kvapalnými zdraviu škodlivými látkami, prachom, dymom a aerosólmi, celková miera netesnosti smie byť maximálne 11 %. S nastaviteľnou sponou na nos. Upevnenie respirátora gumičkami za uši. Musia zachytávať minimálne 94 % častíc nachádzajúcich sa vo vzduchu do veľkosti 0,6 μm a pri správne nasadených respirátorov by malo dochádzať k minimálnemu úniku okolo okrajov respirátorov. Odporúčaná doba používania minimálne 8 hodín. kus 40000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ceny bez DPH a s DPH , ktorá ako údaj v zmluve chýba do 3 dní od uzavretia zmluvy
Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania Dohody.
Množstvá sú iba predpokladané a nenárokovateľné zo strany Dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli na spôsobe poskytovania tovaru vo forme písomných objednávok vystavených Odberateľom a doručených Dodávateľovi.
Záväzné objednávky na poskytnutie tovaru má za Odberateľa právo vystaviť osoba zodpovedná za vecné plnenie Dohody, resp. osoba zodpovedná za prevzatie tovaru podľa tejto Dohody.
Odberateľ odošle oskenovaný originál objednávky, podpísaný oprávnenou osobou Odberateľa, na e-mailovú adresu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný objednávku Odberateľa zaslanú emailom prijať a prijatie objednávky najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia objednávky od Odberateľa potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky emailom na e-mailovú adresu Odberateľa, z ktorej bola zaslaná objednávka. Objednávka sa stáva záväznou jej potvrdením zo strany Dodávateľa.
V prípade, ak Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí (neakceptuje) objednávku v stanovenej lehote, a to ani po telefonickej urgencii zo strany Odberateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne vystavenej objednávky Dodávateľovi, za deň akceptácie objednávky (deň uzatvorenia čiastkovej zmluvy).
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať tovar Odberateľovi podľa požiadaviek Odberateľa v lehote určenej v objednávke, v riadnom obale, ak si to povaha tovaru vyžaduje, pričom tovar bude riadne uspôsobený na prepravu. Ak nie je v objednávke určená lehota poskytnutia tovaru, Dodávateľ je povinný poskytnúť tovar do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky, ak sa Zmluvné strany písomne nedohodnú inak.
Interval opakovaných plnení  po dobu trvania rámcovej dohody ( kvartálne).
V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s poskytnutím tovaru podľa lehoty určenej v objednávke alebo stanovenej v článku Dohody, vzniká Odberateľovi nárok požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,02% z ceny nedodaného plnenia za každý deň omeškania.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody, pričom zmluvná pokuta sa nezapočítava na náhradu vzniknutej škody.
Dodávateľ je povinný, bez zbytočného odkladu oznámiť Odberateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodanie a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. Predĺžením dohodnutej lehoty dodania tovaru zo strany Dodávateľa nie je dotknutá povinnosť Dodávateľa uhradiť zmluvnú pokutu za omeškanie okrem prípadov, keď k omeškaniu došlo z dôvodov vyššej moci.
Prevzatie a odovzdanie tovaru na základe objednávky potvrdia Zmluvné strany na dodacom liste, za Zmluvné strany sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za prevzatie predmetu dohody. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda Odberateľ prevzatím tovaru. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni kupujúcemu riadne prevziať tovar.
Oprávnené osoby Odberateľa sú povinné dodaný predmet objednávky skontrolovať podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia alebo je porušený či inak poškodený prepravný obal alebo tovar, sú tieto osoby oprávnené odmietnuť takýto tovar alebo jeho súčasti prevziať.
Odberateľ je oprávnený kedykoľvek zmeniť osoby zodpovedné za prevzatie tovaru. Zmenu je možné vykonať písomným oznámením podpísaným osobou oprávnenou k podpisu Dohody za Odberateľa. Písomné oznámenie musí obsahovať miesto odovzdania a prevzatia tovaru, identifikáciu nahrádzanej osoby zodpovednej za prevzatie tovaru a identifikáciu nahradzujúcej osoby zodpovednej za prevzatie tovaru. Oznámenie sa doručuje e-mailom tak, že osoba oprávnená za vecné plnenie Dohody za Odberateľa odošle oskenovaný originál písomného oznámenia, podpísaný oprávnenou osobou Odberateľa, na e-mailovú adresu Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný písomné oznámenie Odberateľa zaslané emailom prijať a prijatie písomného oznámenia najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia od Odberateľa potvrdiť príjem a akceptáciu e-mailom na e-mailovú adresu Odberateľa, z ktorej bola zaslaná. Zmena osoby oprávnenej za prevzatie tovaru sa stáva záväznou jej potvrdením zo strany Dodávateľa. urgencii zo strany Odberateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne zaslaného oznámenia Dodávateľovi, za deň akceptácie oznámenia (deň zmeny osoby oprávnenej na prevzatie tovaru ).
V prípade, ak Dodávateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí (neakceptuje) prijatie písomného oznámenia v lehote stanovenej v predchádzajúcom bode, a to ani po telefonickej urgencii zo strany Odberateľa, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne zaslaného oznámenia Dodávateľovi, za deň akceptácie oznámenia (deň zmeny osoby oprávnenej na prevzatie tovaru ).
Objednávku je možné ukončiť písomnou dohodou oboch Zmluvných strán, výpoveďou alebo odstúpením od objednávky.
Doručenie je možné v pracovné dni, od pondelka do piatka, v hodinách od 7:00 do 14:00.
Dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu.
Miesta plnenia a prevzatia predmetu Dohody bude určené vždy v objednávke. Zoznam miest odovzdania a prevzatia predmetu Dohody : Bratislava, Malacky, Trnava, Trenčín, Martin, Liptovský Mikuláš, Beharovce, Mengusovce, Prešov, Považská Bystrica, Galanta, Nová Baňa, Zvolen, Košice, Čadca, Banská Bystrica, Žilina, Prešov.
Zoznam miest plnenia a prevzatia predmetu dohody odberateľ upresní po uzavretí zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

12

40 000,00 ks

19 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.06.2021 09:43

04.06.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 72
 20
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2021 09:45 - Vstupná ponuka 19 600,00 € Cena bez DPH
04.06.2021 07:39 - Najvýhodnejšia ponuka 4 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS