• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2021 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2021 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2021 11:05

Detail zákazky Z202111216

  •    Vyhlásenie zákazky
    31.05.2021 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2021 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2021 11:05

Základné údaje

Z202111216

OF-236393

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5783401

Objednávateľ

00632333

Zariadenie pre seniorov DUBINA, m.r.o.

Pod hájom 1291/119, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

36486256

Výroba a obchod ŠVAGERKO, s.r.o.

Cintorínska 505/14, Spišská Teplica, 05934, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace, pracie, dezinfekčné prostriedky a pomôcky na upratovanie

mydlá, čistiace výrobky, dezinfekčné prostriedky, mopy, toaletný papier, vrecia na odpad, metly, handry, zmetáky, krém na ruky, pracie prášky, aviváž, prostriedky na podlahu, na riad

  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 33741300-9 - Dezinfekčné prostriedky na ruky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 33741200-8 - Krémy na ruky alebo telové mlieka
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 18930000-7 - Vrecia a vaky
  • 39542000-3 - Handry
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace, pracie a dezinfekčné prostriedky a pomôcky na upratovanie
Funkcia
Potreby a pomôcky na upratovanie, čistenie a dezinfekciu ubytovacích, administratívnych a spoločenských priestorov.
Pracie prostriedky na pranie posteľnej bielizne, osušiek, uterákov, utierok.
Toaletný papier na hygienické účely.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hubky na riad v 5 ks balení ( rozmer 7 x 9 x 4,5cm) ks 700
Kuchynské utierky 2 rol./bal bal 150
Utierka univerzálna34 x 38   3 ks/bal. bal 800
Papierové obrúsky SERIA 100 ks ks 400
Savo dedzinfekčný a čistiaci prípravok LÚKA 750 ml ks 140
Savo originál 1 l / ks 350
Fixinela 500 ml, / čistiaci prostriedok na WC misy, umývadlá, obkladačky a na rozpúšťanie vodného a močového kameňa ks 160
Cleamen 220  1l / leštidlo nerezových povrchov a zariadení v kuchynskej oblasti ks 8
Cleamen 410  1l /  čistič na umývadlá, vane, sprchové kúty ks 24
Cleamen 122  5l  /  čistiaci prostriedok na všetky typy podláh ks 100
Cleamen 240  1 l  / trúby ks 10
Dix tekutý prášok 700 g  /  odstraňuje mastnotu, pripáleniny, kameň, hrdzu aj mydlové usadeniny, pričom neškriabe povrch.  Je s obsahom mikrogranuliek a aktívného bielidla ks 370
Krystal prášok 600 g ks 50
Krystal 750 ml osviežovač  /  univerzálny prostriedok na WC, kúpelne, verejné priestory ks 140
Krystal stroj umývanie 5 l riadu ks 2
Krystal stroj oplachovanie riadu 5 l ks 4
Pantra profi 60   1l  / čistiaci a ošetrujúci prostriedok s vysokým obsahom vosku ks 180
Pantra 06  5 l  /  čistič skla ks 5
Jar 900 ml ks 300
Jar 5 l ks 30
Krém na ruky regeneračný, ochranný, premasťujúci 100 ml - Indulona univerzálna modrá ! ks 560
Mydlo na ruky, tekuté 5l antibakteriálne. Kvalitné tekuté mydlo určené na bežné umývanie rúk s prísadou antibakteriálnych látok. Vyznačuje sa primeranou penivosťou, príjemnou vôňou a dobre sa oplachuje. Možné použiť do dávkovačov tekutého mydla. ks 70
PE vrece do koša 60 l čierne, rozmer 60x70 cm, 25 ks/rolka rolka 1000
PE vrece do koša 120 l, rozmer 70x1100 cm, 25 ks/rolka, čierne rolka 530
PE vrece 240 l /  10 ks / rolka čierne ks 40
PE vrece 50/60  30 l zaťahovacie  / 25 ks rolka rol 100
Handra podlahová 100 % mikrovlákno  rozmer 50 x 60 cm ks 15
Utierka na sklo mikrovlákno F25 rozmer 40 x 40 cm ks 14
Handra podlahová  50x60 cm  tkaná ks 200
Prachovka froté ks 100
Utierka "švédska" 50x60 cm, vhodná na umývanie plávajúcich podláh, parkiet , vyznačuje sa dobrou savosťou a absobciou mastnôt. ks 150
Stierka na žalúzie ks 20
Rukavice gumenné STARLING ks 300
Ekosol Brite N 2,5 l ks 4
Ekosol Clean 4 kg ks 14
Ajax podlaha 5 l ks 30
Pulirapid Casa 1,5 l ks 130
Pulirapid WC 750 ml tekutý čistiaci prostriedok,  alebo "ekvivalent". Čistiaci prostriedok na sanitu a keramiku. Dokonale odstraňuje vodný kameň a mydlové usadeniny. Povrch zostáva po vyčistení žiarivo lesklý. Používa sa na nerezové (antikorové) drezy, riady, vodovodné kohútiky, keramické obklady, dlažby, vane, umývadlá. ks 50
Soľ tabletová kuch. 25 kg ks 10
Tablety čistiace kuch. Rational SCC 100 ks/bal bal 16
Tablety ošetr. kuch. Rational SCC 100 ks/bal bal 10
Toaletný papier veľký 2 vrstvový, návin 260 m bal 48
Toaletný papier Harm 2 vrstvový / 69 m ks 1720
Zmeták EKO s násadou ks 10
Zmeták + lopatka ks 10
Metla s konským vlasom, Materiál: kvalitné čierne 100% konské vlasy, voskované bukové drevo, rozmery 300 x 52 mm, vhodná na všetky druhy podláh, s kovovým závitom, násada je súčasťou balenia. ks 5
Slamený zmeták ks 5
Mop náhrada plošný ks 10
Mop náhrada strapcový ks 10
Drátenka nerez ks 150
Drátenka umelohmotná ks 50
WC zvon ks 10
WC súprava ks 15
WC kefa ks 30
Killvir dezinfekcia plôch a  rúk 10 l ks 36
chloramín T 1 kg kg 75
chlórové tablety dezinfekcia plôch 1 kg kg 130
Surfanios 5 l  ( bez aldehydov a chlóru ) ks 30
Desam OX , dezinfekčný prípravok na báze akt. kyslíka s vibrocídnym účinkom 5 l bal bal 30
Ariel 10,5 kg  /  prací prostriedok na farebné a biele prádlo , alebo ekvivalent ks 59
Lenor aviváž 5 l ks 60
VANISH 1 l    prací prípravok na škvrny ružový, profesionálny odstraňovač škvŕn, alebo "ekvivalent. Obsahuje aktívne zloženie novej generácie, ktoré garantuje ešte účinnejšie odstraňovanie ťažkých škvŕn a obnovenie bielosti Vášho bieleho prádla. Neobsahuje chlór. ks 60
Savo PEREX   1l ks 150
Namo 600 g ks 100
Banox sifón 500 g ks 100
Kalcinovaná sóda 300 g ks 80
Mydlo na pranie ks 110
Odfarbovač na textil 60 g ks 500
Škrob 5 l ks 20
Sanytol na prádlo 1000 ml ks 60
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena
Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy.  Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
Miesto dodania tovaru je na dve adresy ( 2 odberné miesta) v sídle obstarávateľa.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú - 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzatvorenia, alebo do splnenia finančného limitu, ktorý bude uvedený v uzatvorenej zmluve . Podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane ako prvá.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy
. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: - obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, prípadne vyjadrenie dodávateľa - funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, - rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
V prípade, ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu II.1 tejto zmluvy, kontaktná osoba objednávateľa na základe oslovenia dodávateľom určí náhradnú lehotu na ich doručenie vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa
Ak dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu II.2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov, alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a bude oprávnený od nej odstúpiť.
Odberateľ požaduje od dodávateľa po uzatvorení zmluvy v termíne 10 pracovných dní doručenie KARIET BEZPEČNOSTNÝCH ÚDAJOV jednotlivých chemických látok a prípravkov ktoré budú dodávateľom dodávané na jeho pracoviská. Doručenie môže byť vykonané aj mailom na základe dohody medzi objednávateľom a dodávateľom.
Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí, a oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo listinne), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
Objednávateľ poskytne dodávateľovi kontakt na osoby zodpovedné za objednávanie tovaru a za jeho preberanie v termíne do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy.
V položkách, pri ktorých je uvedená konkrétna značka resp. typ, objednávateľ uprednostňuje tovar ním požadovaných značiek, nakoľko zabezpečuje pre zamestnancov overené prípravky na čistenie, dezinfekciu, pranie s ohľadom na rozsah a charakter prác objednávateľa.
Objednávateľ umožňuje návrh dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent však musí mať minimálne porovnateľné, alebo ešte lepšie technické parametre.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať, a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi, prípadne žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru ktoré je uvedené v jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a predpokladanej hodnoty zákazky. Iné druhy čistiacich výrobkov nad rozsah uvedený v zmluve bude  možné objednať len na základe vzájomnej dohody medzi dodávateľom a objednávateľom, a na základe akceptácie ponuky do výšky plnenia tejto zmluvy. Nesmú predstavovať viac ako 10 % z predpokladanej hodnoty zákazky zmluvy.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Objednávateľ je oprávnený realizovať prieskum trhu za účelom aktualizácie ceny tovaru, za ktorú by bolo možné tovar aktuálne v lepšej cenovej relácii nakúpiť na trhu (OPET čl. XVI.) Takýto prieskum musí byť realizovaný minimálne prostredníctvom dvoch ponúk na jednotlivé položky. Ponuky, ktoré je objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu musia byť čo do kvality a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve.
V prípade ak prieskumom trhu bude zistená nižšia cena niektorého z tovarov, bude dodávateľ povinný dodať objednávateľovi tovar za zistenú nižšiu určenú cenu. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený postupovať podľa ustanovenia čl. XVI. ods. 16.1.10 OPET.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedených v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dáva objednávateľovi právo odstúpiť od zmluvy.
III. Termín a miesto realizácie dodávky
Tovar požaduje odberateľ od dodávateľa na odberné miesta odberateľa v termíne do 3 pracovných dní od doručenia objednávky objednávateľom. Za doručenie objednávky bude považované aj jej elektronické zasielanie.
Počas platnosti zmluvy bude zasielanie objednávok na plnenie každému odbernému miestu 1 – krát štvrťročne. Minimálny ani maximálny objem objednávky nie je stanovený.
Dodanie objednávky požaduje odberateľ  počas pracovných dní  v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.
Odberateľ si vyhradzuje odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nesplnenia vlastností, parametrov, kvality alebo po zistení poškodenia, ktoré vzniklo pri prevoze tovaru.
Pri dodaní objednaného tovaru bude odberateľovi odovzdaný potvrdený dodací list. Faktúra a dodací list budú vystavené pre dané odberné miesto a na dodanú časť plnenia zmluvy.
Lehota splatnosti faktúr bude 14 dní odo dňa doručenia tovaru objednávateľovi.
IV. Reklamácia
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný materiál prevziať v pôvodnom mieste dodania tovaru na vlastné náklady, a následne nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
V. Odstúpenie od zmluvy
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude objednávateľom považované za podstatné porušenie zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod hájom, 1291/119, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

4,00 ks

23 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

31.05.2021 09:22

03.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 860
 42
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.05.2021 10:48 - Vstupná ponuka 23 700,00 € Cena s DPH
03.06.2021 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 23 698,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS