• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2021 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 09:20
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 10:10

Detail zákazky Z202111375

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2021 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 09:20
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 09:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 10:10

Základné údaje

Z202111375

OF-236371

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5785369

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnova licencií ESET Endpoint Protection Advanced

Antivírusová ochrana, softvér, ESET, ochrana počítačov, ochrana serverov, ochrana pred vírusmi

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aktualizácia licencie ESET Endpoint Protection Advanced
Funkcia
Predmetom zákazky je obnovenie licencií ESET Endpoint Protection Advanced. Súčasťou je zabezpečenie vernostných licencií a služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory všetkých licencií počas 24 mesiacov, ktorými sa zabezpečuje kompletná antivírusová ochrana koncových zariadení pre 250 pracovných staníc.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Aktualizácia licencie ESET Endpoint Protection Advanced počet PC - staníc 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ESET Endpoint Protection Advanced Produkt pre operačný systém Windows
Typ užívateľa licencie GOV: štátna príspevková organizácia-zdravotníctvo (pre zdravotníctvo poskytuje spoločnosť ESET 50% zľavu)
Doba platností licencie: 19.6.2021 do 18.6.2023
Jazyk a technická podpora v slovenskom jazyku áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Predmet plnenie (tovar) musí spĺňať všetky technické požiadavky uvedené v technickej špecifikácii
Ak predmet nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Ludvika Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

15.06.2021 09:20

1,00 podľa rozpisu položiek

3 686,20

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.06.2021 09:02

04.06.2021 09:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2021 09:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 30
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2021 11:13 - Vstupná ponuka 3 480,00 € Cena s DPH
02.06.2021 07:53 - Najvýhodnejšia ponuka 3 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS