• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2021 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 10:00

Detail zákazky Z202111241

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2021 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    04.06.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.06.2021 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.06.2021 10:00

Základné údaje

Z202111241

OF-236391

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5785325

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

52794202

myLDC, s. r. o.

Hollého 1493/1, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Preprava osôb autobusom s vodičom

autobus, preprava, vodič

  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Preprava osôb autobusom
Funkcia
Zabezpečenie prepravy osôb klimatizovaným autobusom s vodičom pre maximálne 35 osôb na trase Žilina – Zuberec a späť dňa: 10. júna 2021
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet autobusov ks 1
Počet prepravovaných osôb osôb 15 40
Počet miest na sedenie osôb 15 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Termín cesty: 10. júna 2021
Trasa: Žilina – Terchová – Dolný Kubín – Zuberec a späť
Pristavenie autobusu – cesta tam: 10. júna 2021 o 6:45 Žilina; Presná adresa pristavenia autobusu bude oznámená po zazmluvnení zákazky
Predpokladaný odchod autobusu – cesta tam: 10. júna 2021 o 7:00 hod.
Pristavenie autobusu – cesta späť: 10. júna 2021 o 15:00 hod.  Zuberec;  Presná adresa pristavenia autobusu bude oznámená po zazmluvnení zákazky
Predpokladaný príchod autobusu: 10. júna 2021 o 17:00 Žilina; Presná adresa pristavenia autobusu bude oznámená po zazmluvnení zákazky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena služby zahŕňa kilometrovné, prestoj vozidla, mýtne poplatky, parkovné a všetky ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby.
Autobus musí mať platné osvedčenie o technickej a emisnej kontrole.
Objednávateľ požaduje, aby mal poskytovateľ služby platné povinné zmluvné a havarijné poistenie motorového vozidla. Uplynutie platnosti kontroly nesmie nastať pred dobou ukončenia dopravy.
Objednávateľ požaduje zabezpečiť autobus s výborným technickým stavom, čistý, uprataný, s funkčnou klimatizáciou. funkčným vykurovaním.
Objednávateľ požaduje v prípade poruchy zabezpečiť náhradný autobus v intervale od 1 max 2 hodín.
Dodávateľ zabezpečí, aby počas prepravy boli dodržané bezpečnostné prestávky podľa platnej legislatívy a na miestach s možnosťou vykonania osobnej hygieny.
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po ukončení prepravy. Objednávateľ neposkytuje preddavok na predmet plnenia.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii Zmluvy.
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry musí byť zástupcom objednávateľa potvrdený rozsah poskytnutých služieb s uvedením jednotlivých trás prepravy a počtu prejazdených kilometrov.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, OVV, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

10.06.2021 06:45 — 10.06.2021 17:00

1,00 služba

320,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

31.05.2021 09:10

04.06.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.06.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 369
 19
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.05.2021 14:44 - Vstupná ponuka 310,00 € Cena bez DPH
04.06.2021 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 295,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS