• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2021 08:35
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2021 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2021 10:15

Detail zákazky Z202111371

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2021 08:35
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2021 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2021 10:15

Základné údaje

Z202111371

OF-236142

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5787656

Objednávateľ

00160750

Gymnázium Vavrinca Benedikta Nedožerského, Matice slovenskej 16, Prievidza

Matice slovenskej 16, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

31434193

TATRACHEMA VD

Bulharská 40, Trnava, 91702, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace prostriedky

čistiace prostriedky, hygienické potreby, dezinfekčné prostriedky, materiál na upratovanie

  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 18937000-6 - Vrecia na balenie tovaru
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky
Funkcia
Čistiace a dezinfekčné prostriedky, hygienické potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jar 1 l (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 110
Cif 500 ml (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 30
Mazľavé mydlo 1 kg (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 60
Ajax piesok 500 g (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 20
Ajax tekutý na podlahy 1 l (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 70
Kryštalická sóda 1 kg (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 3
Diava samolesk 750 ml (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 5
Diava 200 ml (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 20
Savo perex 1 l (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 10
Savo originál (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 20
Savo 5 l (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 20
Domestos 750 ml (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 100
Fixinela tablety do pisoárov 1 kg (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 5
WC guličky Bref 3x50 g (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) bal. 20
Sifo 500 g (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 5
Savo proti plesni spray 500 ml (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 10
Osviežovač vzduchu Airwick (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 45
Clin na okná 500 ml (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 20
Pronto proti prachu, spray 300 ml ( alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 10
Vanish na čistenie kobercov 500 ml (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 2
Prach na pranie color 6 kg (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 5
Aviváž Silan 2 l (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 7
Švédska utierka 40 x 40 cm ks 25
Univerzálne utierky 3 ks/bal. bal. 10
Handra veľká tkaná sivobiela 60 x 70 ks 80
Drátenka na riad plastová 3 ks/bal. bal. 50
Drátenka nerezová na jemný povrch 12g - 3 ks/bal. bal. 20
WC kefa - set ks 50
Metlička s lopatkou z PVC - set ks 15
Hubka na riad 5 ks/bal. bal. 35
Sáčky do košov 30 x 40 cm, 50 ks/bal. bal. 15
Sáčky do košov 50 x 60 cm, 25 ks/bal. bal. 15
Sáčky do košov 60 x 70 cm, 25 ks/bal. bal. 15
Vrecia do košov 70 x 110 cm, 120 l, 25 ks/bal. bal. 15
Toaletné mydlo 90 g ks 40
Solvina umývacia pasta na ruky 500 g ( alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 5
Indulona modrá (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 60
Indulona nechtíková (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 30
Gumené rukavice ks 50
Toaletný papier 2 vrstvový, 60 ústržkový ks 400
Dezinfekčné mydlo na ruky, tekuté 5 l/bal. bal. 10
Papierové uteráky skladané ZZ - 1 vrstvové, 25 x 20 cm ks 20
Kuchynské utierky 22 cm ks 10
Stura Facile - čistič odpadov  (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 5
Mop na podlahu ks 10
Mop náhrada ks 20
Metla, portviš drevený 30 cm ks 15
Sanytol dezinfekcia 500 ml (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 10
Sanytol na prádlo 1 l (alebo ekvivalent vo vyššej kvalite) ks 12
Dezinfekčný prostriedok 200 ml ks 30
Dezinfekčný gél 400 ml ks 31
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - vyloženie na vrátnici gymnázia v pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hod.
Celú zákazku je potrebné naceniť s DPH.
V prípade ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH a po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s cenou bez DPH aj s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy v súlade s celkovou predloženou kontraktačnou cenou z EKS.
Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvného vzťahu.
Objednávky budú telefonické, alebo e-mailové. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi tel. číslo a e-mailovú adresu bezodkladne, najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS.
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu.
Požaduje sa vystavenie faktúry 1x za mesiac, splatnosť 30 dní.
Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Úhrada faktúr bude vykonávaná bezhotovostne na účet dodávateľa na základe vystavených faktúr.
Požaduje sa dodanie tovaru spolu s dodacím listom.
Množstvá jednotlivých položiek uvedených v presnej hodnote technickej špecifikácie predmetu zákazku sú len množstvá predpokladané, čo znamená, že môžu byť objednávané  v počte viac alebo menej kusov.
Dodávateľ je povinný dodávať tovar do miesta plnenia na základe objednávok, pričom dodacia lehota je do 2 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi. Tovar sa nemusí objednávať pravidelne, bude sa objednávať podľa potreby.
Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
V prípade, ak sa dodávateľ dostane do omeškania s poskytnutím tovaru podľa lehoty určenej v objednávke alebo stanovenej v článku Dohody, vzniká odberateľovi nárok požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,02% z ceny nedodaného plnenia za každý deň omeškania.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, pričom zmluvná pokuta sa nezapočítava na náhradu vzniknutej škody.
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť odberateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodanie tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. Predĺžením dohodnutej lehoty dodania tovaru zo strany dodávateľa nie je dotknutá povinnosť dodávateľa uhradiť zmluvnú pokutu za omeškanie okrem prípadov, keď k omeškaniu došlo z dôvodov vyššej moci .
Prevzatie a odovzdanie tovaru na základe objednávky potvrdia zmluvné strany na dodacom liste oprávnenými osobami. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda odberateľ prevzatím tovaru. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctvo dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni kupujúcemu riadne prevziať tovar. Pri nesprávnom dodaní objednaného tovaru má objednávateľ právo tento tovar neprevziať a dodávateľ musí správny tovar dodať do 24 hodín aj s opraveným dodacím listom .
Oprávnené osoby odberateľa sú povinné dodaný tovar skontrolovať podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia, tovar alebo obal tovaru je poškodený, oprávnené osoby sú poverené takýto tovar odmietnuť. Následne sa požaduje dodať správny a nepoškodený tovar, alebo upraviť dodací list podľa skutočného stavu dodaného tovaru do 2 pracovných dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Matice slovenskej 16, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

10.06.2021 08:36 — 31.05.2022 08:37

1 700,00 ks, balenia

3 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.06.2021 09:06

07.06.2021 08:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.06.2021 08:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 726
 141
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2021 11:13 - Vstupná ponuka 3 499,99 € Cena s DPH
06.06.2021 20:56 - Najvýhodnejšia ponuka 3 498,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS