• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2021 14:58
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 10:00

Detail zákazky Z202111328

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2021 14:58
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 10:00

Základné údaje

Z202111328

OF-236429

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5785361

Objednávateľ

17335469

Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca

Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK

Dodávateľ

36013749

MTC SLOVAKIA, a. s.

Kuzmányho 940/11, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Respirátor FFP2

respirátor FFP2 bez výdychového ventilu

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. respirátor FFP2
Funkcia
ochranný respirátor bez výdychového ventilu triedy FFP2 na jednorazové použitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
respirátor FFP2 bez výdychového ventilu ks 30 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť univerzálna
materiál filtračný materiál s filtračnou technológiou s nízkym odporom pri dýchaní s označením CE, číslom notifikovanej osoby, ktorá vykonala audit a príslušnou normou priamo na výrobku.
- Respirátor musí tesne priliehať na tvár, musí byť vybavený formovateľnou nosovou sponou pre individuálne tvarovanie podľa ergonómie nositeľa. Musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy.
- Vnútorná vrstva respirátora musí byť vyhotovená z hypoalergénneho materiálu. S gumičkami na uchytenie.
norma EN149:2001 + A1:2009
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody bezplatné vzorky tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 5 ks.
V prípade, že dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať objednávateľovi tovar alebo bezplatnú vzorku podľa špecifikácie a požiadaviek objednávateľa na tovar (tovar alebo bezplatná vzorka nebude mať objednávateľom požadované vlastnosti), a) dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z hodnoty zákazky (sumy maximálneho dohodnutého peňažného plnenia podľa zmluvy), b) objednávateľ je oprávnený udeliť dodávateľovi negatívnu referenciu, c) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Požadujeme do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody na adresu objednávateľa predložiť dokumentáciu potvrdzujúcu, že navrhovaný typ respirátora je určený pre európsky trh s označením značky CE + číslo notifikovanej osoby na výrobku a spĺňajú normu EN 149:2001 + A1:2009. Vyhlásenie o zhode, kde musí byť respirátor zaradený ako OOPP podľa nariadenia EÚ 426/2016.
Dodávateľ doručí do 3 pracovných dní od uzavretia RD kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa, zodpovednej za riadne plnenie predmetu rámcovej dohody - minimálne priezvisko, meno, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať.
Dodávateľ doručí do 3 pracovných dní na adresu objednávateľa cenovú kalkuláciu vychádzajúcu z celkovej ceny plnenia - obchodný názov tovaru, označenie typu respirátora, jednotkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu v EUR s DPH, a sumu celkom v EUR bez DPH a s DPH.
Dodávateľ je povinný dodávať originálny, nový - nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád.
Dodávky tovaru budú realizované na základe prijatých dvoch čiastkových objednávok od objednávateľa zaslaných e-mailom, dodaním objednaného tovaru do 10 dní od doručenia čiastkovej objednávky na adresu objednávateľa v pracovných dňoch od 7.00 do 15.00 hod.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

12

30 000,00 ks

7 490,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.05.2021 14:58

04.06.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 52
 19
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.05.2021 15:00 - Vstupná ponuka 7 480,00 € Cena bez DPH
31.05.2021 15:56 - Najvýhodnejšia ponuka 3 300,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS