00397440
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Kancelárske kreslo
kreslo, otočné,
Tovar, Služba
1. Kancelárske kreslo
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelárske kreslo Miami alebo ekvivalent: | moderné kancelárske kreslo so športovým vzhľadom, zvýšené operadlo chrbta |
- | hojdací mechanizmus s aretáciou a nastaviteľnou silou protiváhy |
- | oceľové podrúčky s čalúnením, oceľová chrómová báza, 5 koliesok |
- | nastavenie výšky pomocou plynového piestu |
- | materiál: látka, farba látky: čierno - sivá |
- | rozmery: výška sedu od zeme: 48,5 - 56,5 cm, celková výška: 112 - 120 cm, celková šírka: 71,5 cm, celková hĺbka: 66 cm |
- | nosnosť: 120 kg |
Názov |
Vrátane dopravy do miesta plnenia. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní min. 24 mesiacov. Presnú dĺžku poskytnutej záruky dodávateľ objednávateľovi uvedie na dodacom liste. |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 15:00 hod. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu s technickými parametrami a fotografiou prípadne prospektom. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať všetky úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, záručný list). |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
14.06.2021 07:00 — 18.06.2021 15:00
1,00 ks
180,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.05.2021 08:23
03.06.2021 08:30
03.06.2021 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.05.2021 09:00 - Vstupná ponuka | 180,00 | € | Cena s DPH |
01.06.2021 06:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 177,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: