Z202111367
OF-236042
zrušená
35662867
Piaristická spojená škola Františka Hanáka Prievidza
A. Hlinku 44, Prievidza, 97101, SVK
učebnice pre 1. stupeň ZŠ
učebnice, pracovné zošity, pracovná učebnica, slovenský jazyk
Tovar, Služba
1. Matematika pre 1. roč. ZŠ 1. diel - pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. 1. Roč.: Sčítanie a odčítanie do 20 bez prechodu cez základ 10. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika pracovná učebnica pre 1. roč. ZŠ 1. diel modrá | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
2. Matematika pre 1. roč. ZŠ 2. diel - pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. 1. Roč.: Sčítanie a odčítanie do 20 bez prechodu cez základ 10. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika pracovná učebnica pre 1. roč. ZŠ 2. diel modrá | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
3. Matematika pre 1. roč. ZŠ 3. diel - pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. 1. Roč.: Sčítanie a odčítanie do 20 bez prechodu cez základ 10. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika pracovná učebnica pre 1. roč. ZŠ 3. diel modrá | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
4. Matematika 2. ročník - učebnica 1. diel pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. 2.Roč. : Sčítanie a odčítanie do 100 s prechodom cez základ 10, násobenie a delenie do 100, geometrické tvary. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika 2. ročník - učebnica 1. diel (SJ) zelená | ks | 47 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
5. Matematika 2. ročník - učebnica 2. diel pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. 2.Roč. : Sčítanie a odčítanie do 100 s prechodom cez základ 10, násobenie a delenie do 100, geometrické tvary. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika 2. ročník - učebnica 2. diel (SJ) zelená | ks | 47 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
6. Matematika 2. ročník - učebnica 3. diel pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. 2.Roč. : Sčítanie a odčítanie do 100 s prechodom cez základ 10, násobenie a delenie do 100, geometrické tvary. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika 2. ročník - učebnica 3. diel (SJ) zelená | ks | 47 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
7. Matematika 3. ročník - učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do učebnice a dvoch pracovných zošitov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. Sčítanie a odčítanie do 1000 s prechodom cez základ 10, násobenie a delenie do 100, geometrické tvary. |
K učebnici patrí pracovný zošit 1. diel a 2. diel. Učebnica využíva metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebnici sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika 3. ročník - učebnica žltá | ks | 27 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
8. Matematika 3. ročník - pracovný zošit 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do učebnice a dvoch pracovných zošitov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. Sčítanie a odčítanie do 1000 s prechodom cez základ 10, násobenie a delenie do 100, geometrické tvary. |
K učebnici patrí pracovný zošit 1. diel a 2. diel. Učebnica využíva metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebnici sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika 3. ročník -pracovný zošit 1 žltý | ks | 47 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
9. Matematika 3. ročník - pracovný zošit 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do učebnice a dvoch pracovných zošitov. Úlohy sú jasne štruktúrované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. Sčítanie a odčítanie do 1000 s prechodom cez základ 10, násobenie a delenie do 100, geometrické tvary. |
K učebnici patrí pracovný zošit 1. diel a 2. diel. Učebnica využíva metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebnici sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika 3. ročník -pracovný zošit 2 žltý | ks | 47 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
10. Matematika 4. ročník - učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štrukturované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika pre 4. ročník ZŠ - nová učebnica | ks | 28 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
11. Matematika 4. ročník - pracovný zošit 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štrukturované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika pre 4. ročník ZŠ - pracovný zošit 1 ružový nový | ks | 28 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
12. Matematika 4. ročník - pracovný zošit 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Učivo je rozdelené do 3 dielov. Úlohy sú jasne štrukturované a prehľadné, aby sa v nich orientovali aj žiaci so špecifickými poruchami učenia. Učebnica je podporovaná aj učebným materiálom v elektronickej podobe a množstvom didaktických pomôcok. |
Učebnice využívajú metódu – práca s chybou a riešiteľská stratégia. / pokus – omyl, pokus – vylepšenie/. V učebniciach sa zavádza prostredie a téma, hľadá sa pravda, overuje sa pravda, zaznamenávajú sa zmeny, nachádzajú sa riešenia, počítanie prechádza všetkými zmyslami. Spájajú sa teoretické poznatky s praktickým precvičovaním. Hejného metóda. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Matematika pre 4. ročník ZŠ - pracovný zošit 2 ružový nový | ks | 28 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo Indícia |
13. Šlabikár pre 1. ročník ZŠ LIPKA - 1. časť
|
|
---|---|
Funkcia |
Šlabikár LIPKA® je spracovaný do dvoch šlabikárových častí a samostatnej čítanky. Koncepcia je založená na najpoužívanejšej hláskovej analyticko-syntetickej metóde. Šlabikár nadväzuje na tradíciu pôvodného Šlabikára LIPKA®, zachováva pôvodné poradie vyvodzovaných písmen. Prvá časť zahŕňa celé prípravné obdobie a časť nácvičného obdobia. |
Spája prednosti osvedčenej didaktiky s modernými prvkami súčasnosti. Umelecky hodnotné texty od spisovateľky zo života detí kladú dôraz na rozvoj hodnotového systému žiakov. NOVINKA: K titulu je dostupná DIGITÁLNA PODPORA aitec offline |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šlabikár pre 1. ročník ZŠ LIPKA - 1. časť | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo AITEC |
14. Šlabikár pre 1. ročník ZŠ LIPKA - 2. časť
|
|
---|---|
Funkcia |
Šlabikár LIPKA® je spracovaný do dvoch šlabikárových častí a samostatnej čítanky. Koncepcia je založená na najpoužívanejšej hláskovej analyticko-syntetickej metóde. Šlabikár nadväzuje na tradíciu pôvodného Šlabikára LIPKA®, zachováva pôvodné poradie vyvodzovaných písmen. Prvá časť zahŕňa celé prípravné obdobie a časť nácvičného obdobia. |
Spája prednosti osvedčenej didaktiky s modernými prvkami súčasnosti. Umelecky hodnotné texty od spisovateľky Janky Belašičovej zo života detí kladú dôraz na rozvoj hodnotového systému žiakov. NOVINKA: K titulu je dostupná DIGITÁLNA PODPORA aitec offline |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šlabikár pre 1. ročník ZŠ LIPKA - 2. časť | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo AITEC |
15. Pracovný zošit k Šlabikáru LIPKA - 1. ročník ZŠ
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovný zošit k Šlabikáru LIPKA pre 1. ročník ZŠ | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo AITEC |
16. Čítanka pre 1. ročník ZŠ LIPKA
|
|
---|---|
Funkcia |
Čítanka k Šlabikáru LIPKA® je treťou časťou súboru Šlabikára LIPKA®. Zahŕňa učebný materiál pre zdokonaľovacie obdobie – čítacie texty a nadväzujúce učebné úlohy. Žánrovo i tematicky pestré texty rôznych autorov rozvíjajú hodnotový systém žiakov. |
Čítanka k Šlabikáru LIPKA® má ustálenú didaktickú štruktúru s možnosťou využitia efektu pozitívneho stereotypu. NOVINKA: K titulu je dostupná DIGITÁLNA PODPORA aitec offline. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čítanka pre 1. ročník ZŠ LIPKA | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo AITEC |
17. Slovenský jazyk pre 2. ročník - učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Nové prepracované vydanie z roku 2020 podľa Inovovaného ŠTÁTNEHO VZDELÁVACIEHO PROGRAMU pre primárne vzdelávanie – 1. stupeň základnej školy. |
Didaktické spracovanie učebnice rozvíja jazykové a komunikačné kompetencie detí - počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Spracovaním korešponduje s koncepciou pracovného zošita Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ. Prepracované vydanie učebnice Slovenský jazyk pre 2. ročník základných škôl obsahuje efektívne uplatnenie komunikačného princípu vo vyučovaní prostredníctvom doplneného súboru tém zameraných na rozprávanie, podporuje integráciu jazykovej a slohovej zložky. |
Nové vydanie ponúka podrobnejšie spracovanie učiva o abecede a neúplnej vete. Široká škála úloh prepojená so zážitkovosťou pomáha žiakom uľahčiť a dokonale si osvojiť pravopisné normy a pravidlá slovenského jazyka s prihliadnutím na individuality žiakov a ich vedomostnú úroveň. Ponúka úlohy osvedčené a overené v praxi. Kvalitný, odborne správny a primeraný rozsah učiva prezentuje premyslený systém práce s vyvodením pravopisných javov a následným využitím v písomnej forme reálnych situácií a vekuprimeraných komunikátoch. |
Obsah podporuje rozvoj vyšších kognitívnych funkcií a rešpektuje rôzne učebné štýly žiakov. Zamedzuje navodeniu stereotypov a predsudkov v myslení a činnosti žiakov. Zakladá si na práci s významom slova a rozvíjaní slovnej zásoby. Predkladá jednoduché a zrozumiteľné spracovanie poučiek. Uplatňuje princíp špirálovitosti a postupnosti v systéme pravidelného priebežného opakovania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Slovenský jazyk pre 2. roč. ZŠ - učebnica | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo AITEC |
18. Čítanka pre 2. ročník ZŠ
|
|
---|---|
Funkcia |
Učebnica je v súlade so ŠVP – ISCED 1 - vzdelávacia oblasť Jazyk a komunikácia. Didaktická koncepcia učebnice kladie dôraz na osvojovanie kľúčových čitateľských kompetencií potrebných na čítanie s porozumením, rozvoj slovnej zásoby, primeraným spôsobom sprístupňuje vybrané literárnovedné pojmy . Otázky a úlohy k textom sú zamerané cielené na rozvíjanie čitateľskej gramotnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čítanka pre 2, ročník ZŠ | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo AITEC |
19. Slovenský jazyk pre 3. ročník - učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Inovovaná učebnica materinského jazyka je spracovaná a aktualizovaná podľa platných požiadaviek iŠVP – ISCED 1 na jazykové vyučovanie. |
Didaktická koncepcia učebnice kladie dôraz na celostný jazykový rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Spracovaním nadväzuje na koncepciu učebnice Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ. Graficky je v učebnici učivo členené na jazykovú a komunikačnú zložku, v cvičeniach sa tieto zložky integrujú a prelínajú v koncepte komunikatívneho prístupu. |
Obsahom jazykového učiva učebnice slovenského jazyka pre tretí ročník sú, napr. obojaké spoluhlásky, ohybné slovné druhy, všeobecné a vlastné podstatné mená a iné. V inovovanej učebnici v jazykovom učive nájdete aj témy doplnené o vybrané slová a príbuzné slová (odvodzovanie, tvorenie, pravopis) po spoluhláskach (b, m, p, r, s, v, z) a iné. Vhodne koncipované zadania a atraktívne texty podporujú čítanie s porozumením. Úlohy a cvičenia tvoria ucelený materiál na prezentovanie alebo precvičovanie jazykových javov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Slovenský jazyk pre 3. ročník – učebnica | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo AITEC |
20. Čítanie s porozumením 3
|
|
---|---|
Funkcia |
Publikácia je ideálnym pomocníkom na osvojenie a zdokonalenie čítania s porozumením a rozvoj čitateľskej gramotnosti aj informačných textov. Do učebnice sú preto zahrnuté aj také útvary ako recept, leták, list, plán, zoznam a tabuľka. So všetkými týmito útvarmi sa zoznamujú žiaci na hodinách slovenského jazyka v druhom alebo treťom ročníku. Všetky texty spájajú veselé i vážne príbehy korytnačky Berty a jej lesných kamarátov. |
Pracovný zošit ponúka široké spektrum úloh - s výberom odpovede, priraďovacie, zoraďovacie, úlohy na prácu s mapou. Okrem toho obsahuje aj úlohy určené na prácu s textom. V tých musia žiaci v texte niečo zakrúžkovať, podčiarknuť, prípadne vyznačiť odsek. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čítanie s porozumením 3 – Berta a jej kamaráti | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo TAKTIK |
21. Čítanie s porozumením 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovný zošit je zameraný na rozvoj čitateľskej gramotnosti žiakov 2. ročníka základnej školy. Niektoré úlohy sú zamerané aj na matematickú, finančnú alebo prírodovednú gramotnosť. Publikácia obsahuje zaujímavé umelecké i vecné texty, ktoré budú žiakov pozitívne motivovať k práci s textom. Štruktúra úloh je koncipovaná tak, aby boli žiaci schopní pracovať samostatne. Pracovný zošit je pripravený v súlade s obsahovým a výkonovým štandardom ISCED1. |
Súčasťou krátkych prozaických i veršovaných príbehov sú doplňujúce úlohy, ktoré overujú porozumenie textu - označovanie správnych a nesprávnych tvrdení, priraďovanie otázok k odpovediam či chronologické usporadúvanie viet. V zošite nájdeme aj úlohy s formuláciou vlastnej odpovede, s kreslenými odpoveďami i také, ktoré posilňujú medzipredmetové vzťahy (zostavovanie tabuliek, označovanie správneho času na hodinách, poznávanie zásad triedenia odpadu). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čítanie s porozumením 2 - Na babkinom dvore | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo TAKTIK |
22. Čítanie s porozumením 4
|
|
---|---|
Funkcia |
Zošit je plný "na mieru" zostavených textov a k nim zodpovedajúcim úlohám, ktoré zaujmú všetkých žiakov a pozitívne ich motivujú k práci s textom. Žiaci sa stretnú s úlohami rôzneho charakteru: zatvorené s výberom odpovede, doplňovacie, priraďovacie, otvorené s formuláciou odpovede. Niektoré úlohy budú žiaci riešiť kresbou alebo ústne, vlastnými slovami. Pracovný zošit je vhodnou prípravou aj na Testovanie 5, keďže obsahuje aj také typy úloh, ktoré sa pri testovaní vyskytujú. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čítanie s porozumením 4 – Paľkove dobrodružstvá | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo TAKTIK |
23. Prvouka pre prvákov, pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Obsah pracovnej učebnice Prvouka pre prvákov LITE je prispôsobený potrebám a reakciám učiteľov z praxe. Každej téme je venovaná jedna strana, určená na jednu vyučovaciu hodinu. Pracovná učebnica má zredukovaný počet strán a úloh tak, aby sa žiak sústredil na základný obsah a ďalšie kompetencie získaval priamym pozorovaním, bádaním a prácou s doplnkovým materiálom. |
Strany majú jednotnú štruktúru. Na začiatku témy sú uvedené cieľové kompetencie, ktoré vychádzajú z iŠVP. Nasleduje dialóg motivačných postavičiek, ktoré navodzujú tému a úlohy, ktoré žiaci riešia. Zhrnutie učiva sa nachádza na konci každej témy a je spracované formou maľovaného čítania. V spodnej časti strany sú uvedené stručné metodické informácie pre učiteľa k jednotlivým úlohám. |
Autorky vychádzajú z osvedčených postupov tradičného vyučovania v škole. Učivo žiakom sprístupňujú formou kvalitných didaktických úloh. Kladú dôraz najmä na učenie s porozumením pri ktorom si žiak konštruuje vlastné poznanie sveta. Pracovná učebnica Prvouka pre prvákov LITE je spracovaná podľa iŠVP a spĺňa všetky požiadavky na hodnotenie kvality učebnice stanovené ŠPÚ. Titul má dostupnú bohatú DIGITÁLNU PODPORU aitec offline. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prvouka pre prvákov, pracovná učebnica | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo AITEC |
24. Prvouka pre druhákov - pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovná učebnica Prvouka pre druhákov obsahuje učivo, ktoré plne zahŕňa požiadavky pre predmet prvouka v 2. ročníku ZŠ a spadá do týchto vzdelávacích oblastí: Človek a príroda – Rastliny, Živočíchy, Človek, Neživá príroda a skúmanie prírodných javov, Človek a spoločnosť, v ktorej žije. • Učivo je spracované formou úloh konvergentného a divergentného typu. Možno tu nájsť doplňujúce a rozširujúce úlohy, úlohy na opakovanie a upevňovanie učiva a zábavné úlohy. |
Spracovanie obsahu učiva stavia na zvedavosti žiaka a na jeho prirodzenej potrebe spoznávať okolitý svet. Vytvára možnosti pre aktívne zapájanie sa žiakov do procesu vyučovania. Zameriava sa najmä na rozvoj tých poznávacích schopností žiakov, ktoré sú úzko späté s hľadaním, pátraním, skúmaním a objavovaním, prostredníctvom poznávacích činností. Učivo je spracované na základe osvedčených postupov tradičného vyučovania v škole. Priamo na stranách sú uvedené cieľové kompetencie podľa iŠVP. Pracovnú učebnicu sprevádzajú významné motivačné prvky: ilustrácie a sprievodné postavičky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prvouka pre druhákov - pracovná učebnica | ks | 47 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo AITEC |
25. Prírodoveda pre tretiakov - pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovná učebnica Prírodoveda pre tretiakov je spracovaná podľa iŠVP pre 1. stupeň ZŠ – ISCED 1 pre oblasť Človek a príroda z roku 2015. Pracovná učebnica koncepčne nadväzuje na pracovné učebnice Prvouka pre 1. ročník základnej školy školy a Prvouka pre druhákov. Spracovanie obsahu je postavené na zvedavosti žiaka, na jeho prirodzenej potrebe spoznávať okolitý svet a na jeho aktívnom zapájaní sa do vyučovacieho procesu. Žiak sa učí prostredníctvom zážitkov, objavuje a spoznáva svet okolo seba, učí sa v ňom orientovať a skúmať ho prostredníctvom bádateľských a výskumných aktivít. |
Pracovnú učebnicu sprevádzajú motivačné prvky objaviteľskej námornej plavby, pestré a výpovedné ilustrácie a sprievodné postavičky, ktorými sú štyria námorníci. Autorky sprístupňujú učivo formou kvalitných didaktických úloh a využívajú rôzne inovatívne metódy vzdelávania a diagnostikovania žiakov. Priamo na stranách, pri jednotlivých témach sú uvedené cieľové kompetencie, ktoré vychádzajú z požiadaviek ISCED 1. Predstavujú spojenie obsahového a výkonového štandardu. Slúžia učiteľom na lepšiu orientáciu v jednotlivých témach. Poukazujú na to, čo je potrebné pri danej téme zvládnuť. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prírodoveda pre tretiakov - pracovná učebnica | ks | 47 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo AITEC |
26. Prírodoveda pre štvrtákov – pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovná učebnica je spracovaná podľa iŠVP pre 1. stupeň ZŠ – ISCED 1 pre oblasť Človek a Príroda z roku 2015. Pracovná učebnica koncepčne nadväzuje na pracovné učebnice Prvouka pre 1. ročník základnej školy, Prvouka pre druhákov a Prírodoveda pre tretiakov. Pracovná učebnica je záverečné dielo skúsených autoriek série učebných materiálov na vyučovanie prvouky a prírodovedy na 1. stupni základnej školy. |
Stavia na vedomostiach a poznatkoch, ktoré žiak získal v prvom, druhom a najmä v treťom ročníku a komplexne ich uzatvára. Obsah pozostáva z prírodovedného učiva vzdelávacej oblasti Človek a príroda: Neživá príroda a skúmanie prírodných javov, Človek, Prírodné spoločenstvá. Autorky nabádajú a vedú žiakov k cielenému pozorovaniu, k vyjadrovaniu svojich predstáv a k porovnávaniu vecí a javov prostredníctvom didakticky premysleného systému pútavých a zaujímavých úloh. |
Pracovná učebnica preferuje zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie prostredníctvom bádateľských a výskumných aktivít. Sprevádzajú ju motivačné prvky detektívneho pátrania, pestré a výpovedné ilustrácie, fotografie a sprievodné postavičky. K pracovnej učebnici Prírodoveda pre štvrtákov sú vypracované podrobné metodické komentáre pre učiteľa, potrebné na prácu s jednotlivými úlohami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prírodoeda pre štvrtákov – pracovná učebnica | ks | 28 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo AITEC |
27. Vlastiveda pre tretiakov – pracovná učebnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovná učebnica Vlastiveda pre tretiakov je zostavená podľa iŠVP – ISCED 1 pre oblasť Človek a spoločnosť platného od septembra 2015. Kladie dôraz na splnenie cieľov a vzdelávacieho štandardu predmetu Vlastiveda. |
Učivo je usporiadané do troch tematických okruhov: Obec, Sviatočné dni v obci, Ročné obdobia v obci. Témy na seba logicky nadväzujú. Tematické okruhy sú farebne odlíšené, aby umožnili žiakom ľahšiu orientáciu v pracovnej učebnici. Pracovná učebnica Vlastiveda pre tretiakov je zameraná na pozorovanie, skúmanie, bádanie, porovnávanie, objavovanie, poznávanie a hodnotenie javov vo vlastnej obci. Jednotlivé témy na seba logicky nadväzujú tak, aby rozvíjali a upevňovali vedomosti žiakov. |
Súčasťou komplexnej podpory pre učiteľa je kompletná metodická podpora prostredníctvom programu aitec offline k Vlastivede pre tretiakov, ktorá je nezávislá na pripojení na internet a je vhodná na prácu na interaktívnej tabuli alebo na projekciu pomocou počítača a dataprojektora. aitec offline k Vlastivede pre tretiakov ponúka elektrornické listovanie titulmi. Obsahuje multimediálne prezentácie, námety na didaktické hry, interaktívne cvičenia v programe Alf, metodické komentáre pre učiteľa v elektronickej podobe priradené priamo k stranám učebnice, návrhy príprav na vyučovanie a ďalšie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vlastiveda pre tretiakov – pracovná učebnica | ks | 47 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo AITEC |
28. Vlastiveda pre štvrtákov – pracovná učebnica, 1. časť
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovná učebnica Vlastiveda pre štvrtákov je zostavená podľa iŠVP – ISCED 1 pre oblasť Človek a spoločnosť platného od septembra 2015. Kladie dôraz na splnenie cieľov a vzdelávacieho štandardu predmetu Vlastiveda. Učivo je usporiadané do troch tematických okruhov. Témy na seba logicky nadväzujú, aby rozvíjali a upevňovali vedomosti žiakov. Tematické okruhy sú farebne odlíšené, aby umožnili žiakom ľahšiu orientáciu v pracovnej učebnici. |
Pracovná učebnica plní a umožňuje žiakom dosiahnuť všetky ciele predmetu (prerozprávať obsah povesti podľa výberu, vedieť čítať mapu, rozprávať podľa ilustrácií a fotografií, vypátrať pútavé skutočnosti o rôznych častiach Slovenska...) Nezastupiteľnú rolu v pracovnej učebnici majú úlohy s dôrazom na prácu s mapami, príbehmi a ilustráciami. Učivo je radené od najľahších úloh po najťažšie (zapamätanie, porozumenie, aplikácia, analýza, syntéza a hodnotenie). Vlastiveda pre štvrtákov bola premyslená tak, aby poskytovala a striedala rôzne aktivity zamerané na rozvoj zručností, vedomostí a kompetenc |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vlastiveda pre štvrtákov – pracovná učebnica, 1. časť | ks | 28 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo AITEC |
29. Vlastiveda pre štvrtákov – pracovná učebnica, 2. časť
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovná učebnica Vlastiveda pre štvrtákov je zostavená podľa iŠVP – ISCED 1 pre oblasť Človek a spoločnosť platného od septembra 2015. Kladie dôraz na splnenie cieľov a vzdelávacieho štandardu predmetu Vlastiveda. Učivo je usporiadané do troch tematických okruhov. Témy na seba logicky nadväzujú, aby rozvíjali a upevňovali vedomosti žiakov. Tematické okruhy sú farebne odlíšené, aby umožnili žiakom ľahšiu orientáciu v pracovnej učebnici. |
Pracovná učebnica plní a umožňuje žiakom dosiahnuť všetky ciele predmetu (prerozprávať obsah povesti podľa výberu, vedieť čítať mapu, rozprávať podľa ilustrácií a fotografií, vypátrať pútavé skutočnosti o rôznych častiach Slovenska...) Nezastupiteľnú rolu v pracovnej učebnici majú úlohy s dôrazom na prácu s mapami, príbehmi a ilustráciami. Učivo je radené od najľahších úloh po najťažšie (zapamätanie, porozumenie, aplikácia, analýza, syntéza a hodnotenie). Vlastiveda pre štvrtákov bola premyslená tak, aby poskytovala a striedala rôzne aktivity zamerané na rozvoj zručností, vedomostí a kompetenc |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vlastiveda pre štvrtákov – pracovná učebnica, 1. časť | ks | 28 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo AITEC |
30. Informatika s Emilom – Programovanie pre 3. ročník
|
|
---|---|
Funkcia |
Emil je unikátna metóda vyučovania informatiky v škole, ktorá v plnej miere napĺňa požiadavky súčasného Štátneho vzdelávacieho programu a momentálne pokrýva celú oblasť programovania pre 3. a 4. ročník ZŠ. Pre každý ročník máme aktivity v rozsahu 16 vyučovacích hodín. Softvér a pracovný zošit s názvom EMIL 3 je pre 3. ročník a s názvom EMIL 4 pre 4. ročník. Pracovný zošit je nevyhnutnou súčasťou práce s Emilom. |
Emil prvýkrát buduje informatiku ako premyslený a systematický poznávací proces pre každého žiaka. Mení informatiku na novú formu bádania, riešenia problémov a spolupráce medzi predmetmi. Informatika s Emilom učí žiakov, ako zodpovedne žiť a pracovať v digitálnom prostredí, ako poznávať a meniť svet. Úlohy v softvéri a v pracovnom zošite sú prepojené. Okrem nich obsahuje pracovný zošit aj pexeso a iné papierové skladačky, ktoré zaujímavým a dômyselným spôsobom prispievajú k rozvoju logického a informatického myslenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Informatika s Emilom – Programovanie pre 3. ročník ZŠ | ks | 47 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo INDÍCIA |
31. Informatika s Emilom – Programovanie pre 4. ročník
|
|
---|---|
Funkcia |
Emil je unikátna metóda vyučovania informatiky v škole, ktorá v plnej miere napĺňa požiadavky súčasného Štátneho vzdelávacieho programu a momentálne pokrýva celú oblasť programovania pre 3. a 4. ročník ZŠ. Pre každý ročník máme aktivity v rozsahu 16 vyučovacích hodín. Softvér a pracovný zošit s názvom EMIL 3 je pre 3. ročník a s názvom EMIL 4 pre 4. ročník. Pracovný zošit je nevyhnutnou súčasťou práce s Emilom. |
Emil prvýkrát buduje informatiku ako premyslený a systematický poznávací proces pre každého žiaka. Mení informatiku na novú formu bádania, riešenia problémov a spolupráce medzi predmetmi. Informatika s Emilom učí žiakov, ako zodpovedne žiť a pracovať v digitálnom prostredí, ako poznávať a meniť svet. Úlohy v softvéri a v pracovnom zošite sú prepojené. Okrem nich obsahuje pracovný zošit aj pexeso a iné papierové skladačky, ktoré zaujímavým a dômyselným spôsobom prispievajú k rozvoju logického a informatického myslenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Informatika s Emilom – Programovanie pre 3. ročník ZŠ | ks | 28 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
!!!! opis,technické vlastnosti sú uvedené v kolónke FUNKCIA pre danú položku !!!! | vydavateľstvo INDÍCIA |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len ,,OPET") a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi. |
ovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. |
Dodávateľ musí dodať všetky knihy uvedené v opisnom formulári. Čiastočné plnenie je považované za nesplnenie požiadaviek objednávateľa. |
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením oprávnenej, alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavky ani zálohy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom bude uvedený názov učebnice a autor. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovedných osôb za plnenie zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Dodávateľ musí byť oprávnený dodávať učebnice, teda musí mať v obchodnom registri zapísanú činnosť ,,kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)" alebo obdobnú činnosť. |
2Učebnica musí byť uvedená v zozname na Edičnom portáli Ministerstva školstva - www.minedu.sk s názvom "Zoznam schválených učebníc, schválených učebných textov, schválených pracovných zošitov a odporúčaných učebníc a odporúčaných pracovných zošitov" pre školská rok 2021/2022. V prípade, ak dodávateľ nevie dodať všetky tituly z odporúčaného zoznamu, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom a objednávateľ odstúpi od takejto zmluvy. |
Zoznam učebníc sa nachádza na nasledovnom odkaze: https://edicnyportal.iedu.sk/Documents/Show/98 musí byť vydaná vydavateľstvom, patriacim do zoznamu schválených učebníc, schválených učebných textov, schválených pracovných zošitov a odporúčaných učebníc a odporúčaných pracovných zošitov" pre školský rok 2021/2022. |
Dodávateľ nesmie mať v čase uzatvorenia zmluvy uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. |
A. Hlinku, 44, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
28.06.2021 08:14 — 30.07.2021 08:14
1,00 zákazka
3 354,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.06.2021 08:15
14.06.2021 08:13
14.06.2021 08:28
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: