• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2021 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 11:25

Detail zákazky Z202111266

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2021 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 11:25

Základné údaje

Z202111266

OF-236372

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5785329

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prúžky do Glukomera

Prúžky, glukomer

  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prúžky do glukomerov
Funkcia
Diagnostický spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Prúžky do glukomerov ks 20 000
1.1 výsledok merania do: sec 6
1.2 balenie: ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.3. použitie  prúžkov jednorazové
1.4. popis výrobku: Prúžky do glukomerov založené na biosenzoroch na zmeranie glykémie v čerstvej kapilárnej krvi do 6 sekúnd.
1.5 kompatibilita s glukomerom Med Trust light
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu rámcovej dohody.
2. Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr.
3. Objednávateľ požaduje dodanie nových produktov – nepoužité, v originálnom balení.
4 . Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od účinnosti  RD predložiť rozpis jednotkových cien  v členení jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH a výšku DPH v EUR, celkovú cenu  bez DPH aj s DPH.
5. Dodávky predmetu RD budú realizované postupne počas obdobia platnosti RD podľa bodu 3.2 dohody, na základe písomných čiastkových výziev Objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia čiastkových výziev Dodávateľovi.
6. Od Dodávateľa sa požaduje do 3 pracovných dní od  účinnosti RD  predložiť údaje o ŠUKL kóde preukazujúce registráciu predmetu zákazky ŠUKL-om, v prípade, že výrobok je registrovaný na ŠUKL.
7. Od Dodávateľa sa požaduje do 3 pracovných dní od účinnosti RD  predložiť ES Vyhlásenia o zhode k predmetu zákazky, ak pre výrobok platí povinnosť predkladať  "Vyhlásenie o zhode".  Doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo českom jazyku musí byť doplnený prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami.
8. Od Dodávateľa sa požaduje do 3 pracovných dní od účinnosti RD  predložiť 1 kus vzorky predmetu RD.
9. Požaduje sa min. 80% exspirácia predmetu RD odo dňa dodania na miesto plnenia, s vyznačením doby exspirácie na každom  jednotlivom balení, pre položky u ktorých sa preukazuje exspirácia.
10. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť faktúru a dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj exspiračnú dobu výrobku, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky,  Cenu za počet MJ v EUR bez DPH  príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
11. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ,tento dodávateľ nebude pri plnení  RD fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
12. Ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej aj ako "nižšia cena")  za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa RD a nižšou cenou.
13. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve  lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len  po konzultácii a so súhlasom objednávateľa.
14. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po  nadobudnutí účinnosti RD bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje  predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt  špecifikovaný Objednávateľom.
14.1 Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za  podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od RD a udelenie neuspokojivej referencie
15. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného  tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za  požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
16. Vzhľadom na to, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b)Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti60 dní odo dňa doručenia faktúry
17. Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v čl. II, ods. 2.1 až 2.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať  predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo si vyhradzuje  právo neodobrať žiadne množstvo tovaru z niektorej položky predmetu zákazky, ako sú predpokladané. V prípade, že budú  objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného  rozsahu predmetu RD, tak ako je definovaný v čl. II, ods. 2.1 až 2.3.
18. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto dohody  alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek  práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez  predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu  Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

20 000,00 ks

5 056,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.05.2021 11:07

04.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 372
 57
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.05.2021 14:28 - Vstupná ponuka 5 056,70 € Cena s DPH
04.06.2021 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka 5 056,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS